search icon

business stories

Γιώργος Δημητρίου: Ετοιμάζει αντεπίθεση με το σήμα Ιζόλα και τη στήριξη του Ομίλου Quest

Σχέδιο για επέκταση σε όλες τις προϊοντικές γκάμες του οικιακού εξοπλισμού ως το τέλος της χρονιάς

Μεγαλεπήβολα σχέδια για δυναμική είσοδο στο χώρο των λευκών συσκευών ετοιμάζεται να ενεργοποιήσει η Γ.Ε. Δημητρίου, έχοντας πλέον τη στήριξη του νέου ιδιοκτήτη, του Ομίλου Quest. Μία κίνηση, φυσικά, που θα σηματοδοτήσει και την είσοδο του τελευταίου στην αγορά των ηλεκτρικών συσκευών.

Σύμφωνα με το σχέδιο, το οποίο εξηγούσε πρόσφατα στο newmoney ο Πρόεδρος της Γ.Ε. Δημητρίου ΑΕ κ. Γιώργος Δημητρίου, η εταιρεία αναμένεται να λανσάρει ως το τέλος της χρονιάς ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο προϊόντων με το ιστορικό σήμα «Ιζόλα», τα δικαιώματα του οποίου κατέχει τα τελευταία χρόνια η Γ.Ε. Δημητρίου.

«Μέχρι στιγμής έχουμε κρατήσει την Ιζόλα ζωντανή με κουζίνες ελεύθερες, φούρνους και εστίες από την Πολωνία. Αυτό όμως είναι κάτι περιορισμένο. Το σχέδιο μας είναι να επενδύσουμε για τη δημιουργία μίας πλήρους γκάμας οικιακών συσκευών περιλαμβάνοντας επίσης την πλύση, την ψύξη και κάθε τι άλλο», έλεγε ο κ. Δημητρίου προσθέτοντας επίσης ότι θα υπάρξει και γκάμα με μικροσυσκευές.

Εξηγούσε δε πως πλέον η εταιρεία μπορεί απρόσκοπτα να προχωρήσει στα σχέδια ανάπτυξης που έχει κάνει, μετά και την επίλυση του μεγάλου ζητήματος με τα δανειακά βάρη μέσω της συμφωνίας εξυγίανσης εν λειτουργία και τη μεταβίβαση της στον όμιλο Quest.

«Ο στόχος μας εδώ και περίπου πέντε χρόνια ήταν να διατηρήσουμε ζωντανή την μπράντα έστω με αυτό το περιορισμένο αντικείμενο που είχε. Εξάλλου να τη στηρίζαμε οικονομικά δεν μπορούσαμε. Τώρα, έχοντας από πίσω έναν ισχυρό μέτοχο και έχοντας διευθετηθεί τα οικονομικά ζητήματα είμαστε έτοιμοι για την εφαρμογή ενός αναπτυξιακού πλάνου», σημείωνε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, όπως σημείωνε στόχος δεν θα είναι μόνο η ελληνική αγορά αλλά και οι αγορές της ανατολικής Ευρώπης. Κάτι για το οποίο αναμένεται να εκμεταλλευτεί το δίκτυο που διατηρεί έχοντας τα δικαιώματα αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και διανομής της Toyotomi.

Ο ίδιος θεωρεί ότι τώρα είναι η κατάλληλη εποχή ιδίως καθώς υπάρχουν ανακατατάξεις στη διεθνή αγορά με τα μεγάλα ευρωπαϊκά σήματα να είναι υπό πίεση. Ως εκ τούτου με την κατάλληλη προώθηση εκτιμά ότι υπάρχει η προοπτική διεκδίκησης ενός μεριδίου κοντά στο 10%.

Διαβάστε ακόμη

Ημέρα «Φορολογικής Ελευθερίας» η 21η Ιουνίου: Μισό μήνα κέρδισαν οι φορολογούμενοι

Η επόμενη ημέρα με σταθερή κυβέρνηση – Επενδυτική βαθμίδα μέχρι το φθινόπωρο (pics)

Δεξαμενόπλοια: Πώς οι γεωστρατηγικές κινήσεις Κίνας – ΗΠΑ – Νιγηρίας – Αράβων επηρεάζουν τους ναύλους

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version