Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε λίγο ή πολύ αισθανθεί άβολα όταν συζητώντας ένα ζήτημα με φίλους ή γνωστούς την επόμενη στιγμή στο smartphone μας συναντάμε διαφημίσεις που αφορούν το ζήτημα ή το προϊόν για το οποίο συζητούσαμε πριν μερικά λεπτά.
Πέρα από τις θεωρίες συνωμοσίας, είναι γεγονός ότι οι εταιρείες προσπαθούν με κάθε τρόπο να στοχεύσουν όσο το δυνατόν καλύτερα το πλασάρισμα των διαφημίσεων που κάνουν ώστε να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού και να πετύχουν τον τελικό στόχο τους που είναι η πώληση και η αύξηση των εσόδων τους.
Στην αυτοκινητοβιομηχανία ισχύει ακριβώς το ίδιο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που μπήκαν στη ζωή μας οι μεγάλες οθόνες και τα συστήματα συνδεσιμότητας. Η Ford από ότι φαίνεται θέλει να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω στον τομέα του «σερβιρίσματος» διαφημίσεων και εξελίσσει μια τεχνολογία που θα αναλύει τις συζητήσεις των επιβατών.
Σύμφωνα με το Topgear, στην καμπίνα θα υπάρχουν ενσωματωμένα μικρόφωνα τα οποία θα καταγράφουν και θα αναλύουν τις συζητήσεις και ανάλογα θα προσφέρουν φωνητικές ή οπτικές διαφημίσεις στους επιβάτες. Επιπλέον, θα λαμβάνονται υπόψη στοιχεία όπως η διαδρομή, η τοποθεσία και ο καιρός, ενώ θα αναλύονται και οι φωνητικές εντολές ή οι αναζητήσεις που κάνει ο οδηγός στο σύστημα infotainment.
Ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβουμε την εφαρμογή είναι αν ο οδηγός το πρωί πηγαίνει στο σχολείο τα παιδιά του, το σύστημα θα προσαρμόζει τις διαφημίσεις σε αγορά σχολικών ειδών, σε φροντιστήρια και άλλα συναφή.
Για την ώρα, αυτή η τεχνολογία βρίσκεται μόνο σε πειραματικό στάδιο και δεν αποκλείεται να μείνει στα ντουλάπια των επιστημόνων. Το μέλλον θα δείξει…
Διαβάστε ακόμη
Τώρα Golden Visa και με επενδύσεις σε startups
Unilever Hellas: Τιμολόγηση μέσω Ολλανδίας, μέρισμα 10 εκατ. στη μητρική και εργαζόμενοι …στην έξοδο
Κλιματική αλλαγή: Η αύξηση στη χρήση κλιματιστικού θα «εκτοξεύσει» τις κοινωνικές ανισότητες
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα