Στο Γουδή, απέναντι απ’ το νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» ξεκίνησε το νέο πρότζεκτ της efood με το οποίο θα επιχειρήσει να μπει πιο δυναμικά στο χώρο της «μικρής λιανικής» μέσα από μία νέα πρόταση στο χώρο των convenience stores. Το «efood local» όπως ονομάζεται το νέο concept φυσικού καταστήματος που επιχειρεί να προωθήσει η γνωστή πλατφόρμα δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, με βασικά στοιχεία του καταστήματος την γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, ενώ ενσωματώνει μεγάλη κάβα, καπνικά και είδη mini market, με κωδικολόγιο κυρίως γύρω από το φαγητό και τα snack.
«Το νέο πρότζεκτ έχει το DNA του efood θέτοντας ως στόχο να κάνει εύκολη την καθημερινότητα μας. Θέλουμε να πάμε μπροστά το κομμάτι των convienience stores. Και αυτό θα το κάνουμε συνδυάζοντας κατηγορίες προϊόντων αλλά και αξιοποιώντας τις τεχνολογικές λύσεις. Θέλουμε τις συνέργειες μεταξύ ψηφιακού και φυσικού κόσμου. Να φέρουμε στο φυσικό κατάστημα την ευκολία και την εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών του efood», σημείωσε κατά τη χθεσινή παρουσίαση ο Γενικός Διευθυντής Quick Commerce της efood κ. Χάρης Τάκας. Προανήγγειλε και πρόγραμμα CSR με κέντρο τη γειτονιά.
Τα καταστήματα θα λειτουργούν όλες τις μέρες το χρόνο με διευρυμένο ωράριο από τις 8 το πρωί έως τις 12 το βράδυ. «Όλα θα γίνουν ανάλογα με τις ανάγκες της γειτονιάς», σύμφωνα με τον κ. Τάκα. Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο κάποια καταστήματα να λειτουργούν και επί 24ωρης βάσης.
Όπως εξήγησε μετά τη λειτουργία του δεύτερου καταστήματος στο Χαλάνδρι θα ακολουθήσει μία περίοδος δοκιμών πριν ξεκινήσει η διαδικασία ανάπτυξης του δικτύου. «Θα προσπαθήσουμε να τελειοποιήσουμε το μοντέλο μας και να κάνουμε τυχόν παρεμβάσεις που θα χρειαστούν ούτως ώστε σε λίγους μήνες εντός του α’ εξαμήνου του 2025, να έχουμε ένα σαφές πλάνο γύρω απ’την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων», σημείωσε ο κ. Τάκας επιβεβαιώνοντας πως το πρότζεκτ θα είναι διαθέσιμο για ανάπτυξη μέσω franchise.
Χαρακτηριστικά της επέκτασης πάντως θα είναι τα καταστήματα να βρίσκονται σε κεντρικά σημεία, με έντονη διέλευση και με χαμηλή ταχύτητα, καθώς και να υπάρχει πυκνοκατοίκηση. Η Αθήνα επί του παρόντος αποτελεί το πρώτο μέρος που επικεντρώνεται η εταιρεία.
Το νέο πρότζεκτ θα κινηθεί παράλληλα με την ήδη υπάρχουσα αλυσίδα των περίπου 50 μικρών καταστημάτων Kiosky’s, τα οποία κληρονόμησε από την εξαγορά εταιρειών του ομίλου Μούχαλη. Σύμφωνα πάντως με τον κ. Τακά το νέο πρότζεκτ δεν πρόκειται να ‘κανιβαλίσει’ τα Kiosky’s αν και παραδέχθηκε πως εάν στο μέλλον κάποιος απ’ τους συνεργάτες franchisees των Kiosky’s, που ήδη είναι 50 καταστήματα, θέλει να κάνει τη μετάβαση στο νέο πρότζεκτ τότε θα μπορεί υπό προϋποθέσεις.
Σύμφωνα με τον κ. Τάκα η εταιρεία δεν ρίσκαρε να δοκιμάσει να αλλάξει το μοντέλο των Kiosky’s που είναι πετυχημένο και γι αυτό επέλεξε να το κάνει δημιουργώντας απ’ το μηδέν μία νέα πρόταση για να δοκιμαστεί χωρίς μεγάλο ρίσκο.
Διαβάστε ακόμη
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ