Ο Rimac, ο οποίος έκλεισε τα 34 αυτόν τον μήνα, εξήγησε γιατί η Bugatti, παρά το ότι είναι κερδοφόρα, δεν είναι πλέον κατάλληλη για τον όμιλο VW.
Ο νεαρός «αντίζηλος» του Elon Musk, παραχώρησε πρόσφατα μια συνέντευξη στην Automotive News Europe, στο πλαίσιο της οποίας έδωσε πολλές και ενδιαφέρουσες απαντήσεις για το μέλλον της Bugatti αλλά και της Rimac.
Συγκεκριμένα, για τη Nevera ανέφερε πως η παραγωγή καθυστέρησε γιατί η κατασκευή του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά πολύπλοκη.
«Τα πρώτα αυτοκίνητα πελατών είναι στη γραμμή παραγωγής και περιμένουμε πως θα τα παραδώσουμε στους ιδιοκτήτες τους, μέσα στους επόμενους δύο μήνες» είπε ο Rimac, ο οποίος εξήγησε πως η καθυστέρηση ήταν σε μεγάλο ποσοστό λόγω της χαμηλής διαθεσιμότητας ανταλλακτικών.
Ανάμεσα στα άλλα και η έλλειψη των ημιαγωγών, έπαιξε το ρόλο της, καθώς επιβάρυνε και τον προϋπολογισμό του κάθε αυτοκινήτου.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto