Η Amazon δήλωσε ότι οι αγοραστές που ψάχνουν συνέχεια προσφορές επιβάρυναν τις πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2024, παρουσιάζοντας μια ζοφερή εικόνα της οικονομίας, καθώς οι τιμές συνεχίζουν να πλήττουν τα αμερικανικά πορτοφόλια.
Η Amazon δήλωσε ότι αναμένει εξασθένηση της καταναλωτικής ζήτησης το τρίτο τρίμηνο – γεγονός που οδήγησε σε πτώση των μετοχών της, σύμφωνα με το Business Insider.
Σε μια κλήση με δημοσιογράφους, ο CFO της Amazon, Μπράιαν Ολσάβσκι, δήλωσε ότι οι αγοραστές ήταν «επιφυλακτικοί» και «αναζητούσαν καλύτερες τιμές» – κάνοντας συναλλαγές σε είδη με χαμηλότερες τιμές όποτε ήταν δυνατόν.
Αυτό βοήθησε στην ενίσχυση της κατηγορίας «Everyday Essentials» της Amazon, η οποία περιλαμβάνει τρόφιμα που δεν αλλοιώνονται, είδη υγιεινής και προσωπικής φροντίδας. Οι πωλήσεις όμως επιβαρύνθηκαν, καθώς όλα αυτά τα είδη είναι σε τιμές πολύ χαμηλότερες.
Και ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Άντι Τζάσι, δήλωσε ότι τα «πιο υψηλότερης αξίας είδη», όπως οι υπολογιστές και άλλα ηλεκτρονικά είδη, «αναπτύσσονται γρήγορα» από την εταιρεία, επέστησε την προσοχή.
Αυτές οι κατηγορίες αναπτύσσονται «πιο αργά από ό,τι βλέπουμε σε μια πιο δυναμική οικονομία», προειδοποίησε.
Περισπασμοί
Κοιτάζοντας μπροστά, ο Ολσάβσκι δήλωσε ότι το τρίτο τρίμηνο θα είναι δύσκολο να προβλεφθεί με ακρίβεια, επειδή οι αγοραστές είναι πιθανό να είναι απασχολημένοι από μεγάλα παγκόσμια γεγονότα όπως η προεκλογική εκστρατεία για τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ και οι Ολυμπιακοί Αγώνες.
«Βλέπουμε διαφορετικά μοτίβα κίνησης κατά τη διάρκεια αυτών των γεγονότων», δήλωσε ο Ολσάβσκι.
Ταυτόχρονα, σημείωσε ότι η «Prime Day” τον Ιούλιο – η 10η της Amazon – ήταν η «μεγαλύτερη που είχε ποτέ».
«Οι προσφορές της «Prime Day «θα μπορούσαν να παρουσιάσουν κάποιες αντιξοότητες στα λειτουργικά κέρδη», είπε. «Και οι επιφυλακτικοί καταναλωτές θα μπορούσαν να πλήξουν τις πωλήσεις», δήλωσε η εταιρεία.
Η Amazon δεν είναι η μόνη που παρατηρεί την εξάντληση των αγοραστών από την άνοδο των τιμών.
Οι αγοραστές δείχνουν και αλλού ότι έχουν κουραστεί με τις αυξήσεις των τιμών – με αποτέλεσμα οι λιανοπωλητές να λένε ότι βάζουν συνέχεια προσφορές για να προσπαθήσουν να προσελκύσουν τους ανθρώπους πίσω.
Οι καταναλωτές έχουν πληγεί από την άνοδο των τιμών, με ορισμένα είδη να γίνονται ακόμη πιο ακριβά, ακόμη και όταν ο πληθωρισμός σταδιακά υποχωρεί.
Διαβάστε ακόμη:
UBS: Οι νέες τιμές στόχοι των ελληνικών τραπεζών μετά το ισχυρό το δεύτερο τρίμηνο (γραφήματα)
Έλεγχοι ΑΑΔΕ: Στόχος να «φέρνουν» 5 ευρώ για κάθε 1 ευρώ που κοστίζουν
Τα μυστικά της ανίερης συμμαχίας Τραμπ – Μασκ λίγο πριν την πολυαναμενόμενη συνέντευξη
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ