Πλούσιοι σε μετρητά, φτωχοί σε χρόνο; Οι προμηθευτές μόδας είναι το νέο μυστικό «όπλο» της πολυτέλειας.

Μια νέα γενιά εμπειρογνωμόνων μόδας ξεθάβει αποκλειστικά και δυσεύρετα προϊόντα για υπερ-πλούσιους ή απλώς απογοητευμένους αγοραστές.

H νέα γενιά προμηθευτών μόδας προσφέρει ένα φρέσκο, υπερ-εξατομικευμένο μοντέλο λιανικής πώλησης για τους κορυφαίους αγοραστές της πολυτέλειας. Πηγαίνουν πολύ πέρα από τον προσωπικό αγοραστή στο κατάστημα που προσφέρει το τρέχον απόθεμα από μια μπουτίκ πολυτελείας- αντίθετα, παρέχουν σχεδόν 24ωρη, one-stop-shop λιανική πώληση πολυτελείας, σχεδόν χωρίς όρια, όλα μέσω Whatsapp ή Instagram DM.

Το σημερινό κλίμα πολυτέλειας ευνοεί αυτό το νέο μοντέλο λιανικής πώλησης. Τόσο οι μάρκες όσο και οι έμποροι λιανικής στοχεύουν στον εξαιρετικά εύπορο καταναλωτή, του οποίου οι δαπάνες δεν επηρεάζονται από το αβέβαιο οικονομικό κλίμα. «Οι κορυφαίοι καταναλωτές αποτελούν πλέον το 2% του συνόλου των καταναλωτών πολυτελείας στον κόσμο, αλλά αντιπροσωπεύουν το 40% της αγοράς και αυξάνονται», λέει η Federica Levato, εταίρος της εταιρείας συμβούλων Bain & Company.

Μαθητευόμενοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτοί οι αγοραστές είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ για τις ετικέτες πολυτελείας, τις νέες κυκλοφορίες, τις περιορισμένες εκδόσεις και τις τελευταίες συνεργασίες πολυτελείας.

Ταυτόχρονα, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αγοράσει κανείς μερικές από τις πιο περιζήτητες μάρκες πολυτελείας. Από τις μπαλαρίνες Chanel μέχρι τις τσάντες Birkin, οι πλούσιοι αγοραστές δυσκολεύονται να αποκτήσουν τα πιο περιζήτητα κομμάτια της μόδας. Αλλά για εκείνους που έχουν μετρητά να σκορπίσουν, οι προμηθευτές μόδας προσφέρουν μια λύση στους αυξανόμενους περιορισμούς της πολυτέλειας.

Το success story της Gab Waller

Η Gab Waller εργάζεται με πλούσιους και υψηλού προφίλ πελάτες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gab Waller (@gabwaller)

Τον Ιούνιο του 2018, ξεκίνησε την εταιρεία της ως fashion sourcer, αν και τότε αναφερόταν στον εαυτό της ως personal shopper.

Εξυπηρετεί πελάτες υψηλού προφίλ, ιδιώτες πελάτες με υψηλό διακριτικό εισόδημα και νεότερους πελάτες που επιθυμούν να αγοράσουν το πρώτο τους αντικείμενο πολυτελείας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gab Waller (@gabwaller)

Η ειδικότητά της είναι να προμηθεύεται κομμάτια μόδας υψηλών προδιαγραφών που έχουν εξαντληθεί και έχουν μεγάλη ζήτηση, ειδικά όταν πρόκειται για υποδήματα.

Όλα αυτά συμβαίνουν μέσω των DMs του Instagram ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για παράδειγμα, ένας πελάτης θα κάνει DM στο Instagram μου και θα πει: «Γεια σου, Γκαμπ, ψάχνω αυτό το παπούτσι στο μέγεθος 37. Μπορείς να το βρεις;»

Από εκεί και πέρα, η ομάδα της, αποτελούμενη από 10 άτομα και εκείνη ξεκινούν να το ψάχνουν. Κατά μέσο όρο, χρειάζονται 24 έως 48 ώρες για να βρουν το κομμάτι για τον πελάτη τους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GAB WALLER (@gabwallerdotcom)

«Καταλαβαίνω ότι τα ψώνια πολυτελούς μόδας μπορεί να φαίνονται εκφοβιστικά, οπότε με την επιχείρησή μου στοχεύω να το εξαλείψω αυτό», λέει η ίδια. «Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι και ο καθένας μπορεί να γίνει πελάτης μου. Το σύνθημά μου είναι ότι όλοι πρέπει να αισθάνονται σαν VIP».

Ακολουθούν μερικές συμβουλές στυλ για να ντύνεστε σαν πλούσιοι, σύμφωνα με την Waller

Μια απλή αλλαγή, όπως το να βάλεις ένα πουκάμισο στη μέση και να φορέσεις μια ζώνη, μπορεί να κάνει τη διαφορά ή το δέσιμο ενός μεταξωτού ή σατέν φουλαριού πάνω σε μια τσάντα αναβαθμίζει το αξεσουάρ και προσθέτει λίγη φινέτσα στην εμφάνιση.

Θα μπορούσατε να ξοδέψετε τα χρήματα που κερδίζετε με κόπο σε μια τσάντα Prada αξίας 5.000 δολαρίων ή σε ένα μπλουζάκι Versace αξίας 700 δολαρίων για να αναβαθμίσετε το προσωπικό σας στυλ. Ή, μπορείτε να εξοικονομήσετε αυτά τα χρήματα και να μάθετε πώς να κάνετε τα οικονομικά ρούχα να φαίνονται πιο αριστοκρατικά.

  • Το κλειδί για να ντύνεσαι σαν να είσαι πλούσια είναι να αποφεύγεις τα λογότυπα και να επενδύεις σε μια ωραία τσάντα.
  • Να αναζητάτε vintage κομμάτια και να εξετάζετε το κόστος ανά φθορά όταν αγοράζετε ρούχα.
  • Εξετάστε το κόστος ανά φθορά όταν κάνετε μια αγορά
  • Επενδύστε σε αξεσουάρ

Διαβάστε ακόμη

Τα σενάρια για τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών

Ο υπερτουρισμός απειλεί δελφίνια και φάλαινες

Oasis όπως… Τέιλορ Σουίφτ: Μπορεί η φρενίτιδα για τις συναυλίες να δώσει ώθηση στη βρετανική οικονομία; (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ