Ακούγεται τρελό, αλλά είναι αληθινό: Ένας ανανάς 400 δολαρίων πωλείται μέσω του ειδικού πωλητή φρούτων και λαχανικών Melissa’s Produce με έδρα την Καλιφόρνια, ανέφερε το CNN. Ο ανανάς Rubyglow, που δημιουργήθηκε από τον κολοσσό τροφίμων Fresh Del Monte, διαθέτει ένα σπάνιο κόκκινο εξωτερικό και μια γλυκιά γεύση. Η Melissa’s εμπορεύεται τον ανανά ως «το απαύγασμα των φρούτων πολυτελείας» και ελπίζει ότι τουλάχιστον οι καλοφαγάδες θα δουν την ελκυστικότητα του προϊόντος.
«Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για κάτι που είναι ξεχωριστό», δήλωσε στο CNN η Σίντι βαν Ρίσγουικ, στρατηγική αναλύτρια φρέσκων προϊόντων για την παγκόσμια ερευνητική ομάδα της Rabobank. «Υπάρχει πάντα μια μικρή αγορά για εστιατόρια υψηλότερης ποιότητας, για καλοφαγάδες ή ορισμένα διαδικτυακά κανάλια».
Rare $400 Rubyglow pineapple was introduced to the US this month. It already sold out. https://t.co/70UFX3SJW2
— USA TODAY Money (@USATODAYmoney) May 21, 2024
Η Del Monte πέρασε περισσότερα από 15 χρόνια αναπτύσσοντας τον ανανά Rubyglow, ο οποίος τελικά ήρθε στην αγορά νωρίτερα φέτος στην Κίνα. Η εταιρεία έχει πειραματιστεί με το τροπικό φρούτο στο παρελθόν, λανσάροντας το 2020 τον ανανά Pinkglow (ονομάστηκε έτσι λόγω της ροζ σάρκας του), ο οποίος πουλιόταν αρχικά για 50 δολάρια. Ωστόσο, με το Rubyglow, η Del Monte φτάνει σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο όσον αφορά τα φρούτα πολυτελείας.
Η Melissa’s Produce παρήγγειλε μόλις 50 ανανάδες Rubyglow και πούλησε περίπου τους μισούς από αυτούς σε ένα μήνα, είπε στο CNN ο Ρόμπερτ Σούλερ, διευθυντής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας. Μερικά τεμάχια έχουν πάει σε εστιατόρια στη Νότια Καλιφόρνια και το Λας Βέγκας, όπου τοποθετούνται σε προθήκες, όχι στο μενού.
«Υπάρχει μια αγορά για αυτό», είπε ο Σούλερ. Αλλά αναγνώρισε επίσης ότι «δεν είναι για όλους».
Διαβάστε ακόμη
UBS: Η μείωση των επιτοκίων από την ΕΚΤ στις 6 Ιουνίου έχει «κλειδώσει» (πίνακας)
Τα χρωματιστά πλαστικά παράγουν περισσότερα μικροπλαστικά
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ