Πολλά έχουν ακουστεί για την κακή ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων της Tesla, έστω και αν τα τελευταία χρόνια τα πράγματα έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε αυτόν τον τομέα. Κάποιοι ιδιοκτήτες πάντως αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα, τα οποία είναι δύσκολο να αποδεχτεί κάποιος σε ένα αυτοκίνητο των ημερών μας.
Το παράδειγμα του Ισπανού μηχανικού με το όνομα Angel Gaitan είναι ενδεικτικό. Φανατικός φίλος της μάρκας από το 2013, είχε αρκετά αυτοκίνητα της Tesla στην κατοχή του, μέχρι να αγοράσει το 2020 ένα Model 3. Και κάπου εκεί αρχίζουν τα προβλήματα.
Όπως λέει ο Angel, τα προβλήματα ποιότητας της Tesla θα μπορούσαν να είναι αποδεκτά στις αρχές της λειτουργίας της εταιρίας, όταν ήταν μικρός κατασκευαστής. Τώρα πλέον, ως μαζικός κατασκευαστής δεν επιτρέπεται να έχουν τα προβλήματα που παρουσίασε το δικό του.
Το πιο σημαντικό θέμα που αντιμετώπισε με το αυτοκίνητό του ήταν ένα σημείο συγκόλλησης του πλαισίου που είχε σπάσει! Αντιμετώπισε επίσης προβλήματα με τα πλαστικά στο σαλόνι, το εμπρός καπό που δεν είχε καλή εφαρμογή και φθαρμένους υαλοκαθαριστήρες.
Όταν διαμαρτυρήθηκε στην εταιρία του πρότειναν να κάνουν ξανά την συγκόλληση στο σημείο του πλαισίου που είχε σπάσει, ενώ δεν συζήτησαν καν το ενδεχόμενο να του αλλάξουν το αυτοκίνητο.
Ο Angel αποφάσισε τότε να τραβήξει την υπόθεση στα δικαστήρια, ενώ δημοσιοποίησε το θέμα του από τα κανάλια του στο YouTube και το Instagram. Και παρά το ότι στην δίκη η Τesla υποστήριξε ότι το Model 3 δεν είναι κάποιο μοντέλο υψηλής ποιότητας, τελικά ο δικαστής αποφάσισε να πάρει το μέρος του Gaitan.
Το δικαστήριο είπε ότι παρά το σπασμένο σημείο συγκόλλησης δεν επηρεάζει την ασφάλεια του αυτοκινήτου, είναι ανεπίτρεπτο να συμβαίνει σε αυτοκίνητα με το πρεστίζ της Tesla.
O δικαστής αποφάσισε ότι η Tesla Ισπανίας έπρεπε να καταβάλει στον οδηγό το ποσό των 62.330 ευρώ, περίπου όσο κοστίζει καινούργιο το αυτοκίνητο. Υπάρχει πάντως το δικαίωμα στην Tesla να ασκήσει έφεση, κάτι που μάλλον θα κάνει μέσα στις επόμενες ημέρες.
Η περίπτωση του Gaitan, σύμφωνα με το newsauto, είναι μοναδική στα χρονικά της Ισπανίας. Ένας ιδιοκτήτης Tesla στην Κίνα είχε αντίστοιχη εξέλιξη, ενώ ένα ζευγάρι από το Σικάγο δεν προχώρησε την υπόθεση λόγω κάποιων “ψιλών γραμμάτων” στο συμβόλαιο.
Ο Gaitan πάντως, με αυτή την υπόθεση έγινε ο “ήρωας” κάθε πικραμένου κατόχου Tesla, καθώς γίνεται δέκτης μηνυμάτων για κάθε είδους βλάβη, κυρίως σε ότι αφορά το φινίρισμα και τα πλαστικά αλλά και τις μπαταρίες.
Παρ’ όλα αυτά πάντως, τίποτα δεν φαίνεται να επηρεάζει την γνώμη του μεγάλου κοινού, που συνεχίζει να αγοράζει μανιωδώς τα αυτοκίνητα της Tesla φέρνοντάς την πρώτη στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Διαβάστε ακόμη:
Ανεβαίνουν ξανά οι αποδόσεις των ομολόγων – «Ξεθωριάζει» η επίδραση των παρεμβάσεων της ΕΚΤ
Οικονόμου: Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για τις επιστροφές του 60% των αυξήσεων στο ρεύμα
Με drones ο έλεγχος και η διαχείριση των υδατοδρομίων στην Ελλάδα