Ο δρόμος που κινείται τώρα η Tesla δεν είναι νέος ούτε τον άνοιξε πρώτη η εταιρία από το Palo Alto.
Η Lectra Motors Company έκανε τη δεκαετία του 1980 αυτό που κατάφερε η Tesla να πετύχει με επιτυχία τον 21ο αιώνα χάρη στο θάρρος, την εξωπραγματική αποφασιστικότητα, τη δημόσια βοήθεια, το απροσδόκητο μάρκετινγκ και τον σχολαστικό σχεδιασμό.
Η ιστορία τους έπρεπε να διδάσκεται στους υπευθύνους των τμημάτων ηλεκτρικών οχημάτων στις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Πριν την κυριαρχία των υγρών καυσίμων στην αυτοκίνηση, οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν δοκιμάσει και την ηλεκτροκίνηση (έστω και περιορισμένα). Τα μοντέλα αυτά δεν προχώρησαν. Έτσι η βενζίνη έγινε ο μοναδικός τρόπος τροφοδοσίας της κίνησης για το μεγαλύτερο μέρος του περασμένου αιώνα.
Τώρα βλέπουμε την κατάσταση να αλλάζει παγκοσμίως και βρισκόμαστε σε μία μεταβατική φάση προς την ηλεκτροκίνηση (αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα) ανεξάρτητα από το αν είναι οχήματα με μπαταρία (BEV) ή οχήματα με κυψέλες υδρογόνου (FCEV).
Η Tesla μάλλον κατάφερε να σπάσει τον κώδικα της συντηρητικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αυτή η αμερικανική εταιρεία είδε διαφορετικά το αυτοκίνητο πίστεψε σε ένα προϊόν και κατάφερε τελικά να το μετατρέψει σε τρόπο ζωής.
Με το marketing πείθει τους αγοραστές πως έχουν κάνει μία cool επιλογή, που κοιτάζει το μέλλον και απευθύνεται σε όσους θέλουν κάτι διαφορετικό.
Σε λιγότερο από μια δεκαετία, αυτό το προϊόν κατάφερε να κάνει παγκόσμια αίσθηση.
Ανεξάρτητα από το τι κάνει ή όχι ο Ελον Μασκ, ή πιο θα είναι το μέλλον του η μάρκα θα συνεχίσει να έχει σημαντική θέση στην ιστορία των αυτοκινήτων.
Ας ελπίσουμε ότι θα καταφέρουν να ξεπεράσουν τις προκλήσεις που πρόκειται να έρθουν τα επόμενα χρόνια.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto