Ποιος Σκλαβενίτης και ποιο Lidl! Η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ της Μυκόνου Flora της οικογένειας Κονταράτου με όχημα τον premium τουρισμό του νησιού αναδεικνύεται σε πρωταθλητή οικονομικών επιδόσεων σε όλο τον κλάδο παρουσιάζοντας όχι μόνο εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων αλλά και κερδοφορία που θα ζήλευαν όλοι οι «μεγάλοι παίκτες»!
Απόδειξη οι τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποίησε την περασμένη εβδομάδα η «Ι. & Φ. Κονταράτου Ανώνυμος Εταιρεία Εμπορικών Επιχειρήσεων», όπως είναι το πλήρες όνομα της, στις οποίες φαίνεται ξεκάθαρα το «κλειδί» γι’ αυτές τις επιδόσεις που δεν είναι άλλο απ’ το πολλαπλάσιο περιθώριο κέρδους που διατηρεί η επιχείρηση σε σύγκριση με όλους τους μεγάλους του οργανωμένου λιανεμπορίου!
Με απλά λόγια τα Σούπερ Μάρκετ Flora, με βάση τον τελευταίο ισολογισμό, για κάθε 100 ευρώ που τζίραραν το 2022, είχε καθαρό κέρδος περίπου 7,5 ευρώ. Συγκριτικά η μεγαλύτερη αλυσίδα της χώρας, οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, στα 100 ευρώ τζίρου είχαν καθαρό κέρδος περίπου 1,5 ευρώ!
Βέβαια σε απόλυτα νούμερα δεν τίθεται καν ζήτημα σύγκρισης, καθώς η διαφορά μεγέθους είναι …χαώδης. Παρ’ όλα αυτά, όπως λένε και στην αγορά, στο τέλος όλα έχουν να κάνουν με το τελικό αποτέλεσμα και αυτό για την οικογένεια Κονταράτου έρχεται πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τις μεγάλες αλυσίδες, καθώς στο τέλος είναι μόλις τρία καταστήματα (Αεροδρόμιο, Άνω Μερά, Βόθωνας)!
Σύμφωνα λοιπόν με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις, το 2022 η αλυσίδα της Μυκόνου είχε ανάπτυξη άνω του 40% και αύξηση της καθαρής κερδοφορίας που άγγιξε το 80%… Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 42 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 41,17% συγκριτικά με το 2021, ενώ η αλυσίδα κατέγραψε κέρδη μετά από φόρους ύψους 3,14 ευρώ, αυξημένα κατά 78,78%. Ανάλογη αύξηση καταγράφηκε στα κέρδη προ φόρων (73,76%), που ξεπέρασαν τα 4 εκατ. ευρώ ενώ τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 53,05% στα 5 εκατ. ευρώ.
Επιδόσεις εξαιρετικές που συνδέονται και με τη μοναδικότητα της αλυσίδας που έχει στα καταστήματά της bartender, DJs και σεφ προσφέροντας μία διαφορετική εμπειρία και παράλληλα προσπαθώντας να χτίσει περισσότερο ένα προφίλ που περιλαμβάνει και την έννοια του delicatessen περιλαμβάνοντας και εξαιρετικά premium προϊόντα.
Η αλυσίδα είναι δημιούργημα του ζεύγους Ιωάννη και Φλώρας Κονταράτου με έτος έναρξης λειτουργίας του πρώτου καταστήματος το 1989. Σήμερα η επιχείρηση βρίσκεται στα χέρια του γιου τους, Τάσου Κονταράτου (στη κεντρ. φωτ. μαζί με τη μητέρα του, Φλώρα).
Δείτε εδώ την παρουσίαση που είχε κάνει το newmoney λίγους μήνες πριν για «το super market που κάνει θραύση με DJs, bartenders και τον σεφ του Ρονάλντο «πάει» και στο Λονδίνο»
Διαβάστε εδώ την ιστορία του Ιωάννη Κονταράτου, πώς από μπακάλης έγινε ο Βασιλιάς της Μυκόνου
Διαβάστε ακόμη
ΑΑΔΕ: 85% και άνω η εισπραξιμότητα φόρων τον Απρίλιο
Επιτόκια: Η νέα αύξηση στα δάνεια, το spread έναντι των καταθέσεων και η «κόντρα» ΤτΕ – τραπεζών
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ