Συνεχίζει ως έχει το πρόγραμμα του ΟΤΕ για φέτος, παρά το γεγονός ότι η πανδημία έχει αλλάξει άρδην το οικονομικό περιβάλλον εντός κι εκτός Ελλάδας.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές χθες, οι επενδύσεις του ομίλου φέτος θα φθάσουν τα επίπεδα των 600 εκατ. ευρώ. Το επενδυτικό πρόγραμμα θα εστιάσει στην επέκταση του δικτύου, ώστε να διευκολυνθεί περαιτέρω η μετάβαση προς τις ευρυζωνικές υπηρεσίες με δίκτυα νέας γενιάς, τα οποία μπορούν να εξασφαλίσουν υψηλότερες ταχύτητες, αλλά και στην κινητή τηλεφωνία, με δεδομένη τη μεγάλη αύξηση της χρήσης (δεδομένων) data από τους συνδρομητές.
Στην τηλεδιάσκεψη χθες για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, ο πρόεδρος του ομίλου επανέλαβε την εκτίμηση ότι τα έσοδα από το roaming που έχει ο όμιλος κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, λόγω της αύξησης της τουριστικής κίνησης, δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν φέτος λόγω του κορωνοϊού και της πτώσης του τουρισμού, ωστόσο εξέφρασε την εκτίμηση ότι θα επανέλθουν από την επόμενη χρονιά με την εξισορρόπηση στον κλάδο του τουρισμού.
Συνολικά ο όμιλος πέτυχε να περιορίσει τις επιπτώσεις από την πανδημία (π.χ. καθυστερήσεις πληρωμών, μείωση πωλήσεων από τα «φυσικά» καταστήματα κατά τη διάρκεια της καραντίνας) στο πρώτο τρίμηνο του έτους, λόγω ακριβώς της αξιοποίησης της τεχνολογίας στις υπηρεσίες του ομίλου: Ενδεικτικά, στην εφαρμογή της Cosmote προστέθηκαν 300.000 χρήστες, φθάνοντας τελικά τα 3,2 εκατομμύρια μέσα στον Απρίλιο, ενώ σημαντική αύξηση κατά 100% σημειώθηκε στις ανανεώσεις συμβολαίων κινητής και σταθερής έναντι του Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με τη διοίκηση, το εύρος των επιπτώσεων του κορωνοϊού στις λειτουργίες της εταιρείας τα επόμενα τρίμηνα θα εξαρτηθεί από τις μελλοντικές εξελίξεις και τα μέτρα της Πολιτείας. Η πιθανότητα επανεισαγωγής των περιοριστικών μέτρων, που πρόσφατα άρθηκαν, θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, μειώνοντας τα έσοδα από υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, περιορίζοντας προσωρινά τη δυνατότητα της εταιρείας να εισπράξει λογαριασμούς και επηρεάζοντας την εφοδιαστική αλυσίδα. Τομείς που αναμένεται να επηρεαστούν ή ήδη επηρεάζονται από την κρίση του κορωνοϊού είναι το B2B, το ICT, οι υπηρεσίες κινητής, οι πωλήσεις συσκευών και το roaming.