search icon

business stories

Φτιάξ’ το μόνο σου: Σουηδική εταιρεία στέλνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της σε κομμάτια

Σουηδική startup κατασκευάζει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης - Tα κοινά χαρακτηριστικά με την Ikea

Μπορεί στο άκουσμα της λέξης ΙΚΕΑ το μυαλό μας να πηγαίνει σε έπιπλα και είδη σπιτιού, ωστόσο εάν η ΙΚΕΑ έφτιαχνε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μάλλον θα έμοιαζε με το Luvly O.

Ειδικότερα, μια σουηδική startup κατασκευάζει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, που στοχεύει να είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον και να επιβαρύνει λιγότερο τα αστικά κέντρα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider.

Ωστόσο, το Luvly O έχει και ένα ακόμα κοινό χαρακτηριστικό με την Ikea: η εταιρεία που το κατασκευάζει αντλεί την έμπνευσή της από το περίφημο μοντέλο των επίπεδων συσκευασιών, που καθιέρωσε και ακολουθεί η Ikea. Παράγει τα αυτοκίνητά της σε κομμάτια, τα οποία εν συνεχία στέλνει συσκευασμένα στον τελικό προορισμό τους.

Έτσι σε αντίθεση με μια βιβλιοθήκη Billy από την Ikea, ο αγοραστής του Luvly O δεν θα πρέπει να συναρμολογήσει το αυτοκίνητό του μόνος του. Τα κομμάτια παραλαμβάνονται από ένα «μικρο-εργοστάσιο», το οποίο βρίσκεται κοντά στον τελικό αγοραστή και συναρμολογούνται εκεί. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία μπορεί να μειώσει το κόστος μεταφοράς αλλά και τις εκπομπές ρύπων της διαδικασίας.

Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι μέσα σε ένα κοντέινερ που κανονικά χωρούν τέσσερα αυτοκίνητα, η σουηδική startup μπορεί να στριμώξει τα εξαρτήματα για να κατασκευαστούν 20 οχήματα Luvly.

Η εταιρεία σχεδιάζει μια σειρά από μοντέλα, όπως ένα σπορ αυτοκίνητο με τρεις τροχούς και ένα μικρό βαν.  Όσον αφορά το διθέσιο αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο για χρήση μέσα στην πόλη για αυτό έχει μικρό μέγεθος, ώστε να κινείται εύκολα στους δρόμους, να πιάνει λίγο χώρο και να καταναλώνει λίγη ενέργεια.

Έχει μήκος 2,7 μ. και πλάτος 1,5 μ., ενώ ζυγίζει μόλις 380 κιλά. Διαθέτει μέγιστη ταχύτητα 88 χιλιομέτρων την ώρα και αυτονομία 100 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία δέχεται παραγγελίες μέσω του site της, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 10.000 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Μεχμέτ Σιμσέκ: Ο Ερντογάν επιλέγει τον αγαπημένο των αγορών για «τσάρο» της τουρκικής οικονομίας

Πανέτα στη Le Monde: Η ΕΚΤ δεν έχει τελειώσει με την αύξηση των επιτοκίων

Από την έλλειψη, στην υπερπροσφορά – Πώς η Ευρώπη κατέληξε να εξάγει άνθρακα (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version