Έτοιμη απέναντι στις ελλείψεις ημιαγωγών, τον πόλεμο στην Ουκρανία και στις επιπτώσεις του Covid-19, φάνηκε η Toyota έναντι του ανταγωνισμού το πρώτο τετράμηνο του έτους.
Μπορεί η VW να σημείωσε πτώση σε ποσοστό 5,8% σε σχέση με το ίδιο διάστημα το 2021, ωστόσο ο μεγάλος γερμανικός όμιλος είδε τις πωλήσεις του να συρρικνώνονται κατά 26%.
Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερα από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα διαφορά μεταξύ τους, αριθμός που δύσκολα θα καλυφθεί μέχρι το τέλος του έτους, για να προσπεράσει ο όμιλος VW την ιαπωνική εταιρεία.
Η Toyota βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ είχε εφοδιαστεί το περασμένο έτος με μεγάλο αριθμό από microchips και πολλές πρώτες ύλες που της έδωσαν την δυνατότητα να κατασκευάσει και να παραδώσει περισσότερα αυτοκίνητα.
Ο όμιλος VW, είδε τις πωλήσεις του στην τεράστια αγορά της Κίνας, να μειώνονται σε ποσοστό 30%, πράγμα που ήταν αρκετό έτσι ώστε να συμβιβαστεί στη δεύτερη θέση πίσω από τους Ιάπωνες.
Οι τεράστιες επενδύσεις πάντως της VW όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, με εργοστάσια μπαταριών, αλλά και κατασκευή microchips στην Ισπανία, αναμένεται να ανατρέψει το σκηνικό τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με το Protothema.
Η Toyota έτσι θα παραμείνει κορυφαίος «παίχτης», ωστόσο δεν έχει δώσει μεγάλο βάρος στην ηλεκτροκίνηση, γεγονός που θα το βρει μπροστά της την επόμενη δεκαετία. Ή κάτι περισσότερο γνωρίζει σε σχέση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
Η Ιστορία θα δείξει…
Διαβάστε ακόμα