Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Όμιλος, η μειωμένη τουριστική κίνηση του Αυγούστου 2020 και η σταθερά αυξημένη εμπιστοσύνη που δείχνουν οι καταναλωτές στα προϊόντα και τις υπηρεσίες JUMBO, οδήγησαν τον συνολικό τζίρο του Ομίλου σε μικρή μείωση (-2%) σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019.
Η χρονιά του 2020 ξεκίνησε με πολλές υποσχέσεις.
• Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%
• Τον Φεβρουάριο 2020 η κατάσταση ήταν ακόμη καλύτερη και ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.
• Οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας.
• Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Όπως ήταν επόμενο, εκρηκτική ήταν η αύξηση της ζήτησης προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα, e-JUMBO.
• Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+13,6%) για τον μήνα αυτό.
• Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετική τροχιά σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα.
Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) που θεωρούμε ότι είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα λαμβάνοντας υπόψη την καθίζηση του τουρισμού και ουσιαστικά βελτίωσε την συνολική εικόνα του οκταμήνου στο -10,9% έναντι του επταμήνου που ήταν -12,5%.
Ο Όμιλος Jumbo θα ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου για τη χρήση το 2020, την Τρίτη 15.09.2020 μετά το κλείσιμο της συνεδρίασης του Χ.Α. στην ιστοσελίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών.