Η παραγωγή των ηλεκτροκίνητων μοντέλων τής Audi πλέον έχει αρχίσει να γίνεται έντονη καθημερινότητα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η ανάγκη να αλλάξουν κάποια δεδομένα που αφορούν και στην εικόνα που χαρακτηρίζει την εταιρεία ως τώρα.
Η απόφαση να διαχωριστούν σχετικά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της από αυτά με κινητήρα εσωτερικής καύσης σημαίνει πολυεπίπεδες διαφοροποιήσεις.
Μία από αυτές έχει να κάνει και μια βασική αλλαγή. Το εμπορικό σήμα της, οι τέσσερις τεμνόμενοι κύκλοι, πλέον θα είναι «δισδιάστατοι», με λεπτότερη περίμετρο και μονόχρωμοι.
Αυτό σημαίνει ότι πλέον δεν θα υπάρχει η απαστράπτουσα εικόνα τους η οποία οφείλεται στη χρήση χρωμίου.
Το τελευταίο έχει ταυτιστεί με το εμπορικό σήμα της Audi και -μεταξύ άλλων- σημαίνει και την έμφαση στην πολυτέλεια και στην ποιότητα.
Ωστόσο, πλέον, τα στελέχη της εταιρείας αποφάσισαν να σταματήσουν τη χρήση του συγκεκριμένου υλικού, τόσο για λόγους αισθητικής όσο και προστασίας του περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Frederik Kalisch, επικεφαλής Στρατηγικής τής εταιρείας: «Η Audi, ως μια προοδευτική, πολυτελής μάρκα, έχει ως στόχο σύγχρονους πελάτες που εκτιμούν την υψηλή ποιότητα σχεδίασης και την προσοχή στη λεπτομέρεια.
»Σήμερα, υπάρχουν μόνο δύο βασικές τάσεις στην παρουσίαση της εταιρείας και στο σχεδιασμό προϊόντων που εκφράζουν ακριβώς αυτήν την κορυφαία ποιότητα: Δηλαδή, αφενός το ισχυρό και το πολύ τολμηρό στοιχείο και αφετέρου το συγκρατημένο, αγνό και ξεκάθαρο».
Αναφορικά με την επιλογή να μετατραπεί η μορφοποίηση των τεμνόμενων κύκλων σε δισδιάστατη από τρισδιάστατη, ο κ. Kalisch δήλωσε σχετικά: «Οι δισδιάστατοι κύκλοι εμφανίστηκαν για πρώτη φορά το 2016, ως συνέπεια της απόφασης για την ψηφιοποίηση της εταιρείας. Ουσιαστικά, έγινε για να απεικονίσει τα δαχτυλίδια με τρόπο που ταιριάζει στο (ψηφιακό) μέσο. Η τρισδιάστατη απεικόνισή τους οθόνες δύο διαστάσεων δεν θα πληρούσε τις τεχνικές και αισθητικές απαιτήσεις μας.
»Το εταιρικό λογότυπό μας εξ ορισμού είναι έντονα γραφικό -κάτι που αποτελεί πλεονέκτημα- και δείχνει υπέροχο σε δύο διαστάσεις. Για να διασφαλίσουμε μια συνεπή παρουσία της επωνυμίας μας σε όλους τους τομείς επαφής με τους πελάτες μας, συντονισθήκαμε με την ομάδα στο Τμήμα Σχεδιασμού για να ξεκινήσουμε τη διαδικασία επανασχεδιασμού των κύκλων στα οχήματά μας».
Διαβάστε ακόμη:
ΟΟΣΑ: Ανάπτυξη 6,7% φέτος και 1,6% το 2023 για την ελληνική οικονομία
Goldman Sachs: Γιατί θα κινηθούν σε «ρηχά νερά» οι ευρωπαϊκές μετοχές το 2023 (πίνακες)
Ο Μασκ έχασε $100 δισ. το 2022 αλλά παραμένει ο πλουσιότερος άνθρωπος στον πλανήτη