Σε τροχιά να σημειώσει νέο ρεκόρ οικονομικών επιδόσεων βρίσκεται φέτος η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, γνωστή για το brand Βίκος, λαμβάνοντας ώθηση απ’ την μεγάλη ζήτηση τόσο στο εμφιαλωμένο νερό όσο και στα αναψυκτικά λόγω του παρατεταμένου καύσωνα το φετινό καλοκαίρι. Την ίδια ώρα η εταιρεία της οικογένειας Σεπετά επεκτείνεται και στην κατηγορία των προϊόντων παγωμένου τσάι διευρύνοντας το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της.

Υπό το brand «Βίκος Cool-Τea» θα τοποθετήσει τρεις κωδικούς στα ράφια των πρώτων μεγάλων αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ με τις οποίες έχει φθάσει σε συμφωνία. Πρόκειται για τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, My market και ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. Οι τρεις προτάσεις είναι:

-Tea & Lemon Flavoured Drink Cool-Tea Βίκος (Με εκχύλισμα Τσαγιού και χυμό λεμονιού)
-Tea & Peach Flavoured Drink Cool-Tea Βίκος (Με εκχύλισμα Τσαγιού και χυμό ροδάκινου), και
-Green Tea & Lemon Flavoured Drink Cool-Tea Βίκος (Με εκχύλισμα Πράσινου Τσαγιού και φυσική αρωματική ύλη λεμονιού).

Σημειωτέον πως τα νέα προϊόντα έχουν κάνει ήδη το ντεμπούτο τους στην αγορά HORECA, όπου η εταιρεία επενδύει σημαντικά για την ανάπτυξη της.

Μάλιστα, όπως εξηγούσε ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς (σσ στο κέντρο της φωτογραφίας) κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το 2023, η συγκεκριμένη αγορά αντιστοιχεί σήμερα περίπου στο 60% επί των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας με το λιανεμπόριο να έχει το υπόλοιπο 40%.

Όπως είπε οι πωλήσεις της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων έφθασαν πέρυσι τα 118 εκατ. ευρώ περίπου εμφανίζοντας ανάπτυξη κατά 12,34%. Κι αυτό το απέδωσε κατά κύριο λόγο στην αύξηση των σημείων διανομής και πώλησης ανά την Ελλάδα, που πλέον έχουν ξεπεράσει τα 10.000. «Στόχος μας είναι μας να φτάσουν τα προϊόντα μας σε κάθε σημείο της χώρας και  καθοριστικό ρόλο σ’ αυτό παίζει το γεγονός ότι επενδύουμε και διαθέτουμε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να διαχειριστούμε μεγάλο όγκο προϊόντων. Με αυτά τα δεδομένα, καλύπτουμε τις ανάγκες της αγοράς ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες υψηλής ζήτησης», σημείωσε ο ίδιος. Σύμφωνα με τον ίδιο τα προ φόρων κέρδη αυξήθηκαν στα 13,61 εκατ. ευρώ από 4,05 εκατ. το 2022.

«Η ανάπτυξη που σημειώνεται προκύπτει από την αύξηση των σημείων διανομής και πώλησης, εκπληρώνοντας μεθοδικά τον στόχο μας να φτάσουν τα προϊόντα μας σε κάθε σημείο της χώρας», σημείωσε ο κ. Σεπετάς Και πρόσθεσε: «Καθοριστικό ρόλο σ’ αυτό παίζει το γεγονός ότι επενδύουμε και διαθέτουμε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να διαχειριστούμε μεγάλο όγκο προϊόντων. Με αυτά τα δεδομένα, καλύπτουμε τις ανάγκες της αγοράς ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες υψηλής ζήτησης. Επιπλέον η συμφέρουσα εμπορική πολιτική της εταιρείας μας, που φέρνει τα προϊόντα μας στην πρώτη θέση προτίμησης τόσο των τελικών σημείων, όσο και των καταναλωτών βοήθησε στην ετήσια ανάπτυξη. Στα παραπάνω προσθέτουμε την μεγάλη επένδυση που πραγματοποιούμε στην επικοινωνία και στην στρατηγική, ώστε να χτίζουμε μια σχέση εμπιστοσύνης και διάρκειας μαζί τους».

Παράλληλα με τις οικονομικές επιδόσεις ενισχύθηκε και ο αριθμός των εργαζομένων. Συγκεκριμένα αυξήθηκε κατά 7,81%, φθάνοντας πλεόν τα 552 άτομα το σταθερό προσωπικό.

«Το όραμά μας είναι να γίνουν τα Ιωάννινα το καλύτερο μέρος να ζεις και να εργάζεσαι, καθώς δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης και καινοτομίας για όλους. Η γνώση και η εμπειρία είναι εδώ και ανυπομονούμε να συνεχίσει να μεγαλώνει η οικογένεια της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων», είπε απ’ την πλευρά του ο κ. Ρηγίνος Σεπετάς, Project & Strategy Director της εταιρείας (σσ. δεξ. στη φωτ.).

Η εξέλιξη του επενδυτικού πλάνου

Στα θετικά αποτελέσματα αλλά και τις νέες κινήσεις που κάνει η εταιρεία, συμβάλλει επίσης σημαντικό επενδυτικό πλάνο που υλοποιεί με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026 με χρηματοδότηση απ’ το Ταμείο Ανάκαμψης.

«Μέσα σε 7 μήνες, από την ημέρα της υπογραφής της δανειακής σύμβασης με το Ταμείο Ανάκαμψης, έχουμε ήδη υπογράψει και υλοποιούμε έργα αξίας 42 εκατ. ευρώ, από το σύνολο των 62,8 εκατ. ευρώ της επένδυσης, δηλαδή το 70% του συνολικού ποσού. Κινούμαστε εξαιρετικά γρήγορα και ευέλικτα, αφού οι οργανωτικές και τεχνολογικές υποδομές που έχουμε ήδη δημιουργήσει μας επιτρέπουν να εκτελούμε την εργασία μας πολύ πιο αποδοτικά» ανέφερε σχετικά ο Παύλος Σεπετάς, Operations & Tech Director της εταιρείας (σσ. αριστ. στη φωτ. ). Σύμφωνα με τον ίδιο ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί το 100% της επένδυσης έως το καλοκαίρι του 2026, κι αυτό γιατί έχουν ήδη εντοπιστεί οι ανάγκες και έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τις νέες επενδύσεις που θα πρέπει να υλοποιηθούν μετά το καλοκαίρι του 2026.

«Έχουμε πλέον επιτύχει 90% μετάβαση σε υποδομές cloud, και πλέον γεννάμε πληθώρα ωμών δεδομένων, τα οποία φυσικά τα συλλέγουμε και τα αναλύουμε σε όλες τις λειτουργίες της εταιρείας, ενισχύοντας τη διαδικασία πιο γρήγορης λήψης των αποφάσεων. Η πλήρης μετάβαση σε υποδομές cloud θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2025. Αναφορικά με τις κτηριακές υποδομές, κατά 43% έχουν πραγματοποιηθεί τα έργα επέκτασής τους, όπως κάποιος θα δει πολύ εύκολα κάνοντας μια βόλτα στα εργοστάσιά μας» πρόσθεσε.

Τιμές

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας οι συνεχείς επενδύσεις που υλοποιούνται έχουν συμβάλλει και στη μείωση του λειτουργικού κόστους έτσι ώστε να διατηρείται σταθερότητα στις τιμές των προϊόντων της.

Ιδιαίτερη έμφαση κατά τη χθεσινή εκδήλωση δόθηκε στο γεγονός ότι η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων επενδύει στον τόπο της, στα Ιωάννινα, επανεπενδύοντας στην Ήπειρο τα κέρδη της κάθε χρονιάς. Η Ήπειρος, άλλωστε, αποτελεί μια μεγάλη, ευρύτερη οικογένεια αλλά και έμπνευση για κάθε δραστηριότητα της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων.

Διαβάστε ακόμη:

Επιταγή ακρίβειας 2024: «Κλείδωσαν» 243 εκατ. ευρώ για εφάπαξ ενίσχυση σε ευάλωτα νοικοκυριά

Νέα «χρυσά» ελληνικά deals με διαθέσιμα κεφάλαια άνω του 1,5 δισ. ευρώ

60 δόσεις, από 50 ευρώ το μήνα και… στον εξωδικαστικό τα χρέη προς τους δήμους

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα