Το σχεδιαστικό τμήμα της Porsche εργαζόταν για τρία ολόκληρα χρόνια, προκειμένου να παρουσιάσει ένα νέο, επετειακό λογότυπο, για τα 75 χρόνια ιστορίας της φίρμας.
Το λογότυπο της γερμανικής φίρμας, εμπνευσμένο από τα εμβληματικά σύμβολα της Στουτγάρδης και της επαρχίας, στην οποία εδρεύει, σχεδιάστηκε από τον Φραντς Χαβιέρ Ράινσπις και παρέμεινε σχεδόν αναλλοίωτο από το 1952. Με μερικές πολύ διακριτικές ανανεώσεις το 1954, το 1963, το 1973, το 1994 και το 2008.
Το πλήρωμα του χρόνου, όμως και κυρίως η ιστορική επέτειος των 75 χρόνων ιστορίας της Porsche, έδωσαν το έναυσμα για μερικές ποιοτικές αλλαγές στο λογότυπο. Με σεβασμό στο παρελθόν και στις αξίες της φίρμας, αλλά και με το βλέμμα στο μέλλον.
Οι σχεδιαστές της Porsche, θέλησαν να τονίσουν περισσότερο τις λεπτομέρειες, χρησιμοποιώντας εντονότερες κόκκινες ρίγες, αλλά και μαύρα γράμματα αντίθεσης στη λέξη Stuttgart.
Δόθηκε έμφαση στις ανάγλυφες λεπτομέρειες του λογότυπου, αλλά και στο φινίρισμά τους.
«Το εκλεπτυσμένο λογότυπο ερμηνεύει τα χαρακτηριστικά της Porsche και γεφυρώνει το παρελθόν και τις αξίες της φίρμας με το μέλλον», σχολίασε ο αντιπρόεδρος Σχεδιασμού, Μίκαελ Μάουερ.
Διαβάστε ακόμη
Μεχμέτ Σιμσέκ: Ο Ερντογάν επιλέγει τον αγαπημένο των αγορών για «τσάρο» της τουρκικής οικονομίας
Πανέτα στη Le Monde: Η ΕΚΤ δεν έχει τελειώσει με την αύξηση των επιτοκίων
Από την έλλειψη, στην υπερπροσφορά – Πώς η Ευρώπη κατέληξε να εξάγει άνθρακα (πίνακες)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ