Τα υψηλόβαθμα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι από τους καλύτερα αμειβόμενους σε όλο τον κόσμο. Τα ποσά που παίρνουν είναι αρκετά υψηλά, και σε αυτά πρέπει να υπολογίζονται όχι μόνοι οι μισθοί αλλά και τα bonus που παίρνουν.
Για κάποιους από αυτούς πάντως, το 2022 ήταν μάλλον δύσκολο. Όπως για τον CEO του γκρουπ Stellantis, Carlos Tavares, ο οποίος είδε την αμοιβή του να μειώνεται κατά 14% σε σχέση με το 2021, στα 14,9 εκατομμύρια ευρώ.
Το αφεντικό του γκρουπ αντιμετώπισε τη μείωση αυτή λόγω του ότι δεν έλαβε το bonus των 2 εκατομμυρίων ευρώ που πήρε το 2021.
Η Stellantis πάντως σημείωσε κέρδη που ξεπέρασαν τις προβλέψεις λόγω των ανεβασμένων τιμών στα αυτοκίνητα αλλά και από τα λογιστικά κέρδη που προέκυψαν από τη συγχώνευση των εταιριών.
Όλοι οι δείκτες της εταιρίας σημείωσαν άνοδο, με αποτέλεσμα να ανακοινώσει ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών αξίας 1,5 δισ. ευρώ για το 2023.
Έχει επίσης ανακοινωθεί ότι θα καταβληθεί μέρισμα 4,2 δισ. ευρώ για τα αποτελέσματα του 2022, κάτι που σημαίνει περίπου 1,34 ευρώ ανά μετοχή.
Όσο για τον Tavares, η περσινή αμοιβή του στα 17,4 εκατομμύρια δολάρια είχε προκαλέσει την οργισμένη αντίδραση των συνδικάτων, τα οποία μάλιστα είχαν προτρέψει τους πολιτικούς να πάρουν μέτρα για να ελέγξουν τις αμοιβές των μεγάλων στελεχών.
Διαβάστε ακόμη:
Θρίλερ με τους Ελβετούς και τον διαγωνισμό του ΔΕΔΔΗΕ για τους έξυπνους μετρητές ύψους 1 δισ. ευρώ
Ο «κύκλος του Πούτιν»: Οι 23 Ρώσοι ολιγάρχες που βλέπουν τα δισεκατομμύρια να χάνονται (pics)