search icon

business stories

Guinness: Η επιτυχημένη καμπάνια έκανε τις παμπ να ξεμείνουν από την ιρλανδική μπίρα

Η ιρλανδική μάρκα αψηφά τη γενική τάση μείωσης των πωλήσεων

Guinness

Ταβάνι έχει «χτυπήσει» η ζήτηση για τα προϊόντα της Guinness, καθώς όπως φαίνεται είναι στην κορυφή των προτιμήσεων της Gen Z.
Και αυτό, σύμφωνα με τον βρετανικό Guardian, από τη στιγμή που φωτογραφήθηκε με μπύρα στο χέρι η Κιμ Καρντάσιαν.

Από εκείνη τη στιγμή, η ζήτηση εκτοξεύτηκε για την ιρλανδική μπίρα που είναι διάσημη για τον παχύ και σταθερό αφρό της, αλλά και τα 119,5 δευτερόλεπτα… αγωνίας που απαιτεί το ιδανικό σερβίρισμα για να καταναλωθεί στην τέλεια εκδοχή της.

Η ζήτηση, λοιπόν, έχει γίνει πονοκέφαλος για την Diageo η οποία δεν μπορεί να αυξήσει την προσφορά, καθώς η ζυθοποιία της στο Δουβλίνο λειτουργεί ήδη με πλήρη δυναμικότητα. Ένας εκπρόσωπος της Diageo είπε ότι τον περασμένο μήνα διαπίστωσε τεράστια ζήτηση των καταναλωτών για Guinness στη Μεγάλη Βρετανία.

«Έχουμε μεγιστοποιήσει την προσφορά και εργαζόμαστε προληπτικά με τους πελάτες μας για να διαχειριστούμε τη διανομή για να εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά», πρόσθεσαν.

Η Καρντάσιαν και η Ροντρίγκο

Η Diageo το πλαίσιο της διαφημιστικής εκστρατείας της συνεργάζεται με influencers τα τελευταία χρόνια για να ανεβάσει το προφίλ της Guinness. Και όπως φαίνεται το πέτυχε πέρα από τις προσδοκίες. Η Καρντάσιαν έγινε πρωτοσέλιδο πέρυσι όταν φωτογραφήθηκε κρατώντας ένα ποτήρι με Guinness σε μια παμπ του Λονδίνου, ενώ η Ολίβια Ροντρίγκο φορούσε ένα μπλουζάκι «Guinness is good 4U» κατά τις εμφανίσεις της στο Δουβλίνο φέτος.

Η ιρλανδική μάρκα αψηφά τη γενική τάση μείωσης των πωλήσεων και πετυχαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ενώ η συνολική ποσότητα μπίρας που πωλήθηκε μειώθηκε ελαφρά μεταξύ Ιουλίου και Οκτωβρίου, κατά την ίδια περίοδο η ζήτηση για βαρελίσια Guinness αυξήθηκε κατά περισσότερο από 20%, σύμφωνα με τους αναλυτές του κλάδου CGA.

Viral marketing

Η επωνυμία έχει επωφεληθεί από το viral marketing που προσφέρει στους πότες που μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο από το τέλειο -ή όχι και τόσο- ποτήρι Guinness. Στις φωτoγραφίες και στα βίντεο που αναρτούν οι πότες προσπαθούν να πετύχουν στο ακέραιο τις οδηγίες της εταιρείας για το τέλειο σερβίρισμα. Για παράδειγμα το ποτήρι πρέπει κατά το σερβίρισμα να γέρνει σε γωνία 45 μοιρών. Αν η διαδικασία ακολουθηθεί κατά γράμμα, το περιεχόμενο δεν θα χυθεί, υποστηρίζεται.

Δεν είναι όμως ώρα να αρχίσετε να αποθηκεύετε στο σούπερ μάρκετ ακόμα. Η Wetherspoon, ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες της χώρας με περισσότερες από 800 παμπ, έχει καθησυχάσει τους πελάτες ότι είχε «πλήρη προσφορά Guinness».

«Οι θεοί της μόδας χαμογέλασαν στην Guinness, η οποία προηγουμένως καταναλωνόταν από άτομα της ηλικίας μου, αλλά τώρα υιοθετήθηκε ευρέως από τις νεότερες γενιές», δήλωσε ο Tim Martin, 69χρονος ιδρυτής της Wetherspoon που διαθέτει περισσότερες από 800 παμπ. Η εταιρεία ελπίζει ότι η Guinness θα ήταν σε θέση να «αυξήσει την παραγωγή… κάτι που πάντα κατάφερνε να κάνει τις προηγούμενες περιόδους των Χριστουγέννων» και καθησυχάζει τους πελάτες της ότι δεν χρειάζεται να αρχίσουν να στοκάρουν από το σούπερ μάρκετ.

Διαβάστε ακόμη

TeamViewer: Εξαγόρασε την 1E της Carlyle Group έναντι $720 εκατ.

Πόθεν έσχες: Η προθεσμία για τις δηλώσεις 2022-2023 – Σε λειτουργία η πλατφόρμα

Thames Water: Τα μετρητά τελειώνουν το χρέος μεγαλώνει

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version