Οι επιδόσεις του Μαρσέλο Βιέιρα μέσα στα γήπεδα δεν αμφισβητούνται ούτε από… αδαείς με το ποδόσφαιρο. Το νέο μεγάλο αστέρι του Ολυμπιακού, όμως, βάζει «γκολ», επιχειρηματικά «γκολ» και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Στο ενεργητικό του Βραζιλιανού διεθνή πρώην σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης –με 25 τίτλους στην συλλογή του, εκ των οποίων οι 5 στο Champions League- καταγράφονται σημαντικά deals και συνεργασίες, όπως αυτές με τις δυο κορυφαίες παγκοσμίως φίρμες αθλητικής ένδυσης και υπόδησης τις Adidas και Nike –σε διαφορετικές περιόδους, εννοείται-, αλλά και επιχειρηματικές προσπάθειες.
Τα επενδυτικά εγχειρήματα του διάσημου ποδοσφαιριστή κοστολογούνται μάλιστα σε διψήφιο αριθμό εκατομμυρίων!
Στο δε προσωπικό του portfolio ανέκαθεν φιγουράριζαν πολυτελή ακίνητα, τόσο στην Ισπανία, όπως π.χ. εκείνο στην περιοχή Valdebebas της Μαδρίτης αξίας 2 περίπου εκατ. ευρώ σύμφωνα με ξένα media, όσο και την πατρίδα του και φυσικά αρκετά πανάκριβα αυτοκίνητα. Ο «στόλος» του Μαρσέλο από luxury ΙΧ (Lamborghini, Range Rover, Audi Q7 και Α7, Volvo XC60, Mercedes Benz κ.α.) προσθέτει, επίσης, ένα ποσό ανάλογου ύψους στο συνολικό χαρτοφυλάκιό του, άνω του 1,5 εκατ. ευρώ τουλάχιστον.
Όσο για το net worth του, αν υπάρχει η απαραίτητη ακρίβεια στα στοιχεία τα οποία δημοσιοποιούνται από πηγές της αγοράς, αγγίζει έναν τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων…
Στις business του λατινοαμερικάνου συμπεριλαμβάνονται το real estate, οι αθλητικές επενδύσεις, η υψηλή κομμωτική (ένα από τα ταλέντα του) και γενικά ότι φαίνεται ικανό να του προσφέρει extra έσοδα. Κάτι που βέβαια αφορά όλους τους σταρ του είδους του, αν αναλογισθεί κανείς –για παράδειγμα- το μέγεθος και την ευρύτητα των αντίστοιχων δραστηριοτήτων του Κριστιάνο Ρονάλντο ή του Λίονελ Μέσι.
Κατά καιρούς, δημοσιεύματα του ξένου τύπου αναφέρονται στα… επιχειρηματικά «γκολ» ενός ποδοσφαιρικού σταρ με την λάμψη του Μαρσέλο: από την παρουσία του σε δυο εταιρείες ανάπτυξης ακινήτων στην Μαδρίτη, των Belluly και της Borsen Trade, και την ίδρυση κουρείου (barbershop) στο Ρίο Ντε Τζανέιρο σε συνεργασία με το brand των κοσμημάτων Two Jeys, μέχρι την απόκτηση δυο ποδοσφαιρικών ομάδων, της βραζιλιάνικης Azuriz το 2017 και του 70% της πορτογαλικής Mafra β’ κατηγορίας αντί 7,5 εκατ. ευρώ το 2021 και την Doze, μια εταιρεία συμμετοχών με επενδύσεις στο ποδόσφαιρο.
Οι φήμες θέλουν τον Μαρτσέλο να έχει στα σχέδια του, πέρα από την εκπαίδευση και τις ανταλλαγές ποδοσφαιριστών μεταξύ Λατινικής Αμερικής και Ευρώπης, ίσως ακόμα και την αγορά ενός μεγάλου συλλόγου στην χώρα του.
Αυτή την στιγμή, ωστόσο, οι φιλοδοξίες του Βραζιλιάνου πρωταθλητή στρέφονται στις επόμενες του αγωνιστικές επιτυχίες, με τη φανέλα του Ολυμπιακού.
Η τεράστια δημοτικότητα του Μαρσέλο σε διεθνές επίπεδο επιβεβαιώνεται και από τις δεκάδες εκατομμύρια των ακόλουθων του σε όλα σχεδόν τα μεγάλα δίκτυα των social media.
Μόνο σε Facebook, Twitter, Instagram, YouTube υπολογίζεται ότι διαθέτει άνω των 100.000.000 followers. Και το γεγονός δικαιολογεί απόλυτα τον… χαμό που προκαλεί η έλευση του στο ελληνικό ποδόσφαιρο!
Διαβάστε ακόμα:
Ο δύσκολος χειμώνας της Ευρώπης: Αρκούν 375 δισ. ευρώ για να ζεσταθούμε;
Νίκος Καραμούζης στο newmoney: Στα τρόφιμα το επόμενο «χτύπημα»
Ο εκλογικός νόμος, η μάχη Ελλάκτωρ-Grimaldi και το σφυρί του Πύργου Αθηνών