search icon

business stories

Παναγιώτης Ντόμαλης (Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα): Digital Mall σε 321 Δήμους και ΑΙ

Η επέκταση της ελληνικής νεοφυούς εταιρείας σε Κύπρο και Βόρεια Μακεδονία, η ένταξη στη Θερμοκοιτίδα του Ε.Β.Ε.Α., η παρουσία στην 88η ΔΕΘ, η χρηματοδότηση και τα επόμενα σχέδια

Τα πρώτα βήματα της PROothisi έγιναν πριν από λίγα χρόνια, με σταθερούς αρχικά ρυθμούς. Η επιτάχυνση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ελληνικής οικονομίας, πρόσφερε μεγαλύτερη ώθηση αναπόφευκτα και στην startup η οποία «δρέπει δάφνες» από το εγχείρημα της δημιουργίας των Digital Mall, με Founder και Managing Director της τον Παναγιώτη Ντόμαλη.

Η νεοφυής εταιρεία Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα ΙΚΕ (Digital Mall) που αποτελεί την συνέχεια της PROothisi, ένα software house το οποίο ψηφιοποιιεί τις τοπικές αγορές, έχει αναπτύξει πλέον το project της σε όλους σχεδόν τους Δήμους της χώρας, σε 321 διαφορετικές περιοχές, μετά από μια 2ετία, όπως αναφέρει στο newmoney ο επικεφαλής της, και εμπλουτίζει διαρκώς το portfolio των υπηρεσιών της προς χιλιάδες επιχειρήσεις.

Εντάχθηκε μάλιστα στη Θερμοκοιτίδα νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας (ΘΕΑ) του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.) και θα δώσει το «παρών» στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονικής (ΔΕΘ) στο περίπερο των startup.

Τι είναι το Digital Mall; Ένα ψηφιακό αντίγραφο της κάθε τοπικής αγοράς, που βοηθά τους επιχειρηματίες να αυξήσουν ηλεκτρονικά τις πωλήσεις τους, αλλά και να προσελκύσουν ταυτόχρονα νέους πελάτες στα φυσικά καταστήματά τους.

Ο κ.Ντόμαλης, με σπουδές στο Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού (Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου – Ρομποτική) στο Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. (Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά, Τεχνολογικός Τομέας), μας εξηγεί σχετικά με την πορεία και την ανάπτυξη του πλάνου των Digital Mall, ότι:

 Διεθνής Επέκταση και ΘΕΑ

«Το Digital Mall έχει αρχίσει την εγκατάσταση του στην Κύπρο και στη Βόρεια Μακεδονία, με στόχο την ανάπτυξη των υπηρεσιών του σε αυτές τις αγορές, εκτός της Ελλάδας», αναφέρει ο Παναγιώτης Ντόμαλης ως προς την υλοποίηση του σχεδιασμού για την διεθνή επέκταση των δραστηριοτήτων της ελληνικής startup και μιλά ακόμα για τη συνεργασία της με το ΘΕΑ (Θερμοκοιτίδα Επιμελητήριου Αθηνών):

«Το Digital Mall επιλέχθηκε από το ΘΕΑ για να λάβει υποστήριξη από μέντορες, να επιταχύνει την ανάπτυξή του και να ανοίξει τον πρώτο κύκλο χρηματοδότησης. Στόχος είναι η μαζική διάθεση των υπηρεσιών του στην αγορά.
Το Digital Mall θα παρουσιάσει αυτές τις νέες λειτουργίες στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, φιλοξενούμενο στο περίπτερο των startups του ΘΕΑ.»

Σε σχέση με την τεχνολογική ανάπτυξη του project, ο κ.Ντόμαλης προσθέτει:

«Το Digital Mall προχωρά με την ολοκλήρωση δύο νέων και καινοτόμων λειτουργιών: ενός προγράμματος επιβράβευσης (loyalty) και ανάπτυξης περιεχομένου με τη χρήση AI.
Αυτές οι λειτουργίες θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την αποδοτική επικοινωνία μεταξύ τοπικών επιχειρήσεων και καταναλωτών.».

Digital Business Card

Στο πλαίσιο του marketing για την προώθηση των υπηρεσιών της, η ελληνική startup παραχωρεί δωρεάν σε κάθε επαγγελματία, επιχείρηση ή στέλεχος μια Digital Business Card (το δικό του app) την οποία μπορεί να μοιραστεί με τους πελάτες του στέλνοντας την στα κινητά τους αλλά να προωθηθεί και στα κινητά της περιοχής μέσω του Digital Mall (https://digitalmall.gr/welcome).

 Διαβάστε ακόμη:

Ηλεκτρονικό «δίχτυ» της εφορίας σε Ι.Χ, ακίνητα και… πελατολόγιο από τον Σεπτέμβριο

Gastrade: Κεφαλαιακή «θωράκιση» ενόψει εμπορικής λειτουργίας (pic)

UBS: Τι οδηγεί την τιμή του χρυσού υψηλότερα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version