Το σκληρό -και αντεργατικό ( ; )- του πρόσωπο έδειξε ο πλουσιότερος άνθρωπος στον πλανήτη, ο οποίος άστραψε και βρόντηξε πριν λίγες ημέρες, ζητώντας από τα διευθυντικά στελέχη της Tesla να επιστρέψουν στο γραφείο. Διαφορικά, θα… απολυθούν.
«Η τηλεργασία δεν είναι πλέον ανεκτή. Θα πρέπει να βρίσκεστε στο γραφείο τουλάχιστον 40 ώρες την εβδομάδα (το εννοώ το “τουλάχιστον”), διαφορετικά ας αποχωρήσετε. Αυτές οι ώρες είναι λιγότερες απ’ όσες ζητάμε από τους εργάτες εργοστασίου» φέρεται να έγραψε o Έλον Μασκ σε email προς τα ανώτερα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Διευκρίνισε δε, ότι ως γραφείο εννοούνται τα κεντρικά της Tesla -και όχι κάποιο απομακρυσμένο γραφείο, το οποίο δεν σχετίζεται με τα αντίστοιχα καθήκοντα των διευθυντών.
Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που ο Μασκ επιφυλάσσει μια… σκληρή αντιμετώπιση στους εργαζόμενους της εταιρείας ηλεκτροκίνησης. Περίπου δύο εβδομάδες πριν καταλήξει σε συμφωνία για την εξαγορά του Twitter (δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη το deal), ο Keith Rabois (επιχειρηματίας της Σίλικον Βάλεϊ) δημοσίευσε ένα περιστατικό, το οποίο έλαβε χώρα στα γραφεία της SpaceX.
Ο Μασκ, συγκεκριμένα, «έπεσε» πάνω σε μια ομάδα ασκούμενων, οι οποίοι τριγυρνούσαν στο κτίριο, ενώ περίμεναν στην ουρά για να πάρουν καφέ. Σύμφωνα με τον Rabois, ο δισεκατομμυριούχος έγινε έξω φρενών και τους απείλησε με απόλυση, αν το επαναλάβουν. Μάλιστα, φέρεται να εγκατέστησε κάμερες ασφαλείας για να αποτρέπει παρόμοια σκηνικά.
Ας σημειωθεί ότι ο Rabois είναι προσωπικός φίλος με τον Μασκ από την εποχή που εργάζονταν στην Paypal.
Καταγγελίες για περιστατικά εργασιακής καταπίεσης έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας και για το εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη της Κίνας, όπου χιλιάδες εργαζόμενοι έμειναν επί της ουσίας «κλειδωμένοι» κατά τη διάρκεια τoυ τελευταίο lockdown, δουλεύοντας 12ώρες βάρδιες επί έξι συνεχόμενες ημέρες. Και, μάλιστα, όταν δεν δούλευαν, αναγκάζονταν να μένουν εντός του εργοστασίου.
Διαβάστε επίσης:
Ελλάκτωρ: Προχωρά η διαδικασία για τη δημόσια πρόταση της Reggeborgh
Επενδύσεις σε φωτοβολταϊκά και νέοι στόχοι στο «ραντάρ» για τη Sarantis