Στρατηγική συνεργασία με την ελληνική paytech Every Pay, η οποία το περασμένο καλοκαίρι πέρασε στα «χέρια» της Skroutz, υπέγραψε η μαλτέζικη Finaro, φιλοδοξώντας να βοηθήσει τους Έλληνες εμπόρους να εμπλουτίσουν τις λύσεις αποδοχής πληρωμών, τόσο στα καταστήματα, όσο και online.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο εταιρείες θα παράσχουν μία ενιαία λύση πληρωμής SoftPOS, σχεδιασμένη να επιτρέπει στους εμπόρους να δέχονται πληρωμές απευθείας στο τηλέφωνο ή το τερματικό τους χωρίς την ανάγκη πρόσθετου hardware. Με τον τρόπο αυτό, οι Έλληνες έμποροι θα έχουν τη δυνατότητα να δέχονται πληρωμές – με κάρτα και ανέπαφες – συμπεριλαμβανομένων των συναλλαγών που πραγματοποιούνται με mobile wallets, όπως το Apple Pay, το Google Pay ή συσκευές που φοριούνται.
Αυτή η ενιαία λύση θα μειώσει σημαντικά τον αριθμό των διαφόρων POS που πρέπει να διαχειρίζονται οι έμποροι. Αξίζει να αναφερθεί πως ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό του τοπίου πληρωμών της Ελλάδας είναι ότι οι έμποροι συχνά λειτουργούν αρκετά τερματικά από διαφορετικούς προμηθευτές, κάτι που απαιτεί πολλαπλές συμβάσεις και εγκαταστάσεις hardware.
«Το λιανικό εμπόριο είναι ένας σημαντικός τομέας της ελληνικής οικονομίας, με αξιοσημείωτη συμβολή στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν. Ο αριθμός των συναλλαγών POS στην Ελλάδα αυξήθηκε δραστικά μεταξύ 2012 και 2020 με ρυθμό 1570%. Το 2020 ο αριθμός των συναλλαγών POS έφτασε τα 952,6 εκατομμύρια. Έτσι, η Ελλάδα έχει μία πολλά υποσχόμενη βάση για την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών που προσφέρουν οι δύο εταιρείες», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της EveryPay, κ. Γρηγόριο Σιουρούνη, η συνεργασία με τη Finaro προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα που κανένας άλλος πάροχος δεν μπορεί να ανταγωνιστεί: «Με την τόσο αναγκαία αύξηση του τουρισμού και της δραστηριότητας της αγοράς μετά την άρση των περιορισμών λόγω Covid-19, η δέσμευση της EveryPay για παροχή μίας απλής, μοναδικής και ασυναγώνιστης λύσης πληρωμών για τους Έλληνες εμπόρους, τόσο στο κατάστημα, όσο και στο διαδίκτυο, είναι το μέλλον για τους εμπόρους στη χώρα μας. Ως εκ τούτου, γνωρίζαμε ότι έπρεπε να συνεργαστούμε με τη Finaro, ώστε οι Έλληνες έμποροι να έχουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες τεχνολογίες πληρωμών για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να στραφούν σε ταχύτερες και πιο βολικές μεθόδους πληρωμής», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το who is who
Η EveryPay S.A. είναι αδειοδοτηµένο ίδρυµα πληρωµών από την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), βάσει της οδηγίας Payment Services Directive 2, τον κανονισµό που διέπει και εξασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία/ασφάλεια των ηλεκτρονικών πληρωµών εντός της Ε.Ε. Η πλατφόρµα της έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί εξ ολoκλήρου in-house, µε στόχο την απλούστευση, την ευελιξία και την ταχύτητα στη διαδικασία ενσωµάτωσης των πληρωµών, µέσω µίας εύχρηστης φόρµας που ενσωµατώνεται στη ιστοσελίδα ή την εφαρµογή του. Επίσης, οι τεχνολογίες που ανέπτυξε, όπως αποθήκευση κάρτας (tokenization), η πληρωµή χωρίς ανακατεύθυνση (one click pay), η πληρωµή σε email ή κινητό (email payment), µειώνουν σηµαντικά το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού έως και 30%.
Όπως ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο ιδρυτής και μέχρι πρότινος CEO της EveryPay, κ. Αθανάσιος Παναγιωτόπουλος, διαθέτει το ταχύτερο και πιο αξιόπιστο soft POS πoυ μπορεί να μετατρέψει οποιαδήποτε android NFC συσκευή σε αποδέκτη πληρωμών με κάρτα, ενώ έφερε για πρώτη φορά στη χώρα την εφαρμογή πληρωμών «Pay buy link». Μέσω αυτής καταναλωτές και επιχειρήσεις μπορούν να μεταφέρουν χρήματα απευθείας από τον τραπεζικό τους λογαριασμό σε άλλους τραπεζικούς λογαριασμούς, σε 5.800 τράπεζες παγκοσμίως, με πάρα πολύ χαμηλό κόστος.
Το περασμένο καλοκαίρι η Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, απέκτησε το 100% των μετοχών της εταιρείας (σ.σ. είχε προηγηθεί τον Νοέμβριο του 2020 η απόκτηση του 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay).
Όσον αφορά στη Finaro, πρόκειται για έναν παγκόσμιο πάροχο διασυνοριακών πληρωμών και πλήρως αδειοδοτημένη τράπεζα που, μεταξύ άλλων, προσφέρει μία εξαιρετικά γρήγορη διαδικασία onboarding. Πιο αναλυτικά, επιτρέπει τη σάρωση και τη φόρτωση εγγράφων, την ηλεκτρονική υπογραφή και την ψηφιακή αποστολή τους, μειώνοντας δραστικά τον χρόνο που απαιτείται για τους εμπόρους να αρχίσουν να δέχονται πληρωμές με κάρτα μεταξύ 24 και 48 ωρών σε σύγκριση με το τυπικό χρονικό πλαίσιο των 10-15 εβδομάδων.
Διαβάστε επίσης
Προσδιορίστε την εμπορική αξία του σπιτιού σας με ένα κλικ
Πώς η Αντίπαρος μεταμορφώθηκε στο ελληνικό case-study του διεθνούς real-estate