Στην αγορά καλλυντικών μπαίνει «δια της πλαγίας» η Supply Unique, η εταιρεία πίσω απ’ το γνωστό μπραντ καφέ Coffee Island. Όπως ανακοίνωσε χθες σε ειδική εκδήλωση ο εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος η εταιρεία απόκτησε το 30% της startup Coffe-Eco, η οποία μέσω της επανεπεξεργασίας υπολειμμάτων καφέ αναπτύσσει αυτή την εποχή καλλυντικά για γνωστά εγχώρια μπραντς.
Μάλιστα αυτή η συμμαχία, θα οδηγήσει στη δημιουργία της πρώτης βιομηχανικής μονάδας στη Ν. Ευρώπη που επεξεργάζεται και επαναχρησιμοποιεί υπολείμματα καφέ espresso, για την Παρασκευή νέων προϊόντων.
Για την Supply Unique η επένδυση αυτή στην startup που ξεκίνησε το 2016 απ’ το πανεπιστήμιο Πατρών έχει φθάσει τα 400 χιλ. ευρώ, όπως είπε ο κ. Κωνσταντινόπουλος, προσθέτοντας πως η απόφαση αυτή συνοδεύεται και με τη δέσμευση της εταιρείας να χρησιμοποιεί ως το 5% του ετήσιου κύκλου εργασιών της σε δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την αειφορία.
«Οριστικοποίησαμε το 2019 το πρώτο μας προϊόν για την αγορά καλλυντικών. Η κυκλική οικονομία είναι ένα μοντέλο που εκτιμούμε ότι θα υιοθετηθεί από όλες τις εταιρείες παραγωγής καφέ τα επόμενα χρόνια. Κάθε μήνα συλλέγουμε περί τους 2 τόνους υπολείμματα καφέ και είμαστε σε φάση ανάπτυξης προϊόντων για τις εταιρείες όπως η Apivita, ο KORRES και η Dust and Cream» τόνισε από την πλευρά του ο Αλέξης Παντζιάρος, Managing Director της Coffe-Εco.
Αξίζει να σημειωθεί πως στην Ελλάδα τα υπολείμματα καφέ στη χώρα αγγίζουν, σε ετήσια βάση, τους 40.000 τόνους.
Στο πλαίσιο της χθεσινής ενημέρωσης παρουσιάστηκαν και στοιχεία για τις οικονομικές επιδόσεις της Supply Unique καθώς και εκτιμήσεις για τις επιδόσεις φέτος. Όπως είπε ο κ. Κωνσταντινόπουλος το 2022 υπήρξε μικρή κάμψη σε πωλήσεις και κερδοφορία λόγω της απόφασης να μην υπάρξουν επαναλαμβανόμενες ανατιμήσεις στα προϊόντα καφέ παρά την τεράστια πίεση. Σημείωσε δε πως θα είναι ικανοποιημένοι εάν κλείσουν τη χρόνια στα επίπεδα του 2021, κοντά δηλαδή στα 37 εκατ. ευρώ.
«Σε γενικό επίπεδο, μαζί με τα τρόφιμα, απορροφήσαμε το 80% των ανατιμήσεων. Το 2022 είχαμε περίπου 3.427 ανατιμήσεις στα προϊόντα από τους προμηθευτές» τόνισε με έμφαση ο κ. Κωνσταντινόπουλος.
Μιλώντας για το κομμάτι του οργανωμένου λιανεμπορίου ανέφερε πως το 2023 θα αγγίξει το 7% του τζίρου της εταιρείας με την προοπτική να αυξηθεί σταδιακά τα επόμενα χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τα στοιχεία που ο ίδιος παρουσίασε, πέρυσι ο συστημικός κύκλος εργασιών (σσ υπολογίζοντας και τα καταστήματα franchise) άγγιξε τα 155 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι επενδύσεις που έχουν γίνει ή δρομολογούνται για το διάστημα 2021 – 2024 θα φθάσουν τα 11,1 εκατ. ευρώ.
Κάτω από την ομπρέλα των Coffee Island βρίσκονται 432 μικρές επιχειρήσεις, εκ των οποίων 235 καταστήματα στην ελληνική περιφέρεια, σε 52 νομούς και 102 πόλεις.
Επίσης το σήμα της βρίσκεται σε 55 καταστήματα στο εξωτερικό σε Κύπρο, Αίγυπτο, Καναδά, Ντουμπάι, Λονδίνο, Βουκουρέστι ενώ ο κ. Κωνσταντινόπουλος άφησε να εννοηθεί ότι ετοιμάζεται είσοδος και σε άλλες χώρες παραπέμποντας στο κοντινό μέλλον για συγκεκριμένες ανακοινώσεις.
Συνολικά, με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Κωνσταντινόπουλος συνολικά μέσα από την Coffee Island άμεσα και έμμεσα υποστηρίζονται 4.000 οικογένειες. Επίσης υπάρχει συνεργασία με 817 ελληνικές προμηθεύτριες εταιρείες.
Σε ό,τι αφορά την προμήθεια καφέ, η εταιρεία έχει αναπτύξει συνεργασία με 25 φάρμες που προμηθεύουν το 87% της συνολικής παραγωγής, η οποία βρίσκεται σε Κεντρική και Λατινική Αμερική, Αφρική, Ινδία, Βιετνάμ, Βόρεια Αυστραλία και Ινδονησία.
Διαβάστε ακόμη
Στο στόχαστρο της εφορίας όσοι «ξεχνούν» να δηλώσουν ενοίκια
Πλειστηριασμοί: Στο σφυρί τα «ιμάτια» της «Ελληνικά Σωληνουργεία» και της ΒΙΚΗ (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ