Άλλη μια επιχείρηση του Γιάννη Αντετοκούνμπο και των αδελφών του κάνει εγκαίνια στην άλλη άκρη του Ατλαντικού ωκεανού. Μετά την ελληνική ταβέρνα που άνοιξε ο Έλληνας διεθνής σταρ των Μπακς στο Μιλγουόκι, με το όνομα «Avli» ή ελληνιστί Αυλή, το τελευταίο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, η συνέχεια στις… υπερατλαντικές business του δίνεται με διαφορά 2-3 εβδομάδων σε έναν άλλο κλάδο της αγοράς. Από την εστίαση στο λιανεμπόριο δηλαδή, με το νέο κατάστημα ρούχων, αξεσουάρ, δώρων και άλλων αποκλειστικών ειδών με το εμπορικό σήμα των Antetokounbros στο νεόδμητο ξενοδοχείο Trade Hotel, στην περιοχή Deer του υπερσύγχρονου γηπέδου της ομάδας του, Fiserv Forum.
Η πληροφορία ήταν γνωστή από τις αρχές του φετινού καλοκαιριού, όμως η διαφορά είναι ότι, σύμφωνα με τα τοπικά media, ως ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας του νέου retail store της οικογένειας Αντετοκούνμπο, έχει οριστεί αυτό το Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2023 και μάλιστα είδαν το φως σχετικές φωτογραφίες από τους εξωτερικούς χώρους του.
Η ανακοίνωση για το νέο opening αποδίδεται σε ανάρτηση του Θανάση Αντετοκούνμπο στα social media, ενώ οι Antetokounbros διαφημίζονται ως ένα «δυναμικό streetwear fashion brand».
Ρεπορτάζ «δίνει» και το BizTimes/Milwaukee Business News: Στην χωροταξική περιγραφή του καταστήματος, αναφέρεται ότι αυτό βρίσκεται διαμορφωμένο στη νοτιοδυτική γωνία του ισογείου του ξενοδοχείου, ενός 9όροφου Marriott Autograph Collection hotel, σε μια επιφάνεια με εμβαδόν 1.470 τετραγωνικών ποδών.
Το Trade Hotel υποδέχθηκε τους πρώτους πελάτες του τον περασμένο Μάϊο στην 420 W. Juneau Ave.
Η δε βιτρίνα του retail store των Αντετοκούνμπο έχει τοποθετηθεί δίπλα στο λόμπι του ξενοδοχείου και είναι προσβάσιμη μόνο από τον δρόμο.
Οι βιτρίνες καλύφθηκαν εσωτερικά από το πρωί της περασμένης Πέμπτης κατά μήκος της λεωφόρου West Juneau Avenue (434) και της North 5th Street, χωρίς να μπει σήμανση πριν από τα «αποκαλυπτήρια».
Ο χώρος σχεδιάστηκε με βάση τα signature χαρακτηριστικά του Trade, με οπτικοακουστικές οθόνες για μια «εμπειρία αγορών υψηλής ενέργειας».
Από το Μιλγουόκι, στο «Ελ.Βενιζέλος»
«Αυτή η συνεργασία θεωρείται θεμελιώδης για αυτό που προσπαθούμε να οικοδομήσουμε εδώ στην περιοχή Deer», δηλώνει ο Andy Inman, Chief Development Officer της NCG Hospitality, ο άνθρωπος που ευθύνεται για την ανάπτυξη του Trade Hotel, εξηγώντας την σημασία του νέου εγχειρήματος των αδελφών Αντετοκούνμπο για την πόλη.
Το πρώτο τους κατάστημα στο Μιλγουόκι, κατά τον ίδιο, αναμένεται να προσελκύσει τους φίλαθλους του μπάσκετ στην πόλη και να προσφέρει παράλληλα μια μοναδική εμπειρία αγορών στους κατοίκους, με ότι αυτό θα σημαίνει και επίπεδο εσόδων για την τοπική οικονομία.
«Η ιστορία της επωνυμίας των AntetokounBros αποτελεί ένα τέλειο συμπλήρωμα αυτής του Trade Hotel και του στόχου μας να δημιουργήσουμε διασυνδέσεις σε όλη την περιοχή», συμπληρώνει.
Το opening του Σαββάτου θα σηματοδοτήσει το επιχειρηματικό ντεμπούτο του brand στις ΗΠΑ, προσθέτουν τα αμερικανικά media, σε συνδυασμό με την παρουσία του στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπου άρχισε τις πωλήσεις του από το 2022, με το σύνθημα «We Are All Bros», με τα προϊόντα των Antetokounbros να είναι διαθέσιμα στους καταναλωτές και online.
Το απόγευμα της 7ης Οκτωβρίου θα οργανωθεί μια μεγάλη γιορτή εγκαινίων (1-8 μ.μ.), με υπογραφή αυτογράφων από τους Αντετοκούνμπο στις 6 μ.μ., όπως επισημαίνεται.
Η «εξαιρετική ευκαιρία» και ο… θετικός οιωνός
Γιάννης, Θανάσης, Κώστας και Άλεξ Αντετοκούνμπο αξιοποιούν το brand Antetokounbros κάτω από την «ομπρέλα» της αναπτυσσομένης επιχειρηματικής τους «αυτοκρατορίας» Ante Inc, σχολιάζει ο τοπικός τύπος και υπενθυμίζει τις ανακοινώσεις του Ιουνίου για την δημιουργία της μητρικής εταιρείας, η οποία ιδρύθηκε για να επιβλέπει ένα παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο επιχειρήσεων, επενδυτικών περιουσιακών στοιχείων, συμμετοχών, brands και οργανισμών με κοινωνική δράση, δικής τους ιδιοκτησίας.
Ως παραδείγματα παρατίθενται οι παμπολλές επενδύσεις της οικογένειας σε Ελλάδα και ΗΠΑ, σε αθλητικά franchise (Nashville SC/ Major League Soccer και Milwaukee Brewers), σε «πράσινα» funds σε συνεργασία με την Calamos Investments του ομογενή δισεκατομμυριούχου Τζον Κάλαμος, στην εταιρεία αθλητικών ποτών Ready Nutrition, την Candy Funhouse, την Anditote Health, την WatchBox, τη συνεργασία με τον «κολοσσό» της Nike, την πρόσφατη απόκτηση μειοψηφικού μεριδίου στα Ελληνικά Οινοποιεία, αυτές στο real estate κ.ά. και φυσικά το Charles Antetokounmpo Family Foundation.
«Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την ομάδα μας», δήλωσε ο Dylan Wondra, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ante Inc., σε σχέση με το ξεκίνημα του νέου καταστήματος των Antetokounbros.
«Το άνοιγμα του πρώτου μας καταστήματος με έδρα τις ΗΠΑ ακριβώς στην καρδιά της περιοχής Deer, ταιριάζει απίστευτα στα σχέδιά μας, καθώς το Μιλγουόκι δεν είναι μόνο το σπίτι των Μπακς, αλλά και ένα δεύτερο σπίτι για τον Γιάννη και την οικογένεια του. Είμαστε βαθιά ευγνώμονες για την ευκαιρία αυτή, να μοιραστούμε τα προϊόντα και το πάθος μας μαζί με την ομάδα του Trade».
Τα συνολικά έσοδα του Γιάννη Αντετοκούνμπο, εντός και εκτός παρκέ, για το 2023 εκτιμάται ότι θα εκτιναχθούν στα 87,6 εκατ. δολ.
Ωστόσο, αν συνυπολογισθούν οι… ρυθμοί με τους οποίους τολμά πλέον, ολοένα και συχνότερα, την συμμετοχή του σε νέα επενδυτικά ή επιχειρηματικά projects, μάλλον δεν θα αργήσει να σπάσει το «φράγμα» των 100 εκατ. δολ. σε ετήσια βάση.
Παράλληλα, επικρατεί αγωνία για το αν ο Greek Freak θα ανανεώσει για άλλη μια φορά το «χρυσό» συμβόλαιο του με τους Μπακς, αν και το γεγονός ότι εστιάζει στην πόλη του Μιλγουόκι για τις νέες επιχειρηματικές δραστηριότητές του εκλαμβάνεται από πολλούς ως «θετικός οιωνός» για το μέλλον του στα «ελάφια», παρότι τον «πολιορκούν» κατά καιρούς και άλλες σημαντικές ομάδες του Ν.Β.Α.
Διαβάστε ακόμη
Ξέσπασε «πόλεμος» δικαστών με κυβέρνηση και ΕΦΚΑ για τις συντάξεις
Οι Έλληνες εφοπλιστές πρωτοπορούν και στη ναυπήγηση πράσινων πλοίων (pics)
Reckitt Benckiser: Λουκέτο και πωλητήριο στο εργοστάσιο στην Εύβοια παρά τα κέρδη (pic)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ