search icon

business stories

Nike: Με ποια αλλαγή προσπαθεί να τονώσει τις πωλήσεις της

Δίνεται έμφαση στη διαδικτυακή παρουσία της Nike και στο κανάλι των απευθείας πωλήσεων προς τους καταναλωτές

Η Nike ανακοίνωσε την επιστροφή του πρώην στελέχους της Elliott Hill, προκειμένου να διαδεχθεί τον John Donahoe στη θέση του προέδρου και CEO. Ο γίγαντας των αθλητικών ειδών επιχειρεί μέσω της αλλαγής διοίκησης να τονώσει τις πωλήσεις του και να αντιμετωπίσει τον εντεινόμενο ανταγωνισμό.

Η είδηση οδήγησε τη μετοχή της εταιρείας σε άνοδο 9%.

Ο Hill είχε δουλέψει για 32 χρόνια στη Nike και κατείχε ανώτερες ηγετικές θέσεις σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, από όπου βοήθησε την επιχείρηση να γιγαντωθεί στα 39 δισ. δολάρια, ανέφερε η εταιρεία.

Είχε διατελέσει πρόεδρος καταναλωτικών αγορών στον όμιλο, όπου ήταν επικεφαλής όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων της Nike και του brand της Jordan, πριν να συνταξιοδοτηθεί το 2020.

Ο Hill θα αναλάβει διευθύνων σύμβουλος στις 14 Οκτωβρίου και η αμοιβή του θα περιλαμβάνει έναν βασικό μισθό 1,5 εκατ. δολαρίων ετησίως .

Η αλλαγή του διευθύνοντος συμβούλου «δίνει ένα θετικό μήνυμα επειδή είναι κάποιος που γνωρίζει το brand και γνωρίζει πολύ καλά την εταιρεία», σημειώνει η Jessica Ramírez, αναλύτρια της Jane Hali & Associates.

O Donahoe επιχείρησε να ενισχύσει την διαδικτυακή παρουσία της Nike και εστίασε στο κανάλι των απευθείας πωλήσεων προς τους καταναλωτές.

Αρχικά, η στρατηγική αυτή βοήθησε την εταιρεία να αξιοποιήσει την αυξημένη  ζήτηση για athleisure προϊόντα μετά την πανδημία, με αποτέλεσμα η Nike να σπάσει το φράγμα των 50 δισ. δολαρίων με τις ετήσιες πωλήσεις της το οικονομικό 2023, για πρώτη φορά.

Ωστόσο, έκτοτε, οι πωλήσεις δέχθηκαν πιέσεις και η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε, καθώς οι πιεσμένοι από τον πληθωρισμό πελάτες μείωσαν τις δαπάνες τους για μη αναγκαία είδη, την ώρα που η  ανάκαμψη στην αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας αποδεικνύεται πιο αργή από ό,τι αναμενόταν.

Η έλλειψη καινοτόμων και ελκυστικών προϊόντων Nike έχει επίσης λειτουργήσει ανασταλτικά για τη ζήτηση, καθώς οι αντίπαλες μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των On και Hoka, προσελκύουν πελάτες με τα πιο μοντέρνα προϊόντα τους.

Διαβάστε ακόμη 

ΕΚΤ: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στις ευρωπαϊκές τράπεζες για την κλιματική κρίση 

Στα ύψη τα επιτοκιακά περιθώρια της Ελλάδας – Τι αναφέρουν τα στατιστικά της ΕΚΤ (γράφημα) 

UniCredit: Αύξησε το ποσοστό της στην Commerzbank στο 21% 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version