Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι η διάσημη μάρκα αθλητικών ειδών Puma ήταν κάποτε μόνο μια βιτρίνα στη Γερμανία, δεδομένου ότι η εταιρεία είναι τώρα ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο. Η Puma έχει χιλιάδες καταστήματα σε όλο τον κόσμο και αναγνωρίζεται ως μια από τις πιο εξέχουσες και μακροχρόνιες αθλητικές εταιρείες.

Ο αθλητικός κολοσσός σχεδιάζει και κατασκευάζει αθλητικά και casual υποδήματα, ρούχα και αξεσουάρ και η έδρα της βρίσκεται στο Herzogenaurach της Γερμανίας.

Η αρχή

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PUMA (@puma)

Τα υποδήματα, τα ρούχα και τα αξεσουάρ της εταιρείας είναι πιο δημοφιλή από ποτέ ως άμεσο αποτέλεσμα της συνεργασίας της με κορυφαίους καλλιτέχνες και αθλητές, όπως η  σούπερ σταρ Rihanna και ο Ολυμπιονίκης σπρίντερ Usain Bolt. Κατά τη διάρκεια κάθε νέας σεζόν, η PUMA δημιουργεί χιλιάδες νέα προϊόντα, τα οποία στη συνέχεια διανέμονται σε καταστήματα λιανικής, ηλεκτρονικές αγορές και συνεργάτες χονδρικής σε συνολικά 120 χώρες.

Όμως, πότε και πού ξεκίνησαν όλα για πρώτη φορά;

Δύο αδέρφια με ταλέντο στην κατασκευή παπουτσιών που βελτιώνουν την απόδοση έκαναν την αρχή για το ταξίδι της της Puma προς την επιτυχία. Το 1924, οι αδελφοί Rudolf και Adolf Dassler ίδρυσαν το Dassler Brothers Shoe Factory στο Βερολίνο και την Αυστρία. Ο Rudolf και ο Adolf Dassler ξεκίνησαν το Dassler ή Puma σήμερα στο Herzogenaurach της Γερμανίας, το 1919. Τότε δεν είχαν ιδέα ότι έφτιαχναν τις βάσεις για το λεγόμενο αθλητικό παπούτσι. Το πρώτο τους εργοστάσιο άνοιξε το 1924, πέντε χρόνια αφότου ξεκίνησαν σε ένα γκαράζ το 1912. Στο πλυσταριό της μητέρας τους, οι δυο τους ξεκίνησαν τη νέα τους επιχείρηση. Ένα σταθερό ποδήλατο με δύναμη πεντάλ παρείχε στους αδελφούς μια εναλλακτική μέθοδο τροφοδοσίας του εξοπλισμού τους επειδή η ηλεκτρική παροχή της πόλης ήταν ασταθής εκείνη την εποχή.

Οι δεκαετίες της επιτυχίας

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Aditi Shah (@diti22)

Η περιουσία των αδελφών άρχισε να αυξάνεται μετά από λίγο. Η πλειονότητα των Γερμανών αθλητών φορούσαν παπούτσια Dassler στους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 1928 στο Άμστερνταμ. Αφού οδήγησαν στο Βερολίνο από τη Βαυαρία με μια βαλίτσα με παπούτσια με καρφιά, τα αδέρφια έπεισαν τον Αμερικανό σπρίντερ Jesse Owens να τα χρησιμοποιήσει ως την πρώτη χορηγία σε έναν Αφροαμερικανό σε Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες. Ο Owens τερμάτισε με συνολικά τέσσερα χρυσά μετάλλια. Πριν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, οι Dassler πουλούσαν 200.000 ζευγάρια παπούτσια το χρόνο. Αυτό ήταν το κλειδί για την ανακάλυψη τους, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Στο τέλος, ο Rudolf και ο Adolf αποφάσισαν να χωρίσουν λίγα χρόνια αργότερα. Μοίρασαν ισόποσα τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας και συνέχισαν τον δρόμο τους.

Ο Rudolf Dassler ξεκίνησε την PUMA το 1948 και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Η πιο γνωστή μάρκα της βιομηχανίας υποδημάτων, που προωθείται από διασημότητες όπως η Selena Gomez, συγκαταλέγεται στις κορυφαίες μάρκες παπουτσιών στον κόσμο. Η Puma παρουσίασε επίσης τα πρώτα της παπούτσια για ποδόσφαιρο, τα Atom, την ίδια χρονιά. Ήταν το 1952 που η Puma συνέβαλε σημαντικά στο άθλημα του ποδοσφαίρου όταν παρουσίασε το Super Atom, το πρώτο ποδοσφαιρικό μποτάκι με βιδωτά καρφιά. Η Brasil, μια μεταγενέστερη βελτιωμένη παραλλαγή, παρήχθη από την επιχείρηση. Όταν η ομάδα της Βραζιλίας κέρδισε το Παγκόσμιο Κύπελλο του 1958 στη Σουηδία φορώντας παπούτσια Puma, αυτό έκανε διεθνής αίσθηση.

Η Puma αφήνει το σημάδι της στη βιομηχανία

Η Puma έγινε γνωστή για την εξελιγμένη διαδικασία βουλκανισμού τη δεκαετία του 1960. Ως αποτέλεσμα, κατάφερε να προσφέρει καλύτερη απόδοση. Κατά τη δεκαετία του 1960, η Puma ήταν πάντα στο επίκεντρο, καθώς παγκοσμίου φήμης αθλητές, όπως ο Πελέ και ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής Eusebio, κέρδιζαν αγώνες. Ο Lutz Backes, ένας σκιτσογράφος από τη Νυρεμβέργη, σκέφτηκε την ιδέα για το εμβληματικό λογότυπο της Puma που πηδούσε, το 1967. Το 1979 άλλαξε σε ένα πούμα που πηδούσε πάνω από τη λέξη PUMA. Χαρακτηριστικό της ποιότητας και της προσοχής της στη λεπτομέρεια.

Από το 1970 έως τη δεκαετία του 1990 γνώρισε μεγάλη επιτυχία για το εμπορικό σήμα Puma χάρη στους διάσημους ενεργούς αθλητές που φορούσαν προϊόντα Puma κερδίζοντας τους αγώνες τους. Φορώντας φακούς επαφής με λευκές γάτες Puma πάνω τους, ο Linford Christie τράβηξε την παγκόσμια προσοχή στο μοναδικό μάρκετινγκ της Puma το 1996. Το αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο εμπορευμάτων που σχετίζονται με το ποδόσφαιρο της Puma κυριάρχησε τη δεκαετία του 2000. Επίσης, ο Γιουσέιν Μπολτ ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την άνοδο της Puma κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου. Το evoPOWER, το νέο ποδοσφαιρικό παπούτσι της Puma, και μια σειρά από άλλα προηγμένα ποδοσφαιρικά εργαλεία έκαναν το ντεμπούτο τους στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2014 στη Βραζιλία.

Έγινε μία από τις κορυφαίες επωνυμίες αθλητικού τρόπου ζωής

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PUMA (@puma)

Η Puma, η οποία έχει την έδρα της στη Γερμανία, εξυπηρετεί επί του παρόντος τόσο την αγορά ανδρικών όσο και γυναικείων σπορ και είναι ο σημαντικότερος κατασκευαστής ρούχων για τη σειρά αγώνων Formula 1. Επίσης, έχει 13.000 εργαζομένους στη μισθοδοσία της και διαπραγματεύεται επίσης στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης. Επιπλέον, η PUMA έχει συνεργαστεί με πολλούς γνωστούς καλλιτέχνες και μουσικούς, όπως η Rihanna και ο Jay Z. Ακόμα, το 2014, συνήψε συμφωνία merchandising με την ποδοσφαιρική ομάδα της Άρσεναλ.

Διαβάστε επίσης:

Fuel Pass 2: Άνοιξε για όλα τα ΑΦΜ η πλατφόρμα για την επιδότηση καυσίμων – Τα ποσά

ΔΕΣΦΑ: Στην ολομέλεια της ΡΑΕ την Πέμπτη 4/8 το δεκαετές πλάνο ανάπτυξης ύψους €856 εκατ.

Σκληρό μπρα ντε φερ ΡΑΕ – προμηθευτών για παραπλανητικά τιμολόγια ρεύματος