Πρώτη μέρα επιστροφής σε κανονικούς ρυθμούς η σημερινή για τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς και από το πρωί έχουν προγραμματιστεί να χτυπήσουν περί τα 1.520 σφυριά, από 2.259 αρχικά, καθώς μέχρι χθες περισσότερες από 735 περιπτώσεις είχαν οδηγηθεί σε αναστολή.

Ανάμεσα στους πλειστηριασμούς που όλα δείχνουν ότι θα πραγματοποιηθούν περιλαμβάνονται ορισμένα μεγάλα ξενοδοχειακά ακίνητα, όπως το “Lindos Memories” στη Ρόδο που βγαίνει με τιμή εκκίνησης 6,6 εκατ. ευρώ ή το «Ιόλη» στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής που επανήλθε στην πλατφόρμα με τιμή 3,42 εκατ. ευρώ. Ακόμη, το άλλοτε «στρατηγείο» του ομίλου Λαϊνόπουλου στην Κηφισιά, με τιμή πρώτης προσφοράς 3,93 εκατ. ευρώ, για το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει προοπτική να περάσει στην «επόμενη μέρα».

Περαιτέρω ξεχωρίζουν και άλλες περιπτώσεις. Η μία αφορά ένα πολυώροφο πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας που βγαίνει ξανά στο σφυρί και με μειωμένη τιμή εκκίνησης.

Η δεύτερη, το πολυτελές, αλλά «λαβωμένο» από το πέρασμα του χρόνου, σκάφος αναψυχής “Giasemi” που βρίσκεται δεσμευμένο τα τελευταία χρόνια στο Μεσολόγγι. Για αυτό φαίνεται να υπάρχει ένα καταρχήν ενδιαφέρον, καθώς μέχρι χθες αργά είχε σχηματιστεί «Οριστικοποιημένη Λίστα Συμμετοχών». Χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια στην πραγματικότητα και…οριστικό ενδιαφέρον.

Ποιος θα «παρκάρει»;

Εδώ και μια διετία τουλάχιστον έχει εμπλακεί με την περιπέτεια των πλειστηριασμών η εταιρεία Mega Park, η οποία διατηρεί σταθμό αυτοκινήτων στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα.


Τον Ιούλιο του 2022 το ακίνητο βγήκε στο σφυρί με τιμή πρώτης προσφοράς 1,2 εκατ. ευρώ, χωρίς να υπάρξει αποτέλεσμα. Σήμερα θα ξαναβγεί με επισπεύδουσα την doValue και με την τιμή εκκίνησης μειωμένη στις 997.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα πολυώροφο κτίριο πάρκινγκ επί της οδού Αλκιβιάδου 67 στον Άγιο Παντελεήμονα. Περιλαμβάνει οικόπεδο επιφάνειας 611,53 τ.μ., στο οποίο έχει ανεγερθεί κτίριο σταθμού οχημάτων με 6 υπόγεια, ισόγειο και 10 ορόφους. Συνολικά το πάρκινγκ εκτιμάται ότι περιλαμβάνει 215 θέσεις στάθμευσης οχημάτων. Επιπλέον, υπάρχει χώρος αναμονής επιφάνειας 172,71 τ.μ., ενώ η κατάσχεση έχει γίνει από το 2018.

Ειδικότερα:

-Το 6ο υπόγειο περιλαμβάνει 18 θέσεις στάθμευσης και λοιπούς χώρους με συνολική επιφάνεια 428,53 τ.μ.
-Το 5ο υπόγειο περιλαμβάνει 18 θέσεις στάθμευσης και λοιπούς χώρους με συνολική επιφάνεια 436,13 τ.μ..
-Το 4ο υπόγειο περιλαμβάνει 18 θέσεις στάθμευσης και λοιπούς χώρους με συνολική επιφάνεια 443,75 τ.μ.
-Το 3ο υπόγειο περιλαμβάνει 18 θέσεις στάθμευσης και λοιπούς χώρους με συνολική επιφάνεια 443,37 τ.μ.
-Το 2ο υπόγειο περιλαμβάνει 18 θέσεις στάθμευσης και λοιπούς χώρους με συνολική επιφάνεια 443,37 τ.μ.
-Το 1ο υπόγειο περιλαμβάνει 12 θέσεις στάθμευσης και λοιπούς χώρους με συνολική επιφάνεια 309,74 τ.μ..

Στο ισόγειο, επιφάνειας 273,34 τ.μ., έχει προβλεφθεί χώρος πλυντηρίου αυτοκινήτων ανεξάρτητος από τις θέσεις στάθμευσης με επιφάνεια 45,16 τ.μ. ο οποίος όμως δεν λειτουργεί. Επίσης υπάρχει χώρος αναμονής 172,71 τ.μ. και 9 θέσεις στάθμευσης.
Όσον αφορά τους ορόφους, από τον πρώτο μέχρι και τον έβδομο, είναι ο καθένας επιφάνειας 319,21 τ.μ. και περιλαμβάνει (έκαστος) 12 θέσεις στάθμευσης.
Ο 8ος όροφος με συνολική επιφάνεια 300,27 τ.μ. περιλαμβάνει 11 θέσεις στάθμευσης και λοιπούς χώρους. Ο 9ος όροφος με συνολική επιφάνεια 274,89 τ.μ. περιλαμβάνει 9 θέσεις στάθμευσης και λοιπούς χώρους.

Τέλος, ο 10ος όροφος, επιφάνειας 379,41 τ.μ., δεν περιλαμβάνει θέσεις στάθμευσης. Στο ακίνητο υπάρχουν ακόμη δύο ανελκυστήρες των 18 τ.μ. έκαστος, μέσω των οποίων τα οχήματα οδηγούνται στους ορόφους.

Θα βρει νέο «καπετάνιο»;

Σήμερα θα φανεί και εάν το σκάφος αναψυχής «Giasemi», με σημαία βρετανική, αλλά ελληνικών συμφερόντων, θα βρει νέο ιδιοκτήτη. Δέλεαρ αποτελεί η σχετικά χαμηλή τιμή εκκίνησης, στις 221.691 δολάρια, αλλά υπάρχουν και πολλά «μείον» που έχουν να κάνουν με τις φθορές από την πολυετή ακινησία και έλλειψη συντήρησης.

Πρόκειται για μηχανοκίνητο σκάφος αναψυχής (pleasure yacht) τύπου Horizon 76 Elegance, που έχει κατασκευαστεί στην Ταϊβάν το 1999.
Σύμφωνα με τη σχετική έκθεση, είναι ολικού μήκους 23,50 μέτρων, πλάτους νηολογήσεως 5,70 μέτρων, βυθίσματος 3,60 μέτρων και φέρει δύο εσωτερικές μηχανές ισχύος 1.006 κιλοβάτ (kW) έκαστη.

Το σκάφος εκτείνεται σε τρία επίπεδα, είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο πλαστικό και στους εξωτερικούς χώρους έχει επενδύσεις ξύλινες (κουπαστή και τμήμα πατώματος), ενώ φέρει και κατασκευές διακοσμητικές και στήριξης τεντών από ανοξείδωτο χάλυβα.
Στο πρώτο επίπεδο έχει κατάστρωμα με ανοικτό πιλοτήριο και όργανα πλοήγησης,ραντάρ, κόρνα, προβολέα και δύο κόκκινους φανούς. Επίσης, διαθέτει ανοικτό χώρο εστίασης, στον οποίο βρίσκεται ενσωματωμένο ένα ψυγείο – μίνι μπαρ, καθώς και δερμάτινο σαλόνι, τραπέζι και καρέκλες, που έχουν υποστεί εκτεταμένες φθορές.
Στο δεύτερο επίπεδο βρίσκεται η γέφυρα, όπου είναι εγκατεστημένος ο εξοπλισμός ελέγχου των μηχανών, πλοήγησης, επικοινωνίας και άλλων συστημάτων του σκάφους, ενώ διαθέτει τιμόνι, δερμάτινο κάθισμα χειριστή και ένα δερμάτινο υπερυψωμένο κάθισμα με αποθηκευτικό χώρο.

Στο ίδιο επίπεδο βρίσκεται εσωτερικό σαλόνι σε καλή κατάσταση, με δερμάτινους καναπέδες, τραπεζαρία, βοηθητικά έπιπλα, διακοσμητικά και ένα ενσωματωμένο ψυγείο-μίνι μπαρ, χώρο κουζίνας κ.α. Στον εξωτερικό στεγασμένο χώρο σαλονιού, υπάρχουν έπιπλα και ξύλινο δάπεδο, τα οποία έχουν επίσης υποστεί εκτεταμένες φθορές.
Το χαμηλότερο επίπεδο αποτελείται από τρία τμήματα, όπου βρίσκονται οι καμπίνες επιβατών και πληρώματος, βοηθητικοί χώροι και το μηχανοστάσιο.

Όπως σημειώνεται, σε όλο το σώμα του σκάφους στις εξωτερικές επιφάνειες, υπάρχουν αλλοιώσεις και φθορές λόγω έκθεσης στις καιρικές συνθήκες και έλλειψης συντήρησης. Επίσης, εμφανής είναι εκτεταμένη φθορά στα ύφαλα ενώ όλα τα έπιπλα και οι ξύλινες επιφάνειες που βρίσκονται στον εξωτερικό χώρο έχουν διαβρωθεί.
Επισπεύδουσα είναι η PQH Ενιαία Ειδική Εκκαθάριση, εκπροσωπώντας την Proton Bank, ενώ το σφυρί στρέφεται κατά της «Goldsword Limited», με έδρα στο Enterprise House, στο Λονδίνο, η οποία φέρεται να συνδέεται με επιχειρηματία από την Πάτρα, που στο παρελθόν διατηρούσε όμιλο στον χώρο των μεταφορών και των logistics.
Η κατάσχεση του σκάφους έγινε για χρέος 759.641,26 δολαρίων. Στο «Giasemi» έχει επιβληθεί το μέτρο της απαγόρευσης απόπλου από τον Οκτώβριο του 2013. Έκτοτε παραμένει δεμένο στη μαρίνα Μεσολογγίου.

Διαβάστε ακόμη

«Ρίχνει αυλαία» το ΤΧΣ – Οι δύο εκκρεμότητες (Αττικής – ΕΤΕ) και η επόμενη ημέρα για τους εργαζόμενους

Σάιμον Βίνσεντ: Τι σχεδιάζει ο όμιλος Hilton στην Ελλάδα (pics)

Εφορία: Χιλιάδες φορολογούμενοι καλούνται για συμπληρωματική φορολογική δήλωση

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ