search icon

business stories

Ο όμιλος Carrefour υποχωρεί στη διαμάχη με τον Στέλιο Χατζηιωάννου για το σήμα easy

Η easyGroup του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, στον οποίο ανήκουν και όλα τα εμπορικά σήματα easy (easy family of brands), είχε σήμερα μια ιστορική νίκη στη μακρόχρονη δικαστική διαμάχη με τον γαλλικό κολοσσό σούπερ μάρκετ Carrefour

Η easyGroup του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, στον οποίο ανήκουν και όλα τα εμπορικά σήματα easy (easy family of brands), είχε σήμερα μια ιστορική νίκη στη μακρόχρονη δικαστική διαμάχη με τον γαλλικό κολοσσό σούπερ μάρκετ Carrefour.

Κατά την περίοδο 2014 – 2016, ο γαλλικός όμιλος Carrefour έθεσε σε λειτουργία σειρά καταστημάτων τύπου “metro” στο Βέλγιο, χρησιμοποιώντας τη λέξη easy με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα αλλά και γραμματοσειρά που παρέπεμπε στη σήμανση easy (easy family of brands).

Έπειτα από ενέργειες της νομικής ομάδας της easyGroup, ο όμιλος Carrefour άλλαξε τη σήμανση των καταστημάτων, μετατρέποντας την επωνυμία της συγκεκριμένης αλυσίδας σε «Carrefour Express». (Οι φωτογραφίες παρακάτω παρουσιάζουν τη σήμανση των καταστημάτων πριν και μετά).

Το βελγικό περιοδικό λιανεμπορίου έχει ήδη αναφερθεί στην αλλαγή στρατηγικής στην οποία προχώρησε ο γαλλικός κολοσσός : https://www.retaildetail.be/nl/news/food/carrefour-stopt-easy-formule.

Ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyGroup και του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα καθώς και ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων “easy” (easy family of brands) συμπεριλαμβανομένων και των easyJet, easyHotel και easyCar δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Είμαι χαρούμενος που ακόμη μια εταιρεία που προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το εμπορικό σήμα μας έχει «συμμορφωθεί». Οι εταιρείες του μεγέθους της Carrefour δεν πρέπει να χρησιμοποιούν εμπορικά σήματα που δημιουργούν σύγχυση στον καταναλωτή. Είμαι βέβαιος ότι πρόκειται για ένα αφελές λάθος κάποιου χαμηλόβαθμου στελέχους της αυτοκρατορίας Carrefour, που οδήγησε στη χρήση της επωνυμίας easy χωρίς την άδειά μας. Μου φαίνεται επίσης ότι η πρόσφατη αλλαγή διοίκησης σε ανώτατο επίπεδο τους βοήθησε να συνειδητοποιήσουν το λάθος τους και να επιστρέψουν πίσω στο δικό τους εμπορικό σήμα αντί της χρήσης του δικού μου. Καμία επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της δε θέλει να δημιουργεί σύγχυση στον καταναλωτή».

Συνέχισε λέγοντας: «Έχουμε καθιερώσει εδώ και 24 χρόνια, μια ευρύτατα δημοσιοποιημένη πολιτική για τη νομική δίωξη όσων αποπειρώνται να «υφαρπάξουν» την επωνυμία μας, σε δικαστήρια της Ε.Ε. αλλά και πέρα αυτών. Ορισμένοι από αυτούς είναι μικρές εταιρείες που συνήθως επιλέγουν να συμμορφωθούν αντί να ακολουθήσουν τη νομική οδό. Είναι, ωστόσο, καθησυχαστικό που μια εταιρεία του μεγέθους της Carrefour, με τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει στο κόστος μιας δικαστικής διαμάχης, επιλέγει να απομακρυνθεί από την επωνυμία easy αντί να μας ακολουθήσει στις δικαστικές αίθουσες».

Exit mobile version