Ερωτήματα προκαλούν στην αγορά, οι πληροφορίες που διαρρέουν πηγές που πρόσκεινται στους εφοπλιστές Καϋμανάκη –Μπάκου, σχετικά με την υλοποίηση της δεσμευτικής συμφωνίας που έχει συναφθεί μεταξύ της Invesco και των αδερφών Καλλιτσάντση, για την εξαγορά ποσοστού 18,3% των μετοχών της Ελλάκτωρ.
Μέχρι στιγμής σχετική ανακοίνωση δεν έχει υπάρξει στο χρηματιστήριο ενώ υπάρχουν πληροφορίες, οι οποίες αμφισβητούν ακόμη και την διενέργεια της συναλλαγής.
Νωρίτερα, αρμόδιες πηγές των δύο εφοπλιστών διαβεβαίωναν ότι οι δύο μέτοχοι έχουν εξασκήσει το δικαίωμα της εξαγοράς και μάλιστα σε ποσοστό πάνω από το 18,3%, η περίοδος άσκησης του οποίου έληξε χθες το μεσημέρι και ότι έχουν αποκτήσει το 25,5% της Ελλάκτωρ.
Οι επιφυλάξεις ενισχύονται από την δυστοκία που φαίνεται να υπάρχει στις σχετικές ανακοινώσεις αλλά και τις πληροφορίες που διακινούνται από χθες περί δυσκολίας στην εξεύρεση των 60 εκ. ευρώ που απαιτούνται για να αυξήσουν την συμμετοχή της στην εταιρεία, όπως έχει αναφέρει το newmoney σε πρωϊνό του δημοσίευμα (Το παρασκήνιο για την ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η Volton και το δάνειο της Πειραιώς).
Οι κινήσεις των Ολλανδών
Από την πλευρά της, η Ολλανδική Reggeborgh Invest, ελέγχει ήδη το 14,17% των μετοχών μέσω διαδοχικών εξαγορών τους τελευταίους μήνες χωρίς ακόμη να έχει εξασκήσει το call option με τον κ. Λ. Μπόμπολα για να αποκτήσει επιπλέον 12,5% και να φτάσει περίπου το 27%.
Η μετοχική διαμάχη μαίνεται με αμείωτη ένταση το τελευταίο τετράμηνο, ενόψει της 27ης Ιανουαρίου, όταν θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής έκτακτη γενική συνέλευση της Ελλάκτωρ με κύρια θέματα την αλλαγή διοικητικού συμβουλίου που έχει η ζητήσει η πλευρά των Ολλανδών και μέτοχοι μειοψηφίας (Χρ. Παναγιωτόπουλος και Άγγ. Γιόκαρης).
Στο μεταξύ η πλευρά Καλλιτσάντση συνεχίζει να προτάσσει θέματα ανταγωνισμού, λόγω της συμμετοχή του επενδυτικού fund και στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με 30,2%, μολονότι η Ολλανδική πλευρά δεν φαίνεται να ανησυχεί, θεωρώντας ότι ο σχεδιασμός της είναι νομικά «δεμένος».
Διαβάστε ακόμη
Click in shop: 10+1 που πρέπει να γνωρίζουμε για τη λειτουργία των καταστημάτων
MyCar της ΑΑΔΕ: Νέα ήθη για πληρωμή τελών ή ακινησία ΙΧ
Πόσο τζίρο έχασε η Jumbo – Τι εκτιμούν Optima Bank και Eurobank Equities