search icon

business stories

Ιωάννης Μίχος: «Γιατί η Epsilon Net προχώρησε στην εξαγορά της Taxheaven»

«Στόχος μας να παρέχουμε all in one λύσεις στους πελάτες μας. Αν στηριχθούν σωστά οι επιχειρήσεις γίνονται πιο ανταγωνιστικές», αναφέρει ο επικεφαλής της εισηγμένης στο newmoney

Από τους πρωταγωνιστές και στο «μέτωπο» των εξαγορών για τον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο της πληροφορικής, ο όμιλος της Epsilon Net πρόσθεσε τώρα στο ενεργητικό του ένα ακόμα σημαντικό deal, αυτή τη φορά για την απόκτηση ποσοστού 60% της Taxheaven Α.Ε. με ποσό 1,68 εκατ. ευρώ.

Μιας μεγάλης και καθιερωμένης εταιρείας, η οποία ιδρύθηκε το 2007 και δραστηριοποιείται στην παροχή ολοκληρωμένων προϊόντων και υπηρεσιών ενημέρωσης, εκπαίδευσης, on line Data Base Systems και περιφερειακών εφαρμογών πληροφορικής για επιχειρήσεις και λογιστικά γραφεία.

Η συγκεκριμένη διαθέτει 7.500 και πλέον ενεργούς πελάτες και ο διαδικτυακός της κόμβος www.taxheaven.gr, αποτελεί την μεγαλύτερη φορολογική – λογιστική ενημερωτική πύλη με μ.ο. πάνω από 90.000 καθημερινούς επισκέπτες και άνω των 3.000.000 επισκέψεων σε μηνιαία βάση.

Υπενθυμίζεται ότι η Taxheaven διαθέτει τρείς βασικούς άξονες δραστηριότητας:

-Συνδρομητικές Υπηρεσίες Αρχείου Νόμων, Νομολογίας και Αποφάσεων

-Συνδρομητικές Υπηρεσίες εξειδικευμένων Διαδικτυακών Σεμιναρίων (webinars) και

-Υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων «Επίλυσις».

Ποιοι είναι οι ακριβείς σκοποί της επένδυσης στην Taxheaven; 

«Είναι προφανές γιατί προχωρήσαμε σε αυτή την κίνηση: επειδή το Taxheaven εξειδικεύεται σε μια συγκεκριμένη ενημέρωση που έχει να κάνει με το target group των πελατών μας, δηλαδή με τους λογιστές, με τις επιχειρήσεις για θέματα εργατικά, οικονομικά, φορολογικά.

Γενικά, οι άνθρωποι που δουλεύουν σε αυτόν τον χώρο χρειάζονται συνεχώς ενημέρωση, έχουν απορίες οι οποίες πρέπει να λύνονται άμεσα και γρήγορα.

Εμείς διαθέτουμε και το e – forologia που αποτελεί κομμάτι μιας συνολικής διαδικασίας, της οποίας όλες οι λειτουργίες είναι συνδεδεμένες κατά κάποιο τρόπο….», εξηγεί ο Πρόεδρος και CEO του ομίλου Epsilon Net, Ιωάννης Μίχος, στο newmoney και προσθέτει:

«Ο στόχος είναι όλη αυτή η πληροφόρηση να βγαίνει μέσα από τις εφαρμογές. Να κάνουμε τις εφαρμογές ακόμα πιο χρηστικές, έτσι ώστε την ώρα που χρησιμοποιείς μια εφαρμογή –όταν πρέπει να βρεις την πηγή της πληροφορίας π.χ. με βάση μια νομοθετική διάταξη-  αυτή να ανταποκρίνεται και να σου δίνει, για παράδειγμα, τον τρόπο που γίνεται η εκκαθάριση της μισθοδοσίας.

Οι ανάγκες μεγαλώνουν και με το πολυσύνθετο σύστημα της νομοθεσίας που υπάρχει, χρειάζεται να είναι πιο αποδοτικός ο χρήστης. Και εμείς προσπαθούμε να κάνουμε την ζωή του πιο εύκολη. Το Taxheaven, επειδή είναι πολύ εξειδικευμένο, μας βοηθά να παρέχουμε πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες στον τελικό πελάτη. Η ταχύτητα και η διευκόλυνση των διαδικασιών είναι 100% ο στόχος. Όπως και το βάθος της ενημέρωσης, αλλά και η δυνατότητα να συνδυάσουμε με τον καλύτερο τρόπο τη νομοθεσία που πολλές φορές επηρεάζει την λειτουργία των συστημάτων…».

-Μέσα από την εξαγορά του 60% της Taxheaven στοχεύετε και να διευρύνετε την πελατειακή βάση του ομίλου της Epsilon Net, κύριε Μίχο; 

«Σίγουρα, το Taxheaven έχει ένα μεγάλο κοινό και διαθέτει μια μεγάλη επισκεψιμότητα, μέσα στο δικό μας target group πελατών.  Συνεπώς, μας διευκολύνει να φθάσουμε πιο εύκολα σε έναν τελικό πελάτη. Να του δείξουμε με πιο άμεσο τρόπο τα προϊόντα που διαθέτουμε, τις λύσεις. Μας βοηθά, επίσης, να εκπαιδεύσουμε τον κόσμο πάνω στην χρήση τους. Ένα μεγάλο θέμα που υπάρχει είναι οι πολλές αλλαγές και versions πάνω στις οποίες πρέπει και ο χρήστης να ενημερώνεται γρήγορα, για το πως θα χρησιμοποιήσει με τον πιο σωστό τρόπο την εφαρμογή…

Αυτή η επένδυση βελτιώνει το επίπεδο υποστήριξης. Έχουμε δημιουργήσει εκπαιδευτικά βίντεο και με όλα αυτά, μέσα από έναν κόμβο όπως το Taxheaven που θα ενημερώνει το κοινό μας, οι υπηρεσίες θα φθάνουν πιο αποτελεσματικά στον τελικό πελάτη.»

-Πόσους ενεργούς πελάτες έχει σήμερα ο όμιλος;

«Περισσότερους από 120.000 στο α’ τρίμηνο, αλλά είναι πολύ περισσότερες εγκαταστάσεις. Διότι, ένας πελάτης μπορεί να έχει και δυο ή τρία διαφορετικά προϊόντα διαφορετικά, π.χ. το ERP ή την μισθοδοσία. Ο αριθμός αυξάνεται διαρκώς, αυτό τουλάχιστον προσπαθούμε καθημερινά…»

-H Epsilon Net έχει κάνει πολλές εξαγορές τα τελευταία χρόνια. Να περιμένουμε και άλλη, σύντομα;  

«Υπάρχει ένα χαρακτηριστικό στις κινήσεις μας και είναι ευκαιρία να το πω. Εμείς, έχουμε έναν σχεδιασμό. Όλες οι εξαγορές μας, αν τις δείτε προσεκτικά, είναι κομμάτια στο ίδιο παζλ. Στόχο έχουν να δημιουργήσουν το all in one solution. Αυτή είναι η στρατηγική μας. Ο πελάτης, έχοντας έναν βασικό συνεργάτη, μια εταιρεία πληροφορικής, να μπορεί να λύσει όλα του τα θέματα: και για το e – shop του και για το ERP του και για την μισθοδοσία του. Η λογική είναι να έχουμε ένα integrated σύστημα. Μια λύση η οποία να καλύπτει όλες τις ανάγκες και το front και το back. Τι σημαίνει front; Στα ξενοδοχεία π.χ. η ρεσεψιόν που κάνει check in-check out. Το back είναι το ERP. Όταν μπορείς να δώσεις σε κάποιον μια συνολική λύση είσαι πιο πολύτιμος. Αυτό ισχύει για όλους τους κλάδους της αγοράς.

Έτσι αυξάνεται η ικανοποίηση του πελάτη. Σε αυτή την κατεύθυνση, λοιπόν, ό,τι συμμαχίες, συνεργασίες, εξαγορές μπορούν να γίνουν, βεβαίως θα τις συνεχίσουμε!»

-Η βασική στρατηγική σας είναι αυτή, με λίγα λόγια… 

«Ένα άλλο χαρακτηριστικό της εποχής, που έχει να κάνει με τις τεχνολογίες είναι ότι επειδή όλα αλλάζουν, χρειάζονται μεγαλύτερες επενδύσεις και μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση.

Για τα μικρότερα σχήματα του κλάδου δημιουργείται μια πίεση και πρέπει να συνεργασθούν με ένα άρμα τεχνολογίας, όπως εμείς. Τα οφέλη για εμάς από μια εξαγορά δεν είναι να αθροίσουμε νούμερα, αλλά να παρέχουμε την καλύτερη λύση στον πελάτη…

Έχουμε το μεράκι και την θετική διάθεση να «χτίσουμε» ένα οικοσύστημα, για να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να είναι πιο ανταγωνιστικές στην επόμενη τους μέρα, το ίδιο και η ελληνική οικονομία.

Όταν οι εταιρείες τεχνολογίας στηρίζουν τις επιχειρήσεις, είναι χαμηλότερα τα κόστη και καλύτερη η λειτουργία τους, για αυτό γίνονται περισσότερο ανταγωνιστικές. Το ενδιαφέρον μας είναι να δημιουργήσουμε μια ελληνική επιχειρηματικότητα με καλύτερους όρους, να μπορεί και η μικρή επιχείρηση να στέκεται σωστά στο νέο περιβάλλον.»

Δέκα deals στην τριετία

Ο όμιλος Epsilon Net προέρχεται από ένα δυναμικό σερί δέκα τουλάχιστον deals σε βάθος τριετίας, κυρίως από το 2020, με στόχο την διαρκή επέκτασή του σε νέα πεδία της αγοράς, την ενσωμάτωση ή ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών πληροφορικής, την πρόσβαση σε ένα αισθητά μεγαλύτερο πελατολόγιο και την επιτάχυνση της αύξησης των μεριδίων αγοράς και των οικονομικών του μεγεθών.

Έτσι, σε άλλη μια χρονιά με υψηλές προσδοκίες η Epsilon Net ως expert στην ηλεκτρονική τιμολόγηση, προβλέπει κατακόρυφη αύξηση των εσόδων της σε επίπεδα άνω των 75 εκατ. ευρώ για το 2022, έναντι 50,51 εκατ. ευρώ το ’21 (+50%), είτε από οργανική ανάπτυξη, είτε και από στοχευμένες εξαγορές άλλων εταιρειών.

Πιο πρόσφατη επένδυση της (12/4/22), πριν από αυτή της Taxheaven, υπήρξε η εξαγορά του 51% της Digital4U, η οποία εξειδικεύεται στο χώρο του e-Commerce και Digital marketing (www.digital4u.gr) αντί 500.000 ευρώ.

Με την είσοδο του έτους, ο όμιλος απέκτησε επίσης το 100% της CSA αντί 2,73 εκατ. ευρώ (11/1/22) και εισήλθε στην αγορά του λογισμικού για φαρμακεία.

Τον Ιανουάριο του 2021 η Epsilon Net επένδυσε από κοινού με την Space Hellas στην ιστορική Singular Logic στο μεγαλύτερο deal του κλάδου με συνολικό τίμημα άνω των 18 εκατ. ευρώ.

Τον Μάιο του περσινού έτους εξαγόρασε το υπόλοιπο (20%) της Data Communication (549.975 ευρώ), τον Ιούνιο το 60% της TECHNOlife (425.000 ευρώ), τον Σεπτέμβριο το 80% της iQom μέσω της κοινής θυγατρικής με την Space Hellas, της Epsilon SingularLogic (1,8 εκατ. ευρώ) και τον Νοέμβριο ολοκλήρωσε το «κρεσέντο» του ‘21 εισερχόμενη στον τομέα του fintech με συμφωνία ύψους 2,23 εκατ. ευρώ για το 88% της Professional Computer Services (PCS).

Το 2020 εξαγόρασε το πρώτο 80% της Data Communication με 6,3 εκατ. ευρώ και το 51% της εισηγμένης πολωνικής hoteliga (αντί 150.000 ευρώ) που εξειδικεύεται στον τομέα του hospitality software, pms, paperless hotel systems και travel technology και τέλη του 2019 απέκτησε το 34% του μετοχικού κεφαλαίου της HiT/Hospitality Integrated Technologies A.E. αντί 1 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα

Στο 90% του 2019 η επιβατική κίνηση στο Ελ. Βενιζέλος τον Μάιο – Πάνω από 2 εκατομμύρια (πίνακας)

Πώς η Μόσχα αποφεύγει το ευρωπαϊκό εμπάργκο στο πετρέλαιο

MAVA-Renault: Ο Σκλαβενίτης δίνει «δεύτερη ζωή» για ένα εμβληματικό ακίνητο (pics)

Exit mobile version