search icon

business stories

Ο Στίβεν Μπάρτλετ θα κερδίσει φέτος 1,2 εκατ. δολ. από podcast – Οι κινήσεις ματ

Είναι ο δημιουργός του «The Diary of a CEO», του κορυφαίου επιχειρηματικού podcast στην Ευρώπη - Ποιες είναι οι συμβουλές του

Ο Στίβεν Μπάρτλετ εκτιμάται ότι θα συγκεντρώσει περίπου 1,2 εκατομμύρια δολάρια φέτος από το επιτυχημένο podcast το οποίο παρουσιάζει, «The Diary of a CEO». 

Ο Μπάρτλετ είναι ο ιδρυτής της εταιρείας κοινωνικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Social Chain. Η ιδέα για την δημιουργία της ξεκίνησε από το παιδικό του δωμάτιο στο σπίτι του στο Μάντσεστερ όταν ήταν μόλις 22 ετών. Δημοσίευσε το Social Chain το 2019, με κεφαλαιοποίηση 350 εκατομμυρίων δολαρίων στο γερμανικό χρηματιστήριο του Ντίσελντορφ, πριν εγκαταλείψει την επιχείρηση το 2020.

Στη συνέχεια, αποφάσισε να ασχοληθεί με τα podcasts και έτσι δημιούργησε το  «The Diary of a CEO». Όλα ξεκίνησαν περίπου 4 χρόνια πριν, με ένα μικρόφωνο 100 δολαρίων συνδεδεμένο στο φορητό υπολογιστή του. Σήμερα, χαρακτηρίζεται ως το κορυφαίο επιχειρηματικό podcast στην Ευρώπη, που φιλοξενεί διάσημους καλεσμένους όπως ο τραγουδιστής Λίαμ Πέιν, πρώην μέλος του δημοφιλούς βρετανικού συγκροτήματος One Direction, αλλά και ο ιδρυτής της Monzo, Τομ Μπλούμφιλντ.

Μάλιστα, ο 29χρονος επιχειρηματίας, στο τελευταίο επεισόδιο του podcast του, που κυκλοφόρησε τη Δευτέρα, αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να κερδίσει χρήματα μέσα από τη νέα του αυτή ασχολία. Έδωσε ακόμη και μερικά tips σε άλλους εκκολαπτόμενους podcasters για το πως θα μπορούσαν να κερδίσουν χρήματα.

Σύμφωνα με τον Μπάρτλετ, η πλειοψηφία όσων ασχολούνται με το podcast βγάζουν χρήματα κυρίως από την ανάγνωση διαφημίσεων στη μέση ενός επεισοδίου. Εξήγησε ότι υπάρχει συνήθως μια διαφημιστική εταιρεία podcast που ενεργεί ως μεσάζων μεταξύ του podcaster και της μάρκας.

Υποστήριξε όμως πως αυτός ο παραδοσιακός τρόπος δημιουργίας εσόδων από ένα podcast δεν ήταν αρκετός για να καλύψει το κόστος παραγωγής του. Για το λόγο αυτό, αποφάσισε να διακόψει τον μεσάζοντα ο οποίος κρατούσε μεγάλος μέρος των εσόδων σαν προμήθεια και να επικοινωνήσει ο ίδιος απευθείας με πέντε διαφημιστικές εταιρείες. 

Έστειλε στους διευθύνοντες συμβούλους αυτών των εταιρειών μια σύντομη παρουσίαση της δουλειάς του προκειμένου να τους πείσει γιατί θα έπρεπε να επενδύσουν στο δικό του podcast. Πλέον, η εκπομπή του έχει τρεις κύριους χορηγούς – τη διατροφική μάρκα Huel, την πλατφόρμα freelancer Fiverr και τον κατασκευαστή προϊόντων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας Myenergi. Έχει συμβόλαιο 12 μηνών με αυτούς τους χορηγούς, κάτι το οποίο τον γεμίζει ασφάλεια.

Συνέπεια

Τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας της ηχητικής εκπομπής του, ο επιχειρηματίας αποκάλυψε πως δεν ήταν «ποτέ συνεπής» σε ότι είχε να κάνει με την κυκλοφορία νέα επεισοδίων. Όταν όμως, πήρε την απόφαση να δεσμευτεί για την ημέρα και την ώρα κυκλοφορίας κάθε νέου επεισοδίου, η αύξηση του κοινού του ήταν εκρηκτική. «Η συνέπεια είναι το κλειδί – σας διδάσκει πολλά, ενισχύει την ανάπτυξη συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός σταθερού κοινού», είπε σύμφωνα με το CNBC.

Όσον αφορά το κόστος, ο Μπάρτλετ δήλωσε ότι είχε ξοδέψει περίπου 54.856 δολάρια για τον εξοπλισμό, ενώ απασχολεί περίπου οκτώ άτομα που συμμετέχουν στην παραγωγή του podcast, όμως πρόσθεσε πως «το podcasting μπορεί να είναι εξαιρετικά φθηνό, ειδικά όταν δεν το βιντεοσκοπείτε συγχρόνως».

Διαβάστε ακόμη

Στα άδυτα της L’Oréal: Η δικαστική υπόθεση που δίχασε τη Γαλλία και η βαθύπλουτη κληρονόμος

Βύρων Βασιλειάδης – VEN Engineering: Νέα σύγχρονη μονάδα διαχείρισης αποβλήτων στη Ριτσώνα

ΕΝΦΙΑ: Πότε θα σταλούν τα ειδοποιητήρια

Exit mobile version