Η ιστορία της Lancia ξεκίνησε το 1906 για να αποτελέσει ένα ορόσημο τόσο στον ευρωπαϊκό, όσο και στον παγκόσμιο χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Πριν από 115 χρόνια ο ιδιοφυής οδηγός αγώνων και μηχανικός, Vincenzo Lancia, ίδρυσε την εταιρία του στο Τορίνο δημιουργώντας έναν μύθο γύρω από το όνομά της, χάρη στις μεγάλες επιτυχίες της στους αγώνες.
Τα μοντέλα παραγωγής της Lancia ξεχώριζαν για το σχεδιαστικό τους στυλ, την καινοτομία και τη μηχανολογική τους αρτιότητα, όπως ο πρώτος V6 της Aurelia τη δεκαετία του ’50 και αργότερα την παραγωγή του V4.
To 1969 η Lancia ενσωματώθηκε στον όμιλο της Fiat και τη δεκαετία του ’80 είχε στενή συνεργασία με τη Saab.
Εκείνη την εποχή κυριαρχούσε στα ράλι, από τη Fulvia και το Stratos τη δεκαετία του ’70 μέχρι τις δύο επόμενες και την Delta που έγραψε ιστορία με τα έξι σερί πρωταθλήματα (από το 1987 έως το 1992).
Ταυτόχρονα, εντεινόταν ο εσωτερικός ανταγωνισμός με την Alfa Romeo, ενώ ένα από τα χαρακτηριστικά της μάρκας είναι πως για τις επωνυμίες των μοντέλων της χρησιμοποιεί ελληνικά γράμματα ή λέξεις (π.χ. Ypsilon, Kappa, Lambda, Hyena, Thema, Thesis κ.ά.).
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto