Η ομάδα από το Grove είναι η μοναδική επιλογή που έχει απομείνει στην Porsche. Ο δρόμος της γερμανικής εταιρίας προς την F1 φαινόταν σίγουρος μέχρι πριν λίγους μήνες. Ωστόσο, το ναυάγιο των διαπραγματεύσεών της με τη Red Bull την έχει φέρει σε δεινή θέση.

Αυτήν τη στιγμή μόνο δύο εναλλακτικές υπάρχουν για την εταιρία από τη Στουτγάρδη. Είτε να συμμετάσχει με εντελώς δική της ομάδα, είτε να συμφωνήσει με την Williams για συνεργασία. Η πρώτη περίπτωση θα έπρεπε να αποκλειστεί. Η δεύτερη φαντάζει πιο πιθανή. Κυρίως επειδή και η Williams φαίνεται ότι θα ήταν διατεθειμένη για μία τέτοια κίνηση η οποία ενδέχεται να της δώσει καλύτερες προοπτικές στο μέλλον.

Φυσικά, υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα. Η Porsche δεν έχει ακόμη εγκαταστάσεις στις οποίες θα μπορούσε να κατασκευάζει τις δικές της μονάδες ισχύος. Το ίδιο ισχύει και για την Williams προς ώρας, καθώς εδώ και χρόνια προμηθεύεται τις PU της από την Mercedes. Και το 2026 είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο κοντά, από ότι φαντάζει. Θα είναι απίθανο μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια οι δύο πλευρές να έχουν έτοιμες υποδομές για κάτι τέτοιο.

Άρα η Porsche θα πρέπει να βρει κάποιον άλλον τρόπο για την κατασκευή των PU. Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι μιας και η Audi θα φτιάχνει δικές της PU, θα ήταν λογικό να τις προμηθεύει και στην Porsche. Άλλωστε βρίσκονται και οι δύο στο ίδιο γκρουπ εταιριών, εκείνο της VW. Εντούτοις, οι δύο εταιρίες έβλεπαν ανέκαθεν η μία την άλλη ανταγωνιστικά. Θυμηθείτε ότι και στο WEC, οι συμμετοχές τους ήταν ξεχωριστές, με διαφορετικά projects.

Αναβολή προθεσμίας

Ο χρόνος πιέζει την Porsche. Η προθεσμία υπογραφής της φόρμουλας των PU για το 2026 μπορεί να μετατίθεται συνεχώς. Όμως, αυτό δεν θα συμβαίνει αενάως. Λογικά, εντός του Δεκεμβρίου η γερμανική εταιρία θα πρέπει να έχει βρει έναν τρόπο ώστε να εξασφαλίσει την συμμετοχή της.

Για την ώρα τέσσερις κατασκευαστές έχουν υπογράψει τους νέους κανονισμούς. Οι Audi, Alpine, Red Bull Powertrains και η Mercedes. Η Ferrari φαίνεται ότι είναι απλώς θέμα χρόνου να υπογράψει. Και έπειτα θα περιμένουμε να δούμε εάν κάποια εκ των Porsche και Honda προτίθεται να δηλώσει συμμετοχή με το νέο καθεστώς στις PU.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι η RBPT έχει υπογράψει ως νέος κατασκευαστής. Φήμες θέλουν το νέο τμήμα της Red Bull να κατασκευάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και να προμηθεύεται το ERS από την Honda. Όμως, ο ακριβής τρόπος μιας πιθανής συμμετοχής της Honda στην F1 από το 2026 αναμένεται να ξεκαθαρίσει μέχρι το τέλος του έτους.

Διαβάστε ακόμη:

Σε ισχύ το εμπάργκο της ΕΕ στο ρωσικό πετρέλαιο και το όριο τιμής

Προμήθειες €1,2 δισ. εισπράττουν κάθε χρόνο οι τράπεζες – Πώς να τις αποφύγετε (μέχρι να μειωθούν)

Διόδια: Σκληρή κόντρα παραχωρησιούχων με υπουργείο για τις ανατιμήσεις λόγω πληθωρισμού