Νέες εξελίξεις στο θέμα της εισόδου του Ομίλου Ηλιόπουλου στην κρουαζιέρα, με κύκλους της εταιρείας να αποκλείουν την αγορά κρουαζιερόπλοιου, αλλά να παραδέχονται ότι υπάρχει η σκέψη σύμπραξης με την P&O Cruises.
Συγκεκριμένα κύκλοι της εταιρείας με τους οποίους είχε επικοινωνία το NM ξεκαθάρισαν ότι:
1. Υπάρχει σκέψη για σύμπραξη με την P&O Cruises με σκοπό τη διαχείριση του πλοίου από μέρους της ελληνικής εταιρείας που εδρεύει στην Ελλάδα και γνωρίζει την ευρύτερη θαλάσια περιοχή και τα νησιά
2. Ξεκαθάρισαν ότι δεν υπάρχει καμία προοπτική αγοράς κρουαζιερόπλοιου με σκοπό την μεταπώληση του
Νωρίτερα το NM ανέφερε ότι:
Την ευκαιρία να επενδύσει στην κρουαζιέρα με αγοραπωλησίες πλοίων που είναι σε πολύ χαμηλές τιμές εντόπισε ο Όμιλος Ηλιόπουλου ο οποίος δραστηριοποιείται στην ακτοπλοΐα με τη Seajets αλλά και στην ποντοπόρο ναυτιλία.
Από χθες ο διεθνής τύπος που εξειδικεύεται σε θέματα κρουαζιέρας και επιβατηγού ναυτιλίας έγραφε ότι η P&O Cruises, η οποία είναι θυγατρική ενός εκ των κολοσσών της παγκόσμιας βιομηχανίας της Carnival, πούλησε το κρουαζιερόπλοιο «Oceana» σε εταιρεία ελληνικών συμφερόντων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΝΜ, σήμερα Τετάρτη αναμένεται να κλείσει ή όχι το deal αφού ο Έλληνας πλοιοκτήτης θα αποφασίσει έαν θα καταβάλει την προκαταβολή που ανέρχεται στο 10% του συνολικού τιμήματος. «Αν δεν κατατεθεί η προκαταβολή δεν μπορεί να είναι κανείς σίγουρος για την κατάληξη της διαπραγμάτευσης» επεσήμαναν στο ΝΜ στελέχη της αγοράς που παρακολουθούν το θέμα.
Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς που μίλησαν στο ΝΜ ο Έλληνας πλοιοκτήτης εφόσον αγοράσει το πλοίο, το οποίο είναι σε καλή κατάσταση ή θα το ναυλώσει σε άλλη εταιρεία για να αρχίσει κρουαζιέρα ή το κρατήσει για να το πουλήσει σε καλύτερη τιμή όταν η αγορά θα ανακάμψει.
Οι εταιρείες κολοσσοί αναγκάζονται να πουλήσουν πλοία διότι το κόστος συντήρησής τους ανέρχεται πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια, τώρα που είναι δεμένα λόγω της πανδημίας και δεν έχουν έσοδα.
Το κρουαζιερόπλοιο είναι ναυπηγημένο το 2000 και έχει δυνατότητα φιλοξενίας 2.200 επιβατών.