Ο οίκος μόδας Givenchy αποκάλυψε τη νέα του παγκόσμια καμπάνια για την ανδρική κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023.
Για να δώσει νέο αέρα στην καμπάνια, ο γαλλικός οίκος «στρατολόγησε» τον αστέρα της K-Pop, Taeyang.
Ο Taeyang φωτογραφήθηκε στη Σεούλ από τον διευθυντή δημιουργικού του οίκου, Μάθιου Μ. Γουίλιαμς σε μινιμαλιστικά σκηνικά.
Στη νέα του συλλογή ο Γουίλιαμς αναδεικνύει το όραμά του για τη νέα κομψότητα.
Ο Taeyang φορά ένα κατά παραγγελία μαύρο κοστούμι που ράφτηκε στο ατελιέ ραπτικής ανδρικών ενδυμάτων του Givenchy. Επίσης φωτογραφήθηκε με παντελόνι παραλλαγής, που δείχνει την τάση του σχεδιαστή στον υβριδισμό του τζιν με την ιαπωνική τέχνη τής αποδόμησης και επιδιόρθωσης υφασμάτων, boro.
«Ο Taeyang είναι φίλος και για μένα η δημιουργικότητα και οι προσωπικές του αξίες τον καθιστούν ιδανικό πρεσβευτή του Givenchy» είπε ο Μάθιου Μ. Γουίλιαμς. «Μπορείς να νιώσεις την παρουσία του: έχει αυτή την χαλαρή, μοντέρνα κομψότητα και ένα πλεονέκτημα -νιώθει ξεκάθαρα άνετα με τα ρούχα και πραγματικά προσωποποιεί τη νέα αισθητική του οίκου».
Ο Νοτιοκορεάτης τραγουδιστής, τραγουδοποιός και χορευτής έκανε το ντεμπούτο του το 2006 ως μέλος του συγκροτήματος της K-pop, Big Bang.
Διαβάστε ακόμη
Έκθεση ΔΝΤ: Ανάπτυξη στην παγκόσμια οικονομία 3% και πληθωρισμός 6,8% το 2023 (tweets)
Τράπεζα της Ελλάδος: Αύξηση στη ζήτηση για στεγαστικά δάνεια το β’ τρίμηνο 2023
Big Solar: «Champion» με… big score στις οικονομικές επιδόσεις (pic)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ