Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν τα τελευταία ηλεκτρικά μοντέλα τους στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, αλλά όπως φαίνεται η βιωσιμότητά τους κινδυνεύει από τα SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης – τα οποία αποτελούν και την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία αυτοκινήτων.
Όσοι συμμετείχαν στη Έκθεση Αυτοκινήτου στο Μόναχο θα συγχωρούσαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες επειδή πιστεύουν ότι αναγνώρισαν το λάθος τους και αφοσιώθηκαν στη βιωσιμότητά τους που περιλαμβάνει ηλεκτρικά αυτοκίνητα που δεν ρυπαίνουν και με αυτό τον τρόπο βοηθούν στη βελτίωση της περιβαλλοντικής αλλαγής αλλά και στη μείωση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Η Mercedes, για παράδειγμα, επιδιώκει να υπογραμμίσει τον ισχυρισμό της “Lead in Electric” , παρουσιάζοντας πέντε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ένα υβριδικό από τα οκτώ μοντέλα της.
Για την BMW, το αστέρι της παράστασης είναι το BMW iX – ένα ηλεκτρικό SUV με μπαταρίες – καθώς και το i4, ένα ηλεκτρικό sedan μεσαίου μεγέθους μπαταρίας.
Στην πραγματικότητα, τα δύο τρίτα των οχημάτων που παρουσιάζονται είναι ηλεκτρικά.
Όμως, πίσω από αυτά τα κηρύγματα για τη «βιώσιμη κινητικότητα», τα δεδομένα πωλήσεων που αναλύθηκαν από την T&E δημιουργούν μια διαφορετική εικόνα.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο Newsauto