Έχασε τη μάχη για το εμπορικό σήμα η γαλλική εταιρεία Societe du Tour de France από γερμανική αλυσίδα γυμναστηρίων, έπειτα από απόφαση δικαστηρίου που έκρινε ότι είναι απίθανο οι άνθρωποι να συγχέουν τον διάσημο ποδηλατικό Γύρο της Γαλλίας με μια παρόμοια φράση για τα ρούχα και τις υπηρεσίες του γυμναστηρίου.

Όπως αναφέρει το Reuters, η Societe du Tour de France προσέφυγε στο δεύτερο κορυφαίο δικαστήριο της Ευρώπης όταν το ευρωπαϊκό γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας EUIPO επέτρεψε στο FitX να κατοχυρώσει το σήμα Tour de X για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, όπως παιχνίδια και αθλητικός εξοπλισμός.

Η γαλλική εταιρεία κατέχει το δικαίωμα της έκφρασης Tour de France ή Le Tour de France για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. «Το κοινό δεν θα συγχέει τα σήματα παρά την ταυτότητα ή την ομοιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών», δήλωσαν οι δικαστές, καθώς το δικαστήριο απέρριψε την προσφυγή της Societe du Tour de France.

«Το μόνο κοινό στοιχείο μεταξύ των σημάτων , το “tour de”, έχει ασθενή διακριτικό χαρακτήρα και ο βαθμός ομοιότητας μεταξύ των σημάτων είναι χαμηλός», ανέφεραν υποστηρίζοντας ότι το στοιχείο αυτό αποτελεί μια περιγραφική έκφραση που χρησιμοποιείται πολύ συχνά σε ποδηλατικούς αγώνες και παρόμοιες εκδηλώσεις και έχει διακριτικό χαρακτήρα.

Σύμφωνα με το Reuters, μπορεί να ασκηθεί έφεση κατά της απόφασης στο Δικαστήριο της ΕΕ, που είναι το ανώτατο ευρωπαϊκό δικαστήριο.

Διαβάστε ακόμη

Στρατηγική συνεργασία Προκοπίου – Lamda για ιδιωτικό πανεπιστήμιο στο Ελληνικό: Πώληση μετοχών αξίας €25 εκατ. στη ZEPKO

Πώς οι ακραίες θερμοκρασίες επηρεάζουν τον εγκέφαλο των παιδιών

Κρατικός Προϋπολογισμός: Υπερπλεόνασμα 2,35 δισ. ευρώ στο πεντάμηνο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ