H εποχή της ηλεκτροκίνησης φέρνει και νέα δεδομένα σε ό,τι έχει να κάνει με τους πρωταγωνιστές της, με την Tesla να έχει καταφέρει εδώ και χρόνια να “πιάσει στον ύπνο” τους Ευρωπαίους, κερδίζοντάς τους ακόμα και μέσα στο σπίτι τους.
Η εταιρία που δημιούργησε ο Ελον Μασκ έχει καταφέρει να ξεπεράσει κάθε προσδοκία, όντας πλέον το σημείο αναφοράς και το μέτρο σύγκρισης για κάθε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία.
Αυτό παραδέχθηκε εμμέσως ο πρόεδρος της VW Herbert Diess, ο οποίος δήλωσε ότι στόχος της εταιρίας του είναι να βρεθεί στην πρώτη θέση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο μέχρι το 2025.
Ο ίδιος επισήμανε ότι η Τesla αποδεικνύεται σκληρότερος αντίπαλος από ό,τι αναμενόταν και ότι θα είναι μία πολύ σκληρή κόντρα μεταξύ των δύο εταιριών, αλλά αυτό δεν θα εμποδίσει την VW από το να προσπαθήσει να την ξεπεράσει.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Diess “δεν περιμέναμε τον άμεσο ανταγωνιστή μας από την Αμερική να είναι τόσο γρήγορος και τόσο καλά προετοιμασμένος”.
Πάντως αυτή η τακτική του Diess να φέρνει διαρκώς στις ομιλίες του ως μέτρο σύγκρισης την Tesla έχει επικριθεί αρκετές φορές. Ο Diess όμως επιμένει να αναδεικνύει την ευελιξία της Τesla θέλοντας να ασκήσει κριτική στις δυσκίνητες δομές της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Και όχι άδικα βεβαίως μιας και η Tesla προχωρά με διαρκή άλματα, ανοίγοντας φέτος το πρώτο ευρωπαϊκό gigafactory κοντά στο Βερολίνο. Μία κίνηση που απειλεί ευθέως τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες στο ίδιο τους το σπίτι, με τον Diess να έχει δηλώσει ότι περιμένει μία προκλητική άνοδο της Tesla το αμέσως προσεχές διάστημα.
Σε ό,τι αφορά τη δική του εταιρία, σύμφωνα με το newsauto, ο Diess θέλει να την τοποθετήσει στο Νο. 1 της παγκόσμιας παραγωγής ηλεκτρικών μέχρι το 2025, στηρίζοντας όλη αυτή την πρόθεσή του στην ευρεία γκάμα μοντέλων που πρόκειται να παρουσιάσει η εταιρία τα επόμενα χρόνια σε όλες τις κατηγορίες.
Το μεγαλύτερο εμπόδιο για αυτή την εξέλιξη είναι το μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ όπου κυριαρχεί η Tesla. Eκεί, η VW σκοπεύει να φθάσει το 10% της αγοράς των ηλεκτρικών μέχρι το 2025.
Ο χρόνος θα δείξει το κατά πόσο όλα αυτά θα γίνουν πραγματικότητα. Προς το παρόν, η μάχη της ηλεκτροκίνησης καλά κρατεί…
Διαβάστε ακόμη:
Sitel Greece: Πόσες προσλήψεις θα κάνει ο αμερικανικός «κολοσσός» στην Ελλάδα (pic)
Πλειστηριασμοί: Στο σφυρί συγκρότημα – «φιλέτο» 3 κτιρίων στο κέντρο των Χανίων
Fr. Andersen: «Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η Νορβηγία του Νότου» (pics)