Ο Αγγλικός επενδυτικός οργανισμός «ETF Partners» ανακοίνωσε πως επενδύει 3 εκατομμύρια ευρώ στην DeepSea, μια κορυφαία εταιρεία λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης για την ναυτιλιακή βιομηχανία.
“Ο ETF είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επένδυση τριών εκατομμυρίων ευρώ στην DeepSea Technologies, μια πλατφόρμα λογισμικού που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, και στοχεύει στην παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση πλοίων. Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση επιπλέον ανάπτυξης σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, καθώς και για την εξέλιξη νέων προϊόντων”, αναφέρει το επενδυτικό fund.
Η DeepSea έχει δημιουργήσει την κορυφαία πλατφόρμα βελτιστοποίησης και παρακολούθησης πλοίων. Η πλατφόρμα αυτή έχει τη δυνατότητα μετάδοσης, σε πραγματικό χρόνο, λεπτομερών δεδομένων που αφορούν στην απόδοση πλοίων, σε πλοιοκτήτες και ναυλωτές κατά τη διάρκεια της πλεύσης.
Στη συνέχεια, η εταιρεία με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και των υποκείμενων δεδομένων που έχουν συλλεχθεί, παρέχει προτάσεις βελτιστοποίησης της απόδοσης του πλοίου.
Η DeepSea στηρίζει τη ναυτιλία, η οποία -όλο και περισσότερο- επιδιώκει να βελτιώσει την επιχειρησιακή της αποδοτικότητα, να μειώσει τις εκπομπές του άνθρακα, να ενισχύσει την επικοινωνία μεταξύ ναυλωτών και πλοιοκτητών και να ανταποκριθεί καλύτερα στην ολοένα αυξανόμενη νομοθετική εποπτεία.
Της εταιρείας ηγούνται οι δύο ιδρυτές της, ο Ρομπέρτο Κούστας και ο Κωνσταντίνος Κυριακόπουλος, απόφοιτοι των πανεπιστημίων Οξφόρδης και Κέιμπριτζ αντίστοιχα, με εξειδίκευση στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση.
Με μια τεχνολογική ομάδα που υπερβαίνει τα 40 ατόμων, η DeepSea είναι μια από τις σημαντικές νεοφυείς εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα, η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο της παγκόσμιας εμπορικής ναυτιλίας».
«Το 90% όλων των εμπορευμάτων φτάνει σε εμάς δια θαλάσσης, με τη ναυτιλία να λειτουργεί ως ραχοκοκαλιά της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού» δήλωσε η Λούσι Ραντς, Διευθύντρια Επενδύσεων στoν ETF. «Παρότι η αποστολή εμπορευμάτων μέσω θαλάσσης αποτελεί μια από τις πιο οικολογικές μορφές μεταφοράς αγαθών, ειδικά σε σύγκριση με την εναέρια αποστολή, συνεχίζουμε να έχουμε τεράστια δυνατότητα να βελτιώσουμε την ναυτιλιακή βιομηχανία, μειώνοντας τις εκπομπές CΟ2 και περιορίζοντας τη ρύπανση που προκαλούν τα πλοία. Χρησιμοποιώντας το λογισμικό παρακολούθησης της DeepSea σε συνδυασμό με τις προτάσεις βελτιστοποίησης που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, η βιομηχανία της ναυτιλίας μπορεί να κάνει ένα θετικό βήμα προς τα εμπρός».
«Είδαμε τη μεγάλη ευκαιρία να εφαρμόσουμε μια τεχνολογία επόμενης γενιάς σε μια βιομηχανία που γνωρίζουμε καλά» εξήγησε ο Ρομπέρτο Κούστας, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της DeepSea. «Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο σήμερα, καθώς η πρόσφατη πανδημία θα ενθαρρύνει την ναυτιλία να υιοθετήσει τα καλύτερα επιχειρησιακά μοντέλα, μιας και οι παραδοσιακές αλυσίδες εφοδιασμού ωθούνται στο να επανασχεδιαστούν και τελικά να ενισχυθούν. Με αυτήν την επένδυση από έναν κορυφαίο και βιώσιμο επενδυτή, προσδοκούμε να οδηγήσουμε την DeepSea στο επόμενο στάδιο.»
«Ο Ρομπέρτο και ο Κωνσταντίνος έχουν το κίνητρο και τη θέληση να κάνουν την DeepSea μια άκρως επιτυχημένη εταιρεία» πρόσθεσε ο Ρόμπερτ Τζίνιζερ, Διευθύνων Εταίρος στον ETF. «Αυτή είναι η πρώτη μας επένδυση στην Ελλάδα και αναδεικνύει πόσο γρήγορα και σε πόσο μικρό χρονικό διάστημα έχει προχωρήσει η χώρα».
Σχετικά με την DeepSea
H DeepSea είναι μια βραβευμένη εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης, που παρέχει λογισμικό για την παρακολούθηση και βελτιστοποίηση των πλοίων. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2017 στην παγκόσμια ναυτιλιακή πρωτεύουσα, την Αθήνα, και σήμερα απασχολεί πάνω από 40 άτομα.
Η ομάδα συνεργάζεται στενά με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του κλάδου, για να αναπτύξει το προϊόν της σε παγκόσμιο επίπεδο. Με έμφαση στην ποιότητα της τεχνολογίας και την εξυπηρέτηση των πελατών, στοχεύει να παραμείνει στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας σε αυτόν τον κλάδο.
Σχετικά με τον ETF
Τα κεφάλαια που διαχειρίζεται η εταιρεία προέρχονται από θεσμικούς επενδυτές, παγκόσμιες εταιρείες και οικογενειακά γραφεία και επενδύει σε εταιρείες τεχνολογίας που κάνουν τη διαφορά – σε ένα μοντέλο που αποκαλεί «βιωσιμότητα μέσω καινοτομίας».