Ισως η οικονομική κρίση και σίγουρα η μόδα από το εξωτερικό, οδήγησε κάποιους… λίγους μάνατζερ της ελληνικής αγοράς ΚΑΙ του αυτοκινήτου στην επιλογή influencers – πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο θα τραβήξουν βλέμματα στα προϊόντα τους.
Τώρα το ποιοι είναι ακριβώς οι… influencers που επιλέχτηκαν στην Ελλάδα και τι κοινό τραβάνε μ’ αυτή την αμφιλεγόμενη -ιδιαίτερα για το αυτοκίνητο- προβολή, μάλλον θα πρέπει να απασχολήσει σημαντικά τόσο τα ίδια τα στελέχη όσο και τους προϊσταμένους τους…
Γιατί άλλο να επιλέγεις ως «πρεσβευτή» της μάρκας σου για παράδειγμα έναν αθλητή, έναν Ολυμπιονίκη τον οποίο και έχεις ενημερώσει σχετικά με το πώς προβάλλεται σωστά ένα αυτοκίνητο και τι μηνύματα πρέπει να περάσει, πέρα του προϊόντος και άλλο έναν άσχετο, που από τα ρούχα, και τα burgers, πιάνει στα χέρια του τιμόνι, γιατί έχει πολλούς followers στους λογαριασμούς τους…
Εχουμε δει παράδειγμα -που μας επισύναψαν και αναγνώστες μας- social media «influencer» εταιρείας, να προβάλει με video το πόσο χαρούμενη είναι που οδηγεί αυτό το αυτοκίνητο, δίνοντας μηνύματα με τη λάθος θέση οδήγησης που είχε αλλά και τη ζώνη ασφαλείας, που δεν χρησιμοποιούνταν, γιατί έκρυβε το… μπούστο!
Τους τελευταίους μήνες λοιπόν κάποιες -λίγες- εταιρείες έχουν δαπανήσει πολλές χιλιάδες ευρώ για να συμφωνήσουν με κάποιους influencers να αναρτούν στα social media διάφορα θετικά σχόλια για τα μοντέλα τους, προσπαθώντας να πείσουν υποψήφιους αγοραστές.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto