Η δημόσια ομολογία ενός επισκόπου ενώπιον πολλών παιδιών, πως «ο Άγιος Βασίλης δεν υπάρχει» και οι ισχυρισμοί του πως «η Coca Cola, χρησιμοποιεί την εικόνα του για να διαπιστευθεί ως φορέας υγιών αξιών» προκαλούν θύελλα διαμαρτυριών στην Ιταλία.
Ο επίσκοπος Antonio Staglianò από τη Σικελία, έκανε τις συγκεκριμένες αναφορές στο πλαίσιο ενός φεστιβάλ και ενώπιον πολλών παιδιών προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις από γονείς και μέσα ενημέρωσης τα οποία τον κατηγόρησαν για την απογοήτευση που προκάλεσε στο ακροατήριο του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο επίσκοπος, στην δημόσια ομολογία του έσπευσε επίσης να υπογραμμίσει ότι «το κόκκινο ένδυμα του Άγιου Βασίλη επιλέχθηκε από την αμερικάνικη εταιρεία αποκλειστικά για διαφημιστικούς σκοπούς»!
Oι εξαγριωμένοι γονείς δεν μπορούν να αντιληφθούν τον λόγο της «αποκάλυψης» του Antonio Staglianò. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Corriere della Sera αποκάλεσε σε άρθρο της τον επίσκοπο “Grinch” προσομοιάζοντας τον με τον αντικοινωνικό χαρακτήρα της γνωστής ταινίας με τον Jim Carrey, ο οποίος προσπαθεί να χαλάσει το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα.
Τα έκανε χειρότερα…
Ωστόσο το θέμα δεν έληξε σε αυτό το σημείο. Λίγο αργότερα ο επίσκοπος Staglianò επιχείρησε να δικαιολογήσει την στάση του παρακαλώντας ακόμα μεγαλύτερη αναστάτωση…
«Είπα ότι ο Άγιος Βασίλης δεν είναι ένα ιστορικό πρόσωπο όπως ο Άγιος Νικόλαος, από τον οποίο αφαιρέθηκε ο φανταστικός χαρακτήρας» σημείωσε.
Μάλιστα ο επίσκοπος επιτέθηκε κατά του Αμερικανικού κολοσσού, λέγοντας πως «με όλο τον σεβασμό για τον κατασκευαστή της Coca Cola που εφηύρε τον Άγιο Βασίλη, το καθήκον του επισκόπου είναι να ανακοινώνει την ευαγγελική φιλανθρωπία, επίσης μέσω αυτών των συμβόλων της λαϊκής κουλτούρας. Είναι ένας τρόπος να κάνουμε ποπ-θεολογία και να ανακτήσουμε το αληθινό νόημα της χριστιανικής παράδοσης των Χριστουγέννων. Κατά τα άλλα, τα παιδιά ξέρουν ότι ο Άγιος Βασίλης είναι είτε ο μπαμπάς, είτε ο θείος. Άρα λοιπόν δεν υπάρχει κανένα “κομματιασμένο” όνειρο».
Μετά από το διευκρινιστικό σχόλιο που χειροτέρεψε τα πράγματα, αναγκάστηκε να επέμβει ο επικεφαλής των Κοινωνικών Επικοινωνιών της επισκοπής του Νότο, εκφράζοντας τη λύπη του για την «απογοήτευση των μικρών παιδιών» και να διαβεβαιώσει ότι οι προθέσεις του επισκόπου ήταν διαφορετικές.
Διαβάστε ακόμη
Η μετάλλαξη Όμικρον και τα νέα περιοριστικά μέτρα απειλούν τις αγορές
«Βουλιάζει» η ναυλαγορά των capesize φορτηγών – Μειώθηκε κατά 43,5% σε μέσα σε μία εβδομάδα
Όμιλος Goldair: Τα μεγάλα στοιχήματα και η είσοδος σε νέες αγορές