Οι πρώτες ενδείξεις του μεγαλύτερου καταναλωτικού γεγονότος της χρονιάς στην Κίνα υποδηλώνουν ανάκαμψη σε επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων, εν μέσω προσδοκιών για σχετικά μέτρια αύξηση των συνολικών πωλήσεων, σύμφωνα με το CNBC.
Η κινεζική έκδοση της Black Friday ξεκίνησε στις 14 Οκτωβρίου, περίπου μία εβδομάδα νωρίτερα από πέρυσι, καθώς οι πρωταγωνιστές του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba και JD.com βρίσκονται αντιμέτωποι με χαμηλές καταναλωτικές δαπάνες. Η φρενίτιδα αγορών την ημέρα που είναι γνωστή ως Singles Day ή 11.11, έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε μια μεγάλη περίοδο αγορών από τότε που το ξεκίνησε η Alibaba το 2008, στις 11 Νοεμβρίου.
«Αυτό που βλέπουμε μέχρι στιγμής, θα είναι ελαφρώς καλύτερο από πλευράς GMV σε σχέση με πέρυσι», δήλωσε ο Τζέικομπ Κούκι, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της WPIC Marketing + Technologies. Η εταιρεία βοηθά ξένες μάρκες, όπως το Vitamix και το IS Clinical, να πωλούν ηλεκτρονικά είδη στην Κίνα και σε άλλα μέρη της Ασίας. Το GMV αναφέρεται στη συνολική αξία εμπορευμάτων.
China’s Singles Day shopping festival is more than halfway over. Here’s how consumers are spending https://t.co/c2iDk3ZuNU
— CNBC (@CNBC) November 4, 2024
Η συνολική αξία των εμπορευμάτων στη φετινή Singles Day, που άνοιξε στις 30 Οκτωβρίου ήταν 845 δισεκατομμύρια γιουάν (119,1 δισεκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Syntun. Δεν είναι σαφές πώς τα στοιχεία της GMV συγκρίνονται με το 2023, δεδομένης της εκτεταμένης περιόδου προσφορών.
Περίπου το 80%, ή περίπου 95 δισεκατομμύρια δολάρια, προήλθε από Alibaba, JD.com και PDD, ενώ σχεδόν το 20% δημιουργήθηκε μέσω των πλατφορμών πωλήσεων ζωντανής ροής Kuaishou και Douyin της ByteDance, σύμφωνα με στοιχεία της Syntun.
Παρότι η συνολική αξία των εμπορευμάτων κατά τη Singles Day δεν αυξάνεται πλέον κατά 30%, ο Κούκι είπε ότι αναμένει αύξηση περίπου 15% φέτος, καλύτερη από την αύξηση 11% το 2023, όταν το συγκεκριμένο γεγονός διήρκεσε 19 ημέρες, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας του.
Οι επιδοτήσεις της Κίνας για αγορές οικιακών συσκευών, που άρχισαν στα τέλη Ιουλίου, συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων. Οι κινεζικές αρχές από τα τέλη Σεπτεμβρίου έχουν αρχίσει να διπλασιάζουν τις προσπάθειες τόνωσης μειώνοντας τα επιτόκια των υφιστάμενων στεγαστικών δανείων και σηματοδοτώντας περαιτέρω υποστήριξη.
Αναλυτές προβλέπουν αύξηση 4% έως 5% στην αξία των εμπορευμάτων κατά τη φετινή Singles Day, με τις πωλήσεις στην κατηγορία των οικιακών συσκευών να υποστηρίζονται από το πρόγραμμα κρατικών επιδοτήσεων.
Η Alibaba ανακοίνωσε ότι οι κρατικές επιδοτήσεις συνέβαλαν σε περίπου επταπλάσια αύξηση των προπωλήσεων οικιακών συσκευών την πρώτη ώρα στις 14 Οκτωβρίου, σε σύγκριση με την πρώτη ώρα προπωλήσεων πέρυσι, σύμφωνα πάντα με το CNBC.
Διαβάστε ακόμη:
Φάρμακα κατά της παχυσαρκίας – Η τεράστια αγορά των $130 δισ. – Τα νέα «όπλα» των βιομηχανιών
Τι θα κρίνει τη νέα είσοδο επενδυτών στις τράπεζες
Project Kengo Kuma: Οι μοναδικές κατοικίες της νέας αστικής πολυτέλειας στο Ελληνικό (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα