Στο εξώφυλλο του περιοδικού Time για την τεράστια επιτυχία του επιχειρηματικού brand της Skims βρέθηκε για πρώτη φορά η σταρ των ριάλιτι, Κιμ Καρντάσιαν. Όμως, ως επιτυχημένη businesswoman δεν επαναπαύεται στις… δάφνες της σχεδιάζοντας την περαιτέρω ανάπτυξη της φίρμας της με τη δημιουργία ανδρικής γραμμής, αλλά και το άνοιγμα των πρώτων φυσικών καταστημάτων μέσα στην επόμενη χρονιά.
Η εταιρεία εσωρούχων ήδη τοποθέτησε από το έγκριτο αμερικανικό περιοδικό ανάμεσα στις 100 πλέον επιδραστικές εταιρείες, με αποτίμηση στα 3,2 δισ. δολάρια το 2022, που γιγάντωσε περαιτέρω την προσωπική περιουσία της δημιουργού της. Όμως, στόχος της Κιμ Καρντάσιαν είναι να μεταφέρει τα ήδη δημοφιλή προϊόντα της φίρμας, πέρα από το ηλεκτρονικό εμπόριο και στο φυσικό λιανεμπόριο, καταρχάς στις Ηνωμένες Πολιτείες και σταδιακά σε όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείου Bloomberg, το πρώτο κατάστημα της Skims θα ανοίξει τις πύλες του στο Λος Άντζελες, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024. Η τοποθεσία δε, για την ναυαρχίδα της αλυσίδας έχει ήδη επιλεγεί, πάνω στη διάσημη λεωφόρο Sunset Boulevard στο ελιτίστικο Δυτικό Χόλυγουντ.
«Η Κιμ και εγώ οραματιστήκαμε ένα μέλλον, όπου χρόνια μετά, θα υπάρχει ένα κατάστημα της Skims σε όλα τα μέρη του κόσμου, όπου μπορεί να βρει κανείς ένα κατάστημα της Apple ή της Nike» σχολίασε ο Τζενς Γκρέντε, ο Σουηδός επιχειρηματίας και CEO που δημιούργησε την εταιρεία με τη «βασίλισσα» των ριάλιτι.
Η Skims, που ξεκίνησε με πρώτη βάση τους διάσημους κορσέδες που επανέφερε στη μόδα η Κιμ, δημιουργήθηκε το 2019 πουλώντας απευθείας ηλεκτρονικά τα προϊόντα της στους καταναλωτές. Όσο η φίρμα εσωρούχων γινόταν όλο και πιο δημοφιλής, προσθέτοντας και άλλες γραμμές προϊόντων, όπως μαγιό και πιτζάμες, το brand «μπήκε» και σε μεγάλα πολυκαταστήματα, όπως το Nordstrom Inc. και το Saks Fifth Avenue.
Σταδιακά, επίσης, δημιούργησε και προσωρινά pop-up σημεία πώλησης στο Rockefeller Center και στο αγγλικό πολυκατάστημα Selfridges. Όμως, η βάση του μεγαλύτερου μέρους των πωλήσεων της εταιρείας παρέμενε ηλεκτρονική.
Η εμπορική επιτυχία και η υψηλή ζήτηση οδήγησε τους ιδρυτές της να αποφασίσουν, πλέον, να ρισκάρουν και την είσοδο στο λιανεμπόριο, με την έναρξη της δημιουργίας των πρώτων φυσικών καταστημάτων της Skims.
Εκτός από την ναυαρχίδα στο Λος Άντζελες, η εταιρεία στοχεύει στα εγκαίνια τουλάχιστον τεσσάρων καταστημάτων την ερχόμενη χρονιά, με προτεραιότητα σε πόλεις, όπως το Ντάλας, το Μαϊάμι και η Ατλάντα.
Ωστόσο, ψηλά στην ατζέντα βρίσκεται και η επέκταση στο εξωτερικό, δεδομένου πως τα στοιχεία στο online κατάστημα της φίρμας δείχνουν πως περίπου το 20% των παραγγελιών αφορούν καταναλωτές από το εξωτερικό. Έτσι, στο στόχαστρο έχει μπει το Παρίσι (για την ευρωπαϊκή αγορά) και το Χονγκ Κονγκ (για την κινεζική και ευρύτερη ασιατική αγορά).
Παράλληλα, στην τελική ευθεία έχει μπει και η δημιουργία της πρώτης ανδρικής γραμμής της γραμμής, που εκτιμάται ότι θα κάνει πρεμιέρα τον ερχόμενο Οκτώβριο!
Τα δεδομένα αυτά έχουν ήδη γιγαντώσει την εταιρεία που το 2022 είχε αξία στα 3,2 δισ. δολάρια. Και κάθε χρονιά ο πήχης ανεβαίνει.
Για τη φετινή χρονιά, οι εκτιμήσεις για τις επιδόσεις της Skims κάνουν λόγο για εκτιμώμενες πωλήσεις της τάξεως των 750 εκατ. δολαρίων, σε σχέση με τα περίπου 500 εκατ. δολάρια πέρυσι. Σύμφωνα με τον Γκρέτε, η εταιρεία κινείται φέτος με ρυθμούς ανάπτυξης στο 75% σε ετήσια βάση!
Δεν είναι τυχαίο ότι στα οικονομικά σχέδια της εταιρείας βρίσκεται μακροπρόθεσμα και η ένταξη της στο Χρηματιστήριο, αν και ο στόχος για την ώρα φαντάζει μακρινός. Στο μεταξύ η εταιρεία συνεχίζει να στηρίζεται σε ιδιωτικά κεφάλαια και επενδυτές για την άντληση νέων κονδυλίων για την επέκταση της, όπως τα funds του Lone Pipe Capital, του Thrive Capital και του Imaginary Ventures.
Διαβάστε ακόμη
ΥΠΕΘΟ: Νέου τύπου φοροέλεγχοι για έξτρα έσοδα και παροχές
Ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη: Προς νέο γύρο μεγάλων αλλαγών στην αγορά των 3 δισ. (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ