Το ποτό Prime του Logan Paul έχει νέο ανταγωνισμό με τη μορφή του G.O.A.T.
Ο σούπερ σταρ του ποδοσφαίρου Λιονέλ Μέσι συνεργάστηκε με τη μητρική εταιρεία White Claw για τη δημιουργία ενός νέου ροφήματος ενυδάτωσης, σηματοδοτώντας την είσοδό του στην κατηγορία των 33 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στην οποία κυριαρχούν οι εδραιωμένοι ανταγωνιστές Paul’s Prime, Gatorade και BodyArmor που ανταγωνίζονται για την αυξανόμενη δίψα των καταναλωτών για ενεργειακά ποτά.
Παρά την στήριξη του Μέσι, το ποτό εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μια δύσκολη αγορά, με μακροχρόνιους ανταγωνιστές. Και το ποτό αποτελεί επίσης μια νέα προσπάθεια για την Mark Anthony Brands στον τομέα των μη αλκοολούχων ποτών, καθώς οι Αμερικανοί καταναλώνουν λιγότερο αλκοόλ.
Σύμφωνα με το cnn.com, το Más+ by Messi είναι ένα ποτό με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη που περιέχει ηλεκτρολύτες και βιταμίνες χωρίς τεχνητά γλυκαντικά, χρώματα ή καφεΐνη. Κυκλοφορεί σε τέσσερις γεύσεις, μεταξύ των οποίων το Miami Punch για την τωρινή του ομάδα Inter Miami και το Orange d’Or, μια αναφορά στις οκτώ φορές που κέρδισε το διάσημο τρόπαιο Ballon d’Or.
Το ποτό, που διατίθεται σε κουτιά και μπουκάλια, θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στο Μαϊάμι στις 13 Ιουνίου και θα ακολουθήσει αργότερα μια ευρύτερη κυκλοφορία στην ιστοσελίδα της τον Ιούλιο και σε σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ τον Αύγουστο. Το παγκόσμιο λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί για αργότερα φέτος.
Από την άφιξη του Μέσι στη Major League Soccer, το πρωτάθλημα δήλωσε ότι είδε τα έσοδα από χορηγίες να αυξάνονται κατά 15% στα 587 εκατομμύρια δολάρια, με μερικά μεγάλα ονόματα όπως η Celsius να γίνεται το επίσημο ενεργειακό ποτό της.
Το ποτό αποτελεί μέρος μιας νέας μονάδας μη αλκοολούχων ποτών της Mark Anthony Brands, ιδιοκτήτριας των White Claw και Mike’s Hard Lemonade. Η εταιρεία επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της με νέες μη αλκοολούχες επιλογές, συμπεριλαμβανομένου του White Claw 0% Alcohol Seltzer, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν την κατανάλωση αλκοόλ και οι κατηγορίες θολώνουν.
Τα ποτά ενυδάτωσης και τα ενεργειακά ποτά προβλέπεται να αποτελέσουν μια αγορά 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2032, με αύξηση περίπου 6% ετησίως, σύμφωνα με την Precedence Research.
Παρόλα αυτά, το να συνδέεις το όνομα του Μέσι με ένα ποτό δεν εγγυάται την επιτυχία, καθώς πρόκειται για μια ανταγωνιστική κατηγορία στην οποία κυριαρχούν οι καθιερωμένοι ανταγωνιστές, σύμφωνα με τον Andrea Hernández, ιδρυτή της Snaxshot, μιας πλατφόρμας γνώσης τροφίμων και ποτών.
«Η κατηγορία είναι κορεσμένη, οπότε όλα εξαρτώνται από την ισοτιμία των τιμών και τη διανομή, υποθέτοντας ότι ο Μέσι έχει εξασφαλίσει κάποιες καλές συμφωνίες για να προσπαθήσει να ανταγωνιστεί πραγματικά όχι μόνο το Prime αλλά και τα Gatorade, BodyArmor και άλλα», δήλωσε στο CNN. «Το μόνο πλεονέκτημα που φέρουν είναι συνδεδεμένο με την εικόνα του Μέσι».
Ωστόσο, «η λατρεία του επεκτείνεται ευρέως και είναι σχεδόν σαν ήρωας για τη νέα γενιά των ανερχόμενων αθλητών, ιδιαίτερα σε μια τεράστια αγορά όπως η Λατινική Αμερική», είπε, προσθέτοντας ότι η δημοτικότητα και η διανομή της Prime δεν έχει ακόμη επεκταθεί σε αυτή την περιοχή.
Σημειώνει επίσης ότι τα ποτά του Μέσι χρησιμοποιούν ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, μια νέα τάση στα ποτά, αφού κάποια ποτά με μηδενική ζάχαρη απωθούν κάποιους ανθρώπους λόγω της γεύσης τους.
«Οι άνθρωποι ξεχνούν ότι το να έχεις ένα προϊόν με καλή γεύση έχει επίσης μεγάλη σημασία», δήλωσε ο Hernández. «Η γενιά Άλφα είναι προς εκμετάλλευση, και αυτή είναι που στοχεύουν να αιχμαλωτίσουν αυτά τα ενεργειακά ποτά νέας γενιάς, ειδικά καθώς εισέρχονται στην εφηβεία».
Το 2022, ο Logan Paul και ο KSI – οι οποίοι έχουν περίπου 48 εκατομμύρια followers στο YouTube μαζί – λάνσαραν το ποτό Prime Hydration χωρίς καφεΐνη. Γρήγορα έγινε viral, προκαλώντας μεγάλες ουρές στα επιλεγμένα καταστήματα.
Διαβάστε ακόμη
Νέα επένδυση στη Φοινικιά της Σαντορίνης
Πάνω από €700 εκατ. οι ισραηλινές επενδύσεις σε ελληνικά ακίνητα (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ