search icon

business stories

Πώς η Μπιγιονσέ επαναπροσδιορίζει το κλασικό Levi’s – Η διαφήμιση που θέλετε να δείτε (vid)

Η σταρ της ποπ επισκέπτεται ένα πλυντήριο και η CEO της Levi Strauss ελπίζει σε αύξηση πωλήσεων των γυναικείων ενδυμάτων - Με την υπογραφή της ελληνοαμερικανίδας σκηνοθέτιδας Μελίνας Ματσούκα

Μήπως όλοι ελπίζαμε σε μια συνεργασία μεταξύ της Levi’s και της Μπιγιονσέ μετά την κυκλοφορία του «Levii’s Jeans» από το άλμπουμ της Cowboy Carter;

Λοιπόν, η ώρα έφτασε!

Η καμπάνια «Reiimagine» της Levi’s βάζει μια νέα πινελιά στο κλασικό brand με την Queen Bey πρωταγωνίστρια σε μια κλασική διαφημιστική επανεκκίνηση μέσω της ελληνοαμερικανίδας σκηνοθέτιδας Μελίνας Ματσούκα, η οποία έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής βιομηχανίας, όπως την Lady Gaga, την Κate Perry, την Kylie Minogue, τον Snoop Dog, την Jeniffer Lopez και την Rihanna. Μάλιστα, έχει κερδίσει και Grammy για το τραγούδι We found love της Ριάνα.

Το πρώτο βίντεο είναι ένα νεύμα στο «Launderette», μια διαφήμιση του 1985 στη Μεγάλη Βρετανία από την BBH με μουσική υπόκρουση το «I Heard It Through the Grapevine».

Στην αρχική εκδοχή το μοντέλο Nick Kamen μπαίνει σε ένα πλυντήριο, γδύνεται μέχρι τα εσώρουχά του και πετάει το πουκάμισό του, τα Levi’s και μερικές πέτρες στο πλυντήριο. Τα «αυθεντικά τζιν που συρρικνώνονται για να ταιριάζουν» ήταν το μότο.

Στο διαφημιστικό σποτ της Beyoncé, από την TBWA\Chiat\Day L.A. και σε παραγωγή της de la revolućion/Prettybird, η Queen Bey μπαίνει σε ένα πλυντήριο με το «Levii’s Jeans» (ft. Post Malone) να παίζει στο backround. Ρίχνει έναν κουβά γεμάτο διαμάντια βγάζει τα Levi’s της και ανοίγει μια εφημερίδα…

«Είναι τιμή μου που συνεργάζομαι με τη Levi’s για να δημιουργήσω την πεμπτουσία της αμερικανικής εικονογραφίας», αναφέρει η Beyoncé σε δήλωσή της. «Το denim on denim έχει συχνά προβληθεί μέσα από έναν ανδρικό φακό, οπότε αυτή η καμπάνια επαναπροσδιορισμού, η οποία εξυμνεί την εικονική γυναικεία προοπτική, είναι σημαντική για μένα. Ανυπομονώ να εξερευνήσω καινοτόμους τρόπους για να ευθυγραμμιστούν τα οράματά μας για την ενδυνάμωση των γυναικών και τη δύναμή τους».

«Σε συνεργασία με την Beyoncé, εξερευνούμε τη δύναμη του επαναπροσδιορισμού μέσα από αυτή την καμπάνια, βοηθώντας μας να συνδεθούμε με τους θαυμαστές μας με νέους τρόπους και υποστηρίζοντας την ανάπτυξη της γυναικείας μας επιχείρησης ως το καθοριστικό denim lifestyle brand», αναφέρει ο Kenny Mitchell, global CMO για το brand Levi’s της Levi Strauss & Co.

Η συνεργασία με την Beyoncé θα μπορούσε να βοηθήσει στην ενίσχυση της ανάπτυξης στην κατηγορία των γυναικείων ρούχων

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Levi Strauss Michelle Gass δήλωσε στον Jim Cramer του CNBC  πώς η εταιρεία λιανικής πώλησης τζιν θα επωφεληθεί από τη συνεργασία της με την Beyoncé, λέγοντας ότι οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων των γυναικείων ενδυμάτων.

«Η Levi’s μιλάει για τα γυναικεία ρούχα εδώ και αρκετό καιρό. Βλέπουμε ότι αυτό θα αυξηθεί τουλάχιστον στο μισό της επιχείρησής μας, θα διπλασιαστεί με την πάροδο του χρόνου, 2 δισεκατομμύρια δολάρια ακόμη και μόνο φέτος», δήλωσε η Gass.

Ενώ η Gass χαρακτήρισε τις γυναίκες ως ένα «φωτεινό σημείο» στην επιχείρηση, εξήγησε επίσης ορισμένους από τους αντίθετους ανέμους που αντιμετώπισε η εταιρεία κατά το τελευταίο τρίμηνο. Η Levi’s δημοσίευσε κέρδη μετά το κλείσιμο της Τετάρτης, χάνοντας τις προσδοκίες της Wall Street για τα έσοδα και μειώνοντας τις προβλέψεις της για τα έσοδα. Η μετοχή υποχώρησε περισσότερο από 9% στις εκτεταμένες συναλλαγές.

Περιέγραψε προβλήματα με τις δραστηριότητες της εταιρείας στην Κίνα, το Μεξικό και με το εμπορικό σήμα Dockers. Είπε ότι η Levi’s αντιμετώπισε κάποια «δικά της θέματα εκτέλεσης» στις δύο χώρες, αλλά ότι η εταιρεία λιανικής τα αντιμετωπίζει. Οι δυσκολίες στην Κίνα επιδεινώθηκαν από το μακροοικονομικό περιβάλλον της οικονομίας, πρόσθεσε. Υποστήριξε ότι η χονδρική πώληση, ένα μεγάλο μέρος των δραστηριοτήτων της Levi’s στο Μεξικό, μειώθηκε επειδή παραβιάστηκε η ασφάλεια ενός εκ των «βασικών πελατών» της εταιρείας που επηρέασε την αποστολή. Η Gass δήλωσε επίσης ότι η μάρκα Dockers «υποαποδίδει εδώ και αρκετό καιρό» και η Levi’s σκοπεύει να πουλήσει την επιχείρηση.

«Αναμένουμε διαδοχική βελτίωση στο τέταρτο τρίμηνο, με αύξηση σε μεσαία μονοψήφια ποσοστά και μεταφορά αυτής της βελτίωσης στο ’25», είπε κλείνοντας.

Διαβάστε ακόμη: 

Spitogatos: Oι τιμές πώλησης και ενοικίασης κατοικιών για το 3ο τρίμηνο – Οι πιο ακριβές και οι πιο φθηνές περιοχές (πίνακες)

Sarantis Group: Η νέα εποχή του Ομίλου με επενδύσεις, εξαγωγές και εξαγορές στο μικροσκόπιο (pics)

Κρουαζιέρα: Τα 7 ερωτήματα της CLIA προς την κυβέρνηση για το νέο τέλος 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version