Την Τρίτη, όταν ξεκίνησε το 77ο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Καννών, έμπαιναν οι τελευταίες πινελιές για το opening του νέου Nammos στην πόλη της Γαλλικής Ριβιέρας.
Μετά το deal της πώλησης του πιο διάσημου μυκονιάτικου brand στην ADMO του σεΐχη Ταχνούν Μπιν Ζαγιέντ Αλ Ναϊάν στη οποία συμμετέχει και ο Πέτρος Στάθης, προχώρησε ολοταχώς το συγκεκριμένο project που είχε ξεκινήσει το 2021.
Χθες το Nammos των Καννών άνοιξε για να υποδεχθεί τους πρώτους rich & famous πελάτες του μέσα στο ανακαινισμένο ξενοδοχείο Palm Beach, μετουσιώνοντας το όνειρο που είχε πάντοτε-κυρίως αυτός-ο Ζαννής Φρατζέσκος.
Να φέρει δηλαδή το μυκονιάτικο εστιατόριο στην καρδιά της Γαλλικής Ριβιέρας, στην οποία ήθελε πάντα να δραστηριοποιηθεί από την εποχή που την επισκέφθηκε, όταν ήθελε να ανοίξει το Nammos στην Ψαρού μαζί με τους Σάμι Ιμπραήμ και Κωνσταντή Κουσαθανά.
Πολλά άλλαξαν στα 20 χρόνια που πέρασαν, οι τρεις συνέταιροι έμειναν δύο και μετά ήρθε το deal με την ADMO στην οποία συμμετέχει ο Πέτρος Στάθης για να γίνει πραγματικότητα το νέο εστιατόριο στην καρδιά της Γαλλικής Ριβιέρας.
Η πραγματικότητα αυτή κόστισε τελικά πενήντα εκατομμύρια ευρώ, ενώ το αρχικό μπάτζετ είχε υπολογιστεί στα τριάντα εκατομμύρια, αφού η τελειομανία των ιδρυτών του μυκονιάτικου brand, αποδείχθηκε πολύ ακριβή.
Πρόκειται για το πιο ακριβό Nammos που έχει κατασκευαστεί αφού κόστισε τρεις φορές και κάτι παραπάνω από αυτό του Ντουμπάι, που είναι μέχρι στιγμής η ναυαρχίδα σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο brand.
Αυτό που απογείωσε το luxury lifestyle του beach life όπως είναι γνωστό στο εξωτερικό στο νησί των ανέμων, απ’ όπου ξεκίνησε τη διαδρομή του.
Διαβάστε τη συνέχεια στο protothema.gr