Για περισσότερα 150 χρόνια και συγκεκριμένα, από την ίδρυσή της το 1866, η ελβετική πολυεθνική εταιρεία Nestlé, κυριαρχεί στη βιομηχανία ποτών και τροφίμων.
Ιδρύθηκε από τον Χένρι Νεστλέ, ο οποίος κατάφερε να δημιουργήσει μια τροφή για βρέφη με βάση το γάλα, σώζοντας ένας πρόωρο βρέφος. Από τότε, η Nestlé έχει εξελιχθεί σε μια παγκόσμια δύναμη, με πάνω από 2.000 μάρκες στο χαρτοφυλάκιό της και δραστηριότητα σε 188 χώρες.
Έχει κατακτήσει τη θέση της μεγαλύτερης δημόσιας εταιρείας τροφίμων στον κόσμο, χάρη στην ευρεία γκάμα προϊόντων της και την απαράμιλλη διείσδυσή της στην αγορά. Η αξία της εταιρείας εκτιμάται σήμερα στα 350 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η ραγδαία ανάπτυξη της Nestlé
Ο Γερμανός φαρμακοποιός Χένρι Νεστλέ, ιδρύει την εταιρεία το 1866, αναπτύσσοντας μια βρεφική τροφή με βάση το γάλα που ήταν πιο εύπεπτη από τις παραδοσιακές εναλλακτικές. Η εταιρεία καθιερώνεται ως ηγέτης στη βιομηχανία βρεφικών τροφίμων και το 1905 συγχωνεύεται με την αγγλο-ελβετική εταιρεία συμπυκνωμένου γάλακτος, επεκτείνοντας τη σειρά προϊόντων της και αυξάνοντας την παγκόσμια απήχησή της.
Καινοτομικά προϊόντα
Η Nestlé είναι μια εταιρεία που έχει καταφέρει να σημειώσει τεράστια επιτυχία λόγω της δέσμευσής της στην καινοτομία και τη διαφοροποίηση. Ο γνωστός κολοσσός έχει ιστορία στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και στην επέκτασή του σε νέες αγορές. Η Nestlé έχει εισαγάγει αρκετά καινοτομικά προϊόντα στην αγορά, όπως το συμπυκνωμένο γάλα και ο Nescafé, που έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα καταναλώνουν τρόφιμα και ποτά.
Επιπλέον, η Nestlé έχει επεκταθεί σε νέες αγορές, όπως η αγορά τροφών για κατοικίδια και η αγορά εμφιαλωμένου νερού, και έχει αποδείξει ότι μπορεί να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών. Αυτό έχει βοηθήσει την εταιρεία να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό και να διατηρήσει τη θέση της ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο των τροφίμων και των ποτών.
#DYK we’re developing a 100% #sustainable plastic bottle with @Danone & Origin Materials? pic.twitter.com/ZFKSemmheB
— Nestlé (@Nestle) April 8, 2017
Ακόμη, η Nestlé έχει αναγνωριστεί παγκοσμίως για τις προσπάθειές της στην επίτευξη των φιλόδοξων αυτών στόχων ενώ παράλληλα, έχει αναλάβει δράσεις για τη μείωση των αποβλήτων και τη βελτίωση της διαχείρισης του νερού στις εγκαταστάσεις της. Είναι γεγονός πως η Nestlé συμμετέχει σε πρωτοβουλίες για τη βελτίωση της ευημερίας των αγροτών και των εργαζομένων στην αλυσίδα εφοδιασμού της, όπως προγράμματα για την αειφόρο καλλιέργεια καφέ και κακάο.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το therichest, έχει επίσης, δεσμευτεί να υποστηρίξει την προώθηση της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης στην εταιρική της κουλτούρα και να διασφαλίσει την αρμονική συνύπαρξη με τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Ακριβώς, αυτή η δέσμευση στη βιωσιμότητα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη έχει βοηθήσει τη Nestlé να διατηρήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να ενισχύσει το κύρος της ως εταιρείας.
Στις μέρες μας, πολλοί καταναλωτές είναι πιο επιλεκτικοί αναφορικά με τα προϊόντα τα οποία επιθυμούν να αγοράζουν και να καταναλώνουν από εταιρείες που δείχνουν δέσμευση στη βιωσιμότητα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Έτσι, – για ακόμη μία φορά – η δέσμευση της Nestlé στη βιωσιμότητα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη έχει συμβάλλει στο να διατηρηθεί και να αυξηθεί η πίστη και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην εν λόγω εταιρεία.
Through our partnership with @first_milk we work with 88 farmers across the UK who provide high quality fresh milk for many of our products including @kitkat and @NescafeGoldUKI Frothy Coffee. Learn more ➡️ https://t.co/J2Jbbf6T3Z pic.twitter.com/DUJY7aoQE0
— Nestlé UK & Ireland (@NestleUKI) April 25, 2023
Η βελτίωση της ζωής των αγροτών και των εργαζομένων στην εφοδιαστική αλυσίδα της Nestlé μπορεί επίσης, να ενισχύσει την επιθυμία των καταναλωτών να αγοράζουν τα προϊόντα της εταιρείας. Συγχρόνως, η επιτυχία της Nestlé στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρείται ένας σημαντικός παράγοντας για την αύξηση των πωλήσεών της. Η χρήση της τεχνολογίας έχει επιτρέψει στην εταιρεία να επικοινωνεί απευθείας με τους καταναλωτές και να αφουγκράζεται τις ανάγκες τους.
Φυσικά και η δυνατότητα ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων έχει επιτρέψει στη Nestlé να διαθέτει τα προϊόντα της σε περισσότερους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπλέον, η συνεργασία με εμπόρους λιανικής όπως η Amazon έχει βοηθήσει την εταιρεία να επιτύχει μεγαλύτερη προβολή αυξάνοντας ολοένα και περισσότερο την παρουσία της στην αγορά.
Συνολικά, η Nestlé έχει δημιουργήσει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα και μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ, που της έχει επιτρέψει να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών και να εξασφαλίσει σταθερή ανάπτυξη και επιτυχία.
Συνεπώς, η Nestlé είναι μια εταιρεία που έχει καταφέρει εδώ και δεκαετίες, να διατηρήσει τη θέση της ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο των τροφίμων και ποτών. Η δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία, τη διαφοροποίηση και τη βιωσιμότητα την έχει βοηθήσει να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και στις συνθήκες της αγοράς.
Διαβάστε ακόμα
«Τσουνάμι» πλειστηριασμών σε «επώνυμα» ακίνητα – Ποιοι βρίσκονται αντιμέτωποι με το «σφυρί» (pics)
Φορολογική δήλωση: Πώς ξεκλειδώνουν εκπτώσεις φόρου έως και 2.200 ευρώ
Πάρος: To νέο επενδυτικό hot spot των Κυκλάδων – «Τρέχουν» projects εκατομμυρίων (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ