Αν γνωρίζετε τους όρους “SEO”, “inbound marketing” ή “Pay Per Click, PPC”, τότε το πιθανότερο είναι ότι γνωρίζετε τον Neil Patel.

O «γκουρού» του ψηφιακού μάρκετινγκ αξιολογήθηκε από το Forbes ως ένας από τους 10 κορυφαίους ειδικούς του μάρκετινγκ και είναι δημιουργός τεσσάρων από τα πιο δημοφιλή εργαλεία SEO στον κόσμο.

Στην πρόσφατη συμμετοχή του στην διεθνή έκθεση DES – Digital Enterprise Show 2024 της Ισπανίας, παρουσίασε συμπεράσματα που αποκόμισε από την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στις στρατηγικές πειθούς.

Στην ομιλία του, ο Patel υπογράμμισε τη σημασία του ανθρώπινου στοιχείου στην υιοθέτηση της επαναστατικής αυτής τεχνολογίας, τονίζοντας ότι «οι έξυπνες εταιρείες χρησιμοποιούν την AI σε συνδυασμό με τους ανθρώπους, όχι για να τους αντικαταστήσουν».

Η εφαρμογή του ανατρεπτικού εργαλείου της ΑΙ στο μάρκετινγκ επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση των εκστρατειών σε διαφορετικά στάδια:

από τον σχεδιασμό και τις αρχικές ιδέες, μέχρι τον προγραμματισμό, τις δοκιμές με “αντίγραφα” (“copies”), τις στρατηγικές SEO, την κατηγοριοποίηση του κοινού και την ανάλυση δεδομένων

Σύμφωνα με τον Neil Patel, «είναι υποχρεωτικό να πειραματιστούμε με την AI».

Στην ομιλία του στην DES2024, απαρίθμησε οκτώ τρόπους με τους οποίους η ΑΙ μπορεί να οδηγήσει σε μία επιτυχημένη εκστρατεία μάρκετινγκ:

– Ανάλυση των διαδικτυακών κριτικών και σχολίων: Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να διαβάζει και να εξετάζει δεδομένα σε λίγα λεπτά, όχι σε εβδομάδες, και είναι πιο ακριβής στα αποτελέσματά της.

Μπορεί επίσης να κατανοήσει το νόημα και το πλαίσιο ενός κειμένου παρακολουθώντας τις διαδικτυακές συζητήσεις και να προσαρμόσει το περιεχόμενο και τον τόνο ανάλογα. Ως εκ τούτου, η AI μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αξιολόγηση διαδικτυακών κριτικών για τα προϊόντα και να γνωρίζει πού πρέπει να δώσει μεγαλύτερη προσοχή.

– Έλεγχος στα κανάλια πωλήσεων: Η AI ανακαλύπτει μοτίβα και τάσεις στις επιδόσεις των διαφόρων καναλιών και μπορεί να προβλέψει συζητήσεις, τη συμπεριφορά του κοινού ή τις προοπτικές για την χρήση ενός προϊόντος.

– Παρακολούθηση κοινωνικών δικτύων: Η τεχνητή νοημοσύνη βγάζει συμπεράσματα από όσα συμβαίνουν στα κοινωνικά δίκτυα και παρέχει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις επιλογές και τις αντιπάθειες των χρηστών, το περιεχόμενο που μοιράζονται και δίνει ιδέες για νέα έργα.

– Βελτίωση της διαφημιστικής δαπάνης: Σήμερα, περίπου 240 δισεκατομμύρια δολάρια σπαταλώνται σε αναποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες. Η εφαρμογή της ΑΙ βοηθά στην αποκάλυψη τρόπων βελτίωσης της διαφημιστικής δαπάνης και της απόδοσης επένδυσης, μια από τις μεγάλες ευκαιρίες που ανοίγει η τεχνολογία στο μάρκετινγκ και την οποία οι περισσότερες εταιρείες αγνοούν επί του παρόντος.

– Αποτελέσματα αναζήτησης: Η χρήση των μηχανών αναζήτησης έχει μειωθεί στο 61%, επειδή οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν πλέον εργαλεία δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (generative AI tools), όπως το ChatGPT ή το Gemini, για να πάρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους.

«Έτσι, πρέπει να είστε σε αυτά τα προγράμματα», τόνισε ο Patel. «Οι εταιρείες πρέπει να κατανοήσουν πώς λειτουργούν αυτά τα εργαλεία, τα οποία αναζητούν και μετρούν τις αναφορές σε μία εταιρεία, τις κριτικές, τη συνάφεια, την παλαιότητα, τις συστάσεις και το κύρος (με αυτή τη σειρά), όταν επιλέγουν ποιες επιχειρήσεις θα εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης.»

– Διατήρηση της πελατειακής βάσης: Μία από τις πιο δαπανηρές δράσεις για τις εταιρείες είναι η απόκτηση νέων πελατών και η διατήρησή τους. Η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης για την προσφορά υπερ-εξατομικευμένων υπηρεσιών οδηγεί σε ενίσχυση της απόδοσης κάθε λογαριασμού και σε έναν πιο ικανοποιημένο πελάτη.

-Πρόβλεψη της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών: Όπως ανέφερε ο Patel, οι εταιρείες μπορούν να ρωτήσουν την ΑΙ αν οι εκστρατείες που ετοιμάζουν θα είναι επιτυχείς ή όχι. Αυτό μπορεί να εξοικονομήσει πολύ χρόνο και χρήμα.

– Εμπιστοσύνη και δέσμευση με τους καταναλωτές: «Βοηθώντας μας να κατανοήσουμε το προφίλ αυτών που αγοράζουν από εμάς, τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει, η ΤΝ βελτιώνει την εξειδίκευση των εκστρατειών σε συγκεκριμένα κοινά ή ακόμη και της επικοινωνίας μεταξύ καταναλωτών».

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο Neil Patel στην DES2024, το 71% των καταναλωτών αναμένουν οι εκστρατείες μάρκετινγκ να είναι εξατομικευμένες και το 89% των εμπόρων βλέπουν θετική απόδοση όταν είναι προσαρμοσμένες στο κοινό-στόχο τους.

Η εξατομίκευση μπορεί να αποφέρει 40% περισσότερα έσοδα, οπότε όλο και περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να προσαρμόσουν τις προσπάθειές τους στο κοινό-στόχο τους.

Για παράδειγμα, τα Starbucks χρησιμοποιούν ΤΝ για να ανακαλύψουν ποια νέα ροφήματα θα άρεσαν στους καταναλωτές τους με βάση τις προηγούμενες προτιμήσεις τους.

Διαβάστε ακόμη

Συνταξιούχος έλαβε «φορο-ραβασάκι» 9.800 ευρώ και το γύρισε σε.. επιστροφή φόρου (pics)

Νέα συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν τον Σεπτέμβρη – Ο πρωθυπουργός ζήτησε επανέναρξη συνομιλίων για Κυπριακό (pics+vid)

«Ράλι» νέων διαγωνισμών για ψηφιακά έργα 245 εκατ. ευρώ σε δυο μήνες (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ