search icon

business stories

Garnier: Αυτή είναι η νέα «βασίλισσα» του TikTok – Πώς αποτυπώνεται στις πωλήσεις 

Γνωρίζοντας ότι η ζωντανή ροή TikTok κέρδιζε έδαφος στην κατηγορία της ομορφιάς, η εταιρεία δημιούργησε ένα ιδιαίτερο τέχνασμα

Στα μέσα του 2023, το γνωστό brand περιποίησης της επιδερμίδας και μαλλιών, Garnier του ομίλου L’Oreal, ήταν αποφασισμένη να διατηρήσει τη 2η θέση στην κατηγορία περιποίησης προσώπου μέσω ενός ανατρεπτικού λανσαρίσματος για τον ορό Garnier Overnight Vitamin C Serum με στόχο να διπλασιάσει τις πωλήσεις να ενισχύσει τη συνάφεια με τους καταναλωτές και να επιταχύνει τη μηνιαία ανάπτυξη.

Όπως αναφέρει το The Drum, η λύση βρέθηκε σε ένα ένα πρωτοποριακό, 24ωρο γεγονός ζωντανής ροής στο TikTok για μια ολόκληρη ημέρα, που δοκίμασε τις αντοχές του κοινού και του ίδιου του brand. Αυτή η ροή περιελάμβανε διαδραστικές παρουσιάσεις, εμφανίσεις διασημοτήτων και προϊόντα της Garnier που κληρώνονταν για τους όσους παρακολουθούσαν το streaming.

Τον περσινό Ιούνιο η Garnier είχε μόλις κατακτήσει με επιτυχία τη θέση #2 στην αγορά περιποίησης της επιδερμίδας. Ενόψει του λανσαρίσματος του νέου Overnight Serum η Garnier έπρεπε να ενισχύσει τον ενθουσιασμό και να αποδείξει στους millennials ότι ο ορός Overnight ήταν η απόλυτη λύση για λαμπερή, φρέσκια επιδερμίδα.

Η πρόκληση ήταν να καθιερωθεί η Garnier ως η κορυφαία επιλογή για τους millennials που αναζητούσαν τρόπους για μια λαμπερή επιδερμίδα, σαν να είχαν μόλις κοιμηθεί οκτώ ώρες… Γνωρίζοντας ότι η ζωντανή ροή TikTok κέρδιζε έδαφος στην κατηγορία της ομορφιάς, η εταιρεία δημιούργησε ένα ιδιαίτερο τέχνασμα. Ξεκίνησε τον πρώτο 24ωρο μαραθώνιο ζωντανής ροής κατά τη διάρκεια της νύχτας, παρουσιάζοντας πώς λειτουργούσε το προϊόν κατά τη διάρκεια της νύχτας, με διάφορα τρικ. Για παράδειγμα, από τις 12 το βράδυ έως τις 8 το πρωί, οι followers παρακολούθησαν μια διαδραστική μεταφορά του παραμυθιού της Ωραίας Κοιμωμένης καθώς εφάρμοζε τον ορό νύχτας της Garnier πριν πέσει για ύπνο.

Σε μια ανατροπή της ιστορίας, οι θεατές μπορούσαν να διακόψουν τον ύπνο ομορφιάς της όποτε επιτυγχάνονταν συγκεκριμένοι στόχοι δέσμευσης. Για παράδειγμα, όταν της έκαναν 1.000 likes, την ξυπνούσαν ψεκάζοντάς την με νερό. Και στη συνέχεια, από τις 8 το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα -οπότε και ολοκληρωνόταν το 24ωρο event- το live streaming μετατράπηκε σε εκδήλωση τύπου talk-show, με προσωπικότητες να παρουσιάζουν τις ρουτίνες περιποίησής τους σε μια εκδοχή του GRWM (get-ready-with-me) και 23 κανονικούς πωλητές που έκαναν τη δουλειά τους.

Έστι, η Garnier εκτοξεύτηκε στην κορυφή της σελίδας ζωντανών ροών του TikTok, έγινε το talk of the town και οδήγησε σε υψηλά επίπεδα ταμειακών συναλλαγών. Η 24ωρη ζωντανή μετάδοση είχε τεράστια επιτυχία. Ολόκληρο το livestream συγκέντρωσε πάνω από 2,4 εκατομμύρια προβολές, συμβάλλοντας στο 11% των μηνιαίων εσόδων της Garnier σε μία μόνο ημέρα. Η καμπάνια ξεπέρασε τους στόχους της για τις πωλήσεις κατά 106%.
Πηγή φωτογραφίας: garnier.gr

Διαβάστε ακόμη:

Price Map: Νέα πλατφόρμα με τις πραγματικές τιμές των ακινήτων 

Άνεμος πλειστηριασμών σαρώνει γνωστά ξενοδοχεία – Ποια βγαίνουν στο σφυρί (pics) 

Airbnb: To προφίλ των Ελλήνων «οικοδεσποτών» – Το 71% νοικιάζει μόνο έναν χώρο, το 59% βελτιώνει το σπίτι του 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version